2016-11-09, 20:58
Medlem
Triremers avatar
Vad gör Trump nu med sin 757:a? Han lär ju inte behöva sitt flygplan när han har Air Force One.
2016-11-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
Helt ärligt tror jag det går bättre än för andra, affärsvärlden är nog betydligt tuffare. Däremot finns det mycket lagar och byråkrati som kommer med posten som han inte känner till. Mycket hänger på vilka rådgivare och personer som utnämns till diverse poster framöver! Vilken dröm det vore med Trey Gowdy som AG

Haha, det skulle jag också vilja se..

Det som ska bli mest intressant är att få se om Trump verkligen kommer göra stor skillnad för amerika och västvärlden, många vaknade nu också upp i det här valet, så många har ögonen på honom att han gör rätt.

Typiska är väl om han blir klippt.. Vore en tragedi
2016-11-09, 21:00
Medlem
XD!!! Vänta bara tills Trumps anhängare får se hur han inte kommer att kunna genomföra sina vallöften. Det blir ingen mur mot Mexico, han kommer inte att få multinationella företag att komma tillbaka med jobben till amerikanarna. Då får dom väl räkna med samma löner som asiaterna för företagen kommer aldrig gå med på att förlora vinster. Det kommer sluta med ÄNNU fler arga vita män snart, hahaha! Lättlurade amerikaner.
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Trump vann.

FOKLET vann!
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag vet ingenting om din bubbla och tittar aldrig på TV. Jag hatar ingen men reflekterar över en fejkad ful kampanj som var 100 % taktik.

Undrar om inte många av "skandalerna" också var fejkade, t.ex. inspelningen när han förtroligt förklarar att han kan ta kvinnorna på musen därför att han är en stjärna. Det framstår nästan som menat som någon sorts skryt, fast 90 % av mänskligheten uppfattade det som "kontaktproblem". O.s.v.

Ok, då förstår.
Tack.

Du kan ha rätt, även om jag inte tror det, så farligt spel vågade nog inte ens han på.
2016-11-09, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
XD!!! Vänta bara tills Trumps anhängare får se hur han inte kommer att kunna genomföra sina vallöften. Det blir ingen mur mot Mexico, han kommer inte att få multinationella företag att komma tillbaka med jobben till amerikanarna. Då får dom väl räkna med samma löner som asiaterna för företagen kommer aldrig gå med på att förlora vinster. Det kommer sluta med ÄNNU fler arga vita män snart, hahaha! Lättlurade amerikaner.

Folk måste tänka lite hårdare för skapa jobb och skapa företag.
2016-11-09, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
och i radions extrasändning så fasas de över om USA och Ryssland relationen skulle tina.
Det har jag svårt att tro. Men du är övertygad att det är så förstås.
2016-11-09, 21:03
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Var det öht någon här i tråden som orkade genomlida Filip & Fredriks valvaka?

Jag gled in halvvägs och tycker väl ändå att F&F höll sig vid relativt gott mod, men deras gäster Stig-Björn Ljunggren levererade däremot, avbröt bl.a. Dinamarca (fick dock ej se vad han sa) p.g.a. lägesrapport i rösträkningen.
Senast redigerad av vegege 2016-11-09 kl. 21:06.
2016-11-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Bra sagt, media målar upp en massa hemska bilder av saker som inte finns. Rena skräckpropagandan.

Utan ha belägg för det så tror jag Trump förhandlat betydligt fler gånger än Obama gjort på en avancerad nivå. Trump är 70 år och Obama en junior i sammanhanget när Obama tillträdde.
2016-11-09, 21:05
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Samma här!

Vill bara ta tillfället i akt att sträcka ut en hand till dig Mr. Kipling!
Har läst dina inlägg med stort behag ett bra tag här på FB och idag fick du rätt!
VI VANN IDAG!

Pendeln har vänt!

Tack för vänliga ord. Det är ömsesidigt.

Man får ringa wabulansen till oss
https://www.youtube.com/watch?v=KIikqPmbgvI

Det är ofattbart att Trump faktiskt gick segrande ur striden. I princip alla har varit emot honom utom de väljare som till slut röstade på honom. Den tysta majoriteten! Min gissning är att det mer eller mindre ser ut på samma vis i Europa 2017-2018. Österrike, Frankrike och Tyskland kommer blir oerhört spännande. Tydligen val i Nederländerna 2017 också!

En lärdom man kan dra av det här och Brexit är hur opålitliga OI och vadslagningsbyråer är.
2016-11-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Utan ha belägg för det så tror jag Trump förhandlat betydligt fler gånger än Obama gjort på en avancerad nivå. Trump är 70 år och Obama en junior i sammanhanget när Obama tillträdde.

Ja han är ju affärsman, sen vet jag inte hur skicklig han är.
2016-11-09, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Hon kunde skiljt sig från sin horbock till man för 20 år sedan men har stannat för sin politiska karriär. Nu sket det sig också så nu har hon delat säng med en herpessmittad gråtock helt i onödan. Tro fan att hon gråtit..
Så hon skulle inte ha kunnat ha en politisk karriär utan honom? Snälla nån, och varför hon stannade vet varken du eller jag. Många här sitter och hittar på en massa för att de är barnsliga och antagligen går igång på det. Det är så lågt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in