2016-11-09, 20:04
  #7585
Medlem
NirvanAs avatar
Linnea goes craaay cray

Anneli verkar körd då? Per gillar inte att hon åker hem för sin sons student?
__________________
Senast redigerad av NirvanA 2016-11-09 kl. 20:10.
Citera
2016-11-09, 20:24
  #7586
Bannlyst
Per bara skrattar hela tiden. Han ger ett ytterst oseriöst intryck. Frågan är vad han vill med Anneli, som först ville att hon inte skulle komma tillbaka, sedan 5 sekunder efter så ändrar han sig?!?

Sigrid verkar mer leta efter en stalledräng än kärlek. Jennifer analyserar på tolk för mycket...
Citera
2016-11-09, 20:25
  #7587
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Anneli verkar körd då? Per gillar inte att hon åker hem för sin sons student?

Haha, det där var definitionen av awkward! Först intervjuas Per där han säger att han vill att hon ska åka hem. Sen frågar hon om han vill att hon ska komma tillbaka.

Per säger ja och allt avslutas med en puss!
Citera
2016-11-09, 20:38
  #7588
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Per bara skrattar hela tiden. Han ger ett ytterst oseriöst intryck. Frågan är vad han vill med Anneli, som först ville att hon inte skulle komma tillbaka, sedan 5 sekunder efter så ändrar han sig?!?

Sigrid verkar mer leta efter en stalledräng än kärlek. Jennifer analyserar på tolk för mycket...
Han verkar vara missnöjd över sina val... får den känslan.


Linnea är helt klart min favorit, mysig tjej
Citera
2016-11-09, 20:40
  #7589
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Linnea är helt klart min favorit, mysig tjej
Hon är helt underbar, shit jag vill ha henne själv! Men han pojkvaskern är väl inget kap? Eller?

Jennifer är glad och så, men tycker hon analyserar männen på ett väldogt tort och torftligt sätt.


Fuuuuuck inte Linnea, jag menar Lina!
__________________
Senast redigerad av utan.att.stanna 2016-11-09 kl. 20:53.
Citera
2016-11-09, 20:48
  #7590
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Hon är helt underbar, shit jag vill ha henne själv! Men han pojkvaskern är väl inget kap? Eller?

Jennifer är glad och så, men tycker hon analyserar männen på ett väldogt tort och torftligt sätt.
Samma här! Tror många gillar Linnea så hon har nog inga problem att hitta någon efter detta. Det är väl varje killes dröm att ha en tjej som skulle göra allting Men tror hon kan bli svartsjuk ganska lätt vilket i sin tur blir jobbigt i längden.

Men Erik(?) är ingenting för henne. Han vill ha en öppen tjej som Tutt-Lina
Citera
2016-11-09, 20:54
  #7591
Medlem
NirvanAs avatar
Linda vill inte släppa Erik-Sigrid-snacket, fortsätter det varje avsnitt resten av säsongen tro?

Häst-matti fick dissen, såklart. För tråkig... Sigrid nämnde kompisfacket... oh my

Linnea bryter ihop nästa vecka, hon känns väldigt labil... vilket är synd då hon verkar ha positiva egenskaper annars
__________________
Senast redigerad av NirvanA 2016-11-09 kl. 21:00.
Citera
2016-11-09, 21:03
  #7592
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Samma här! Tror många gillar Linnea så hon har nog inga problem att hitta någon efter detta. Det är väl varje killes dröm att ha en tjej som skulle göra allting Men tror hon kan bli svartsjuk ganska lätt vilket i sin tur blir jobbigt i längden.

Men Erik(?) är ingenting för henne. Han vill ha en öppen tjej som Tutt-Lina
Linnea finns det inget attraktivt med. TuttLina däremot, där har vi en ung kvinna med kvaliteer. Linnea har en otroligt jobbbig, osäker, barnslig personlighet. Vad ska man göra ned henne?
Citera
2016-11-09, 21:09
  #7593
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Linnea finns det inget attraktivt med. TuttLina däremot, där har vi en ung kvinna med kvaliteer. Linnea har en otroligt jobbbig, osäker, barnslig personlighet. Vad ska man göra ned henne?
Hon verkar vara väldigt lojal iallafall. Som Tutt-Lina sa
- Hon skulle kunna dö för honom redan nu.

