2016-11-09, 09:12
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Ett bra tal.
Enorm tillfredsställelse att höra Reinfeldt koka med sin löjliga lågmälda aggressiva ton i sin kommentar till läget.
Snart är det Sveriges tur att stoppa PK-etablissemanget!

Jag tror jag kommer få en fontänorgasm...och då är jag är man... när förändringarna och rensningen av PK når hit till Norden.
Medlem
Aldhisslans avatar
"I need to watch things die, from a good safe distance."
Medlem
hahahah som dom gråter på aftonhoran, annie löv och lena melin pratar om jordens undergång
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Skrek någon, "Kill Obama"

Stil och klass ända in i kaklet.
2016-11-09, 09:13
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buuurp
Vad i hans kampanj visar INTE att han har samma åsikter. Vänta ska du få se. "USAs bästa" kommer inte att vara ditt och mitt bästa. Eller någon annans heller, som inte har sina rötter i landet. Det kommer att bli en sluten stat, svårare för ALLA att komma in och fientligt mot ALLT som inte är amerikanskt.

Tycker bara det är respektlöst att direkt dra jämförelse med hitler samtidigt som personen troligen inte har vare sig upplevt det eller har släktingar som varit med om det.
Jag kan dock inte se att Trump blir som Hitler, dels är det en annan tid och det är trots allt USA.
Medlem
Fiskfjolls avatar
Margot wallström såg helt nollställd ut eller eftertänksam ut, jag skulle kunna tänka mig att tankebanorna gick "vad fan har jag sagt om Trump egentligen? Hur kommer detta påverka min karriär?"
Medlem
Huffingtonpost verkar ha fått det rätt:
Donald Trump’s Victory Challenges The Power Of The Press
Journalists detailed why Trump is unfit for the presidency. Millions of Americans didn’t care.
http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-journalists_us_5822a345e4b0aac624883561
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Republikansk i kongressen och senaten också! Han kommer få igenom nästan all politik han vill.
Han kommer visa sig vara USA:s bästa president!

Absolut! Trump kommer få ett eget huvud på Mount Rushmore.
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
SVT fortsätter propagandalögnerna, helt otroligt.
Fantastiskt vilka satans lögnare som arbetar på den kanalen.

SVT är verkligen "Wah wah wah"

Citat:
Ursprungligen postat av alipo
Huffingtonpost verkar ha fått det rätt:
Donald Trump’s Victory Challenges The Power Of The Press
Journalists detailed why Trump is unfit for the presidency. Millions of Americans didn’t care.
http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-journalists_us_5822a345e4b0aac624883561

Folket i USA hatar Amerikansk Massmedia ungefär lika mycket som många av Svenskarna hatar Svensk Massmedia. Detta var inte bara en "FU!" röst mot Etablissemanget, det var även "FU!" röst mot Massmedia.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2016-11-09 kl. 09:16.
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Du har fel. Ekonomiskt kommer det att bli sämre, men säkerhetspolitiskt bättre. Hade Clinton vunnit, så hade det blivit ekonomiskt bättre, men säkerhetspolitiskt sämre.
Jag är anhängare av Trump men tror att Sveriges säkerhetspolitiska läge försämras med Trump. Lågt pris att betala dock!
2016-11-09, 09:14
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Kanske han skulle börja med? Är inte imponerad på talet, lät som ett tacktal från idrottsgalan.

Kan hålla med om talet. Han såg trött ut, kanske man inte ska göra när man just blivit President,men det har nog varit en jävla lång slutspurt.

Dessutom så tror jag att de bett honom att tygla sig som fan inför tack talet, därav slår det bort hela hans grej när han måste tänka på vad han säger
2016-11-09, 09:14
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buuurp
Vad i hans kampanj visar INTE att han har samma åsikter. Vänta ska du få se. "USAs bästa" kommer inte att vara ditt och mitt bästa. Eller någon annans heller, som inte har sina rötter i landet. Det kommer att bli en sluten stat, svårare för ALLA att komma in och fientligt mot ALLT som inte är amerikanskt.

Lyssnade du inte på hans tal? Och vad är det för fel med att Amerikaner vill se om sig själva i första hand? Borde inte det vara det varje regering kämpar för!? Sina EGNA medborgares väl?? Varför tror du inte att Amerikanernas välmående och andra länders kan gå hand i hand? Nollsummespel??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in