2016-11-09, 09:19
Medlem
kofotskentas avatar
Ja mina vänner det har varit en sjujävla resa det här, men precis som Trump sa så är det nu det börjar. Vi får inte tappa taget nu och bli förslappade av denna vinst. Rörelsens arbete har precis börjat. Nästa steg är att Make The World Great Again. Detta måste ske för varje nation och folk i världen.
Världens folk ska återta makten över sina länder och vi i Sverige ska inte drömma om fornstora dagar utan vi ska leva i dem!

Jag vill tacka alla på Flashback som har hållit uppe energin under detta gångna år, de som aldrig tvivlat och de som har hållit drömmen levande.

Vi tar det här nu! MAGA Trump! MTWGA Next!
2016-11-09, 09:19
Medlem
Biggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Vad tror du om Clinton hade starta ännu en statskupp för egen vinning och dessutom hade petat den ryska björnen med en pinne tills den blivit arg?

Det är bättre med en som Putin vill ha som polare; det är betydligt säkrare för Sverige.

Du menar en som är en puppet till Stora Företag och Ryssland.....
2016-11-09, 09:20
Medlem
Karmans avatar
Det bästa med det hela var nästan att se Filip och Fredriks bleka nunor i TV5.
Bannlyst
Njut av den här dagen alla Trumpers i tråden, trots frontalattackerna av media så vek ni er inte. History in the making.

U S A
U S A
U S A!!!!!!!!!

MAGA
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Äh håll käften Cuck. Det är en ny värld. Gnälliga ynklingar som du kommer lära sig sin plats.

På vilket sätt då menar du nu ?
4chan retorik fungerar bara på 4chan.
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Mina damer och herrar, nu presenterar jag några av de flashbackanvändare som var tvärsäkra på en Clinton-seger:
  • RosaRosaRosaRosa
  • Tobbebobbe0
  • Ola Schubert
  • udon
  • Xelious
  • Oliveira
  • Horfest

Hur känner ni er?

Skulle gärna vilja se hur mycket ni torskade på vadslagning...

Själv vann man över 22 000 kronor
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Jag är anhängare av Trump men tror att Sveriges säkerhetspolitiska läge försämras med Trump. Lågt pris att betala dock!

Det känns lugnare när USA och Ryssland kommer överens känner jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Jag är anhängare av Trump men tror att Sveriges säkerhetspolitiska läge försämras med Trump. Lågt pris att betala dock!

Nja - han har ju ganska bra med goodwill från Ryssland - att han kommer lösa den konflikten är en lågoddsare. Sedan hur bra villkor det blir är en annan sak - där får man se om han lyckas med "the best deals" - eller om han ger bort Krim gratis...

Försämrat säkerhetsläge för Sverige känns som en högoddsare, om han inte råkar skaka hand på att ge bort Baltikum till Ryssland, men det tvivlar jag på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Lagarna i flera av de 29 staterna är sådana att elektorn får rösta annorlunda, men att det är straffbart. I Washington kan man få böta 1000 dollar.

Det har aldrig hänt att ändrade röster har påverkat utgången av valet.
Men kan inte demokraterna nu under kommande månad få vissa att ändra sig? Teoretiskt sett
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buuurp
Jag skulle vilja säga att Trump är ett större hot mot världen än vad Hitler var. Samma unkna åsikter om allt främmande - med större makt och närmre till knappen.
Lika dålig som du var att satsa på rätt vinnare, lika dålig är du på att bedöma personen Trump!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Jag tänker såhär..

Media i Sverige verkar ha panik över att Trump blev president, med andra ord är detta bra aight?

De flesta länders medier och politiker är i panik att Trump blev president, din byfåne.
Medlem
tigersaid86s avatar
Turkiet är världens första stat att gratulera hastigt Donald Trump.

En kommentar får detta också

Citat:
Turkiet är världens första stat att gratulera Donald Trump.

Här kommer hyckleriet:

"Vi respekterar amerikanarnas val".
"Respect the decision of Americans"."

En individ svarar med:
"But they don't respect kurdish politicians and put them behind bars and they don't respect America's support of kurds.

Hypocritical facist scums!"

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1871324236435212&substory_ind ex=0&id=1602706556630316

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in