Nästa avsnitt verkar hon bryta ihop för att Erik ska på dejt med My..
Citera
2016-11-09, 21:10
  #7594
Medlem
Skönt att Thorild till slut bestämde sig för att lämna gården. Så tröttsamt med hennes eviga tjat om att hon inte kände sig bekväm med situationen och att det var upp till Per att göra något åt det. Verkar ju tveksamt om han verkligen är intresserad av Annelie eller om han bara har svårt att säga nej.

Har en känsla av att det blir Linnea som ryker nästa vecka, Erik verkar inte direkt ha några känslor för henne. My känns lite väl flamsig och Lina är antagligen bara ute efter att vara med i tv. Förstår dock inte varför Linda måste dra upp det här med Sigrid varenda gång? Kan hon inte bara låta det vara? Det är väl inget att fortsätta älta.

Känns som Sigrid redan har bestämt vem hon kommer välja. Är fortfarande tveksam till om hon verkligen har tid för ett förhållande även om jag tycker är hon är mer skärpt nu än i början.

Har svårt att se att Charlie skulle passa att bo på en gård på landet och Brandon är alldeles för osäker och överdriven. Känns som David är den som kan passa henne bäst.
Citera
2016-11-09, 21:13
  #7595
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Haha då vet vi att hästtricket inte funkar, det var ju rätt logiskt såhär i efterhand.

Jag förstår inte Jennifers värderingar, om vi går på myten att folk formas av sin uppväxt istället för att det ochså förutsätter mottaglighet igenom en viss fixerad personlighet, så hjälper det oavsett inte att konstatera att Brandon Walsh - svärmorsdrömmens lustiga beteende beror på något han inte rår för, du kommer ju ändå måsta leva med det, och m,an rår ju inte mer för sin personlighet, hon försöker hitta förmildrande omständigheter för för att vinna tid till nå skit!

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Linnea är helt klart min favorit, mysig tjej
Just det, du upplever att hon är mysig för att hon avgudar dig i kombination med att hon är späd
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-09 kl. 21:46.
Citera
2016-11-09, 21:23
  #7596
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag vet inte riktigt, har bara en känsla av att Anders och Sigrid inte passar ihop. Tycker bara att han verkar lite jobbig som person, lite för mycket på något vis.


Anders har en viss tyngd i sin personlighet, han kan säkert vara auktoritär när det behövs.

Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016

Sigrid verkar mer leta efter en stalledräng än kärlek. Jennifer analyserar på tolk för mycket...

Sigrid har visat att hon är känslig och försiktig. Har svårt att tänka mig att hon snor andras karlar som nån tidigare skrev. Tyvärr har Sigrid svårt att se bortom sin häst-horisont. Det är 100% fokus på stallet. Nästan komiskt när hon sa att hon var mer rädd om männen än om hästarna utifall att en olycka skulle hända, ett rätt tänkvärt uttalande som säger mycket om hur pass engagerad hon är i hästarna. Djuren kommer alltid i första hand, såvida inte det handlar om liv och död, skulle jag tolka det som.


Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Hon är helt underbar, shit jag vill ha henne själv! Men han pojkvaskern är väl inget kap? Eller?

Jennifer är glad och så, men tycker hon analyserar männen på ett väldogt tort och torftligt sätt.


Fuuuuuck inte Linnea, jag menar Lina!

Jennifer är känslokall och fyrkantig i sitt sätt, ser bara sina behov och är inget vidare omtänksam.

Erik 21 och hans tjejer är rena sömnpillret. Pojkvaskern har noll utstrålning och hans personlighet är lika spännande som en säck potatis. Zzzz.....Zzzz..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in