2016-11-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Nä nästa är Le Pens vinst i frankrike i vår! Tror valet är i mars.
Jobbiga tider för globalistmaffian

Har hon någon chans då?

Europa ska inte falla till mångkultur. Vi ska inte ha hit islam och svarta människor. Ska världen ha mångkultur så låt kineser, sydamerikaner och afrikaner börja med att bjuda in resten av världen så kan vi utvärdera resultaten och se.

Länge leve den vite mannen!
2016-11-09, 20:52
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad skulle det vara bra för Sitta runt ett matbord i Sverige, tror du USA's president Donald Trump bryr sig?
Gillar det där med att "Rita ut" och "Planera"......
2016-11-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Med tanke på böcker han ha skrivit tidigare så kan det ha varit taktik, men......

...å andra sidan. Han fick inte ens sköta sitt eget twitterkonto på slutet och talet var nog skrivet av proffs.

Detta gör mig inte speciellt lugnare. Tänk om han framstår som "egentligen ganska sansad" fram tills han tar över nästa år, då brakar helvetet lös.......

Ola! Din gamle FB-stofil!

Nu har du varit med oss här på fb sedan 2003, du har varit med under hela sagan om PK, hela dess uppgång och nu fall, hela tiden ivrigt hejandes på det politiskt korrekta laget.
Så min fråga lyder: Hur känns det idag? hur ser du på framtiden? Jag är så nyfiken!
Skicka i PM om du inte vill visa hela Sverige.
2016-11-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Sant, bättre att han tilllsätter utredningar om folk som John "Cheesepizza" Podesta Huma Aberdeen och övriga toppar runt Clinton. Hillary var en glajonsfigur inget mer.

DNC är ju genomkorrupt och bör utredas för korruption/valfusk/valmanipulation både mot Donald Trump samt mot Bernie Sanders i primärvalen.

Tror faktiskt att om allt hade gått rätt och riktigt till så hade det stått mellan Trump och Sanders. Trump hade ändå vunnit men mot den som egentligen skulle varit presidentkandidat.
De anv.. helt sjukt. Sorosmaskinen sket fullständigt att Bernie också är jude för han rättade inte in sig i ledet.

Spirit cooking pasta pizza hot dog och cheese-partyn är nog heller inget för Sanders. De använde ju det fakktum att Sanders är jude emot honom...helt vidrigt.

Spirit cooking och pedofil-härvan kommer nog tyvärr falla i glömska nu när Trump vann.
Låt oss inte glömma att trump vid flera tillfällen hyllat judar, alla hans barn är gifta med judar och ett par har konverterat till judaism (förutom yngsta sonen han är väl bara 10 el nåt)

Så även om Trump nog är ljusår bättre än alternativet så nog är han i klistret hos dom judiska bankirerna, glöm inte det.
2016-11-09, 20:54
Medlem
Historiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Själv är jag mest orolig över hans brist på erfarenhet hur fan ska det gå när han ska förhandla med slipade politiker som Putin?

Just förhandling lär väl nästan ses som ett av hans expert områden.
Han blev inte rik från tomma intet.
2016-11-09, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Har hon någon chans då?

Europa ska inte falla till mångkultur. Vi ska inte ha hit islam och svarta människor. Ska världen ha mångkultur så låt kineser, sydamerikaner och afrikaner börja med att bjuda in resten av världen så kan vi utvärdera resultaten och se.

Länge leve den vite mannen!

Definitivt en chans nu! Fransmännen är fly förbannade efter terrordåden Hon kommer klara sig till andra valomgången utan några som helst problem och har en fullt realistisk chans att ta hem det.
2016-11-09, 20:55
Medlem
SituationReports avatar
Oj vad vi har firat idag! Alla är så himla glada och barnen leker och skrattar och sjunger och dansar. Allt är så himla fint och underbart.

Det är som om hela världen helt plötsligt är annorlunda. Allt är så mycket snällare och finare liksom. Det är svårt att sätta fingret på det, men det känns så himla bra!
2016-11-09, 20:56
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Trump vann, Clinton förlorade.
Bergis! 😜
2016-11-09, 20:57
Medlem
Att media inte ens vill försöka förstå. Man kör sin ideologi så länge det går och dör med den och sin så kallade ära?
Medlem
Stones avatar
och i radions extrasändning så fasas de över om USA och Ryssland relationen skulle tina.
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Haha aww, är någon lite bitter

Det är en ljusare framtid för anständigt och hårt arbetande folk i Nordamerika och Europa!

Vi får väl se vad Vlamp lyckas förhandla fram. Jag hoppas att det inte sker på bekostnad av oss i Europa. Vore jag est, lett, litauer eller ukrainare så skulle jag nog vara mycket bekymrad idag.
2016-11-09, 20:58
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Ja, men detta är ingen överraskning, det verkade så för dig.

Ber om ursäkt om jag har fel som utgår ifrån att du är en SVT trogen person som tror på allt som sägs.
Där är man i chock nu, vilket jag tycker är väldigt konstigt.

Men det är så när man blundar för verkligheten eller har konstiga uppfattningar som bygger på känslor eller vad det nu är.
Man lever i sin bubbla på något sätt, därför frågar jag, för jag är genuint nyfiken.
Jag vet ingenting om din bubbla och tittar aldrig på TV. Jag hatar ingen men reflekterar över en fejkad ful kampanj som var 100 % taktik.

Undrar om inte många av "skandalerna" också var fejkade, t.ex. inspelningen när han förtroligt förklarar att han kan ta kvinnorna på musen därför att han är en stjärna. Det framstår nästan som menat som någon sorts skryt, fast 90 % av mänskligheten uppfattade det som "kontaktproblem". O.s.v.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in