Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag vet inte riktigt, har bara en känsla av att Anders och Sigrid inte passar ihop. Tycker bara att han verkar lite jobbig som person, lite för mycket på något vis.
Anders har en viss tyngd i sin personlighet, han kan säkert vara auktoritär när det behövs.
Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Sigrid verkar mer leta efter en stalledräng än kärlek. Jennifer analyserar på tolk för mycket...
Sigrid har visat att hon är känslig och försiktig. Har svårt att tänka mig att hon snor andras karlar som nån tidigare skrev. Tyvärr har Sigrid svårt att se bortom sin häst-horisont. Det är 100% fokus på stallet. Nästan komiskt när hon sa att hon var mer rädd om männen än om hästarna utifall att en olycka skulle hända, ett rätt tänkvärt uttalande som säger mycket om hur pass engagerad hon är i hästarna. Djuren kommer alltid i första hand, såvida inte det handlar om liv och död, skulle jag tolka det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Hon är helt underbar, shit jag vill ha henne själv! Men han pojkvaskern är väl inget kap? Eller?
Jennifer är glad och så, men tycker hon analyserar männen på ett väldogt tort och torftligt sätt.
Fuuuuuck inte Linnea, jag menar Lina!
Jennifer är känslokall och fyrkantig i sitt sätt, ser bara sina behov och är inget vidare omtänksam.
Erik 21 och hans tjejer är rena sömnpillret. Pojkvaskern har noll utstrålning och hans personlighet är lika spännande som en säck potatis. Zzzz.....Zzzz..