2016-11-09, 09:28
Medlem
Roidberts avatar
Grattis till segern, president Trump!
Medlem
JustZlatans avatar
Nu sitter en äldre BLM-supporter i SVT-studion och gråter.
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Mina damer och herrar, nu presenterar jag några av de flashbackanvändare som var tvärsäkra på en Clinton-seger:
  • RosaRosaRosaRosa
  • Tobbebobbe0
  • Ola Schubert
  • udon
  • Xelious
  • Oliveira
  • Horfest

Hur känner ni er?

De känner sig nog som vanligt, har någon av dem haft rätt om något någonsin?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Vad tror du om Clinton hade starta ännu en statskupp för egen vinning och dessutom hade petat den ryska björnen med en pinne tills den blivit arg?

Det är bättre med en som Putin vill ha som polare; det är betydligt säkrare för Sverige.

Those who foolishly sought power by riding the back of the tiger ended up inside. Bevisat gång efter gång efter gång i historien.
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Ja. Och det är nu du ska sätta dig ner och ta dig en funderera. Varför? Och i något som är ännu mer angeläget oss Europeer, varför får högerpopulister mer och mer stöd varje år i Europa?

Anledningen är detsamma för båda två.

Media, bland annat.
Är inte Clinton eller Trump "supporter", så läser mer den här tråden från ett neutralt perspektiv. Väldigt komiska inlägg från alla Trump-supportrar, samma från de som följer Hillary.

Men tycker egentligen att Trump är MINST lämplig som president.
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag tror att "ryktena" är sanna. HRC är totalt rasande nu, skriker och gråter. Därför hon inte klarar att visa sig.

Dålig förlorare och visar på att hon inte var lämplig som president.

Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Såg Wallström prata om att vi nu måste stå upp för kvinnorna mer än alltid - Absolut!

Men sa du någonting i Saudi Arabien? Veka regering.

Wallström är en idiot och hycklare.

Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Trumps tal verkar lugna marknaderna. Börsfallet sedan öppning verkar ha minskat.

Cashat in och hoppas på stora börsfall så man kan shoppa billigt men skulle nog i efterhand satsat pengarna på betting istället. Var ju fantastiska odds.
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Haha, dom två idioterna

Skönt att se etablissemanget åka på en käftsmäll.. Demokrati och folkets vilja var tydligen inte något att ha längre

_/ TRUMP!!

Vadå etablissemanget åka på en käftsmäll ?

Trump själv är en multimiljonär och TV-Såpa kändis som minglar med alla andra rika miljonärer i etablissemanget.
2016-11-09, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Varför? Försöker han starta ett världskrig? Vill han gasa ihjäl folk?

Gräv ner dig nånstans.
Vänta tills han trycker på knappen. Direkt eller indirekt. Fysiskt eller mentalt. Med det föraktet för övriga världen han utstrålar, så kommer det snart att ske större och brutalare terrordåd än vi någonsin skådat. Och ja, det ansvaret kommer jag att lägga på Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nu sitter en äldre BLM-supporter i SVT-studion och gråter.

Är det här en parodi? Herregud.
Medlem
rejvgudruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Skulle gärna vilja se hur mycket ni torskade på vadslagning...

Själv vann man över 22 000 kronor
Grattis! Själv har jag en hög med fysiskt guld som ocksa gjorde sig rätt bra. Nu hoppas jag ocksa att han ska skrota FED och aterinföra guld standard.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Jag kunde aldrig tro att Trump skulle vinna men wow så jag hoppades på det!, fan vad härligt.
Trump idag Jimmie om ett år.
Ska bli så kul att se alla kändisar och folk som lovat att emigrera om Trump vinner haha.
Tror ni det blir en mur eller blir det ett löfte han inte kommer att hålla

Det finns redan en mur! Han ska bara bygga vidare på den. Mexico sägs också vilja ha en mur, eftersom vapen flödar från USA till Mexico.
Medlem
Biggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vedhuggare
Clinton ringde Trump och gratulerade honom. Jag lyssnade på hans segertal. Han har nu 276 elektorer och det räcker för seger.

Det betyder dock inte att allt är klart. Vi vet inte ännu hur elektorerna kommer att rösta och vi vet inte om valet kommer att ifrågasättas i domstol.

Till detta kommer bitterheten hos de förlorande väljarna. Det kan bli problem. Eliten kan ställa till stora problem och Trump behöver säkerhetsvakter dygnet runt.

Trump vill återuppbygga den fallerande infrastrukturen och skapa massor av nya jobb. Han vill samarbeta med alla länder, som vill samarbeta med USA. Det betyder att spänningarna med Ryssland kan minska ordentligt. Ukrainarna är inte glada idag, men det är jag.

Ursäkta om detta redan är rapporterat. Det går inte att följa den här överbelastade tråden i realtid.

Ursäkta men du tycker att Trump ska ge bort Ukraina?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in