2016-11-09, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Enligt all MSM är Hillary helt frisk. Det var sexistiskt att påstå något annat...

MSM borde förstora hennes hals för att se ärret på halsen vilket visar att hon är opererad för sköldkörtelsjukdom. Blindbockar är de allihopa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Globalism och frihandel är ju hans levebröd. Det här säger han bara så ni kryper för honom givetvis. Han har uppenbarligen lyckats, grattis till vinsten.
Det är därför Trump säger nej till öppna gränser och är avskydd av globalisterna, menar du? Vad anser du om öppna gränser och fri migration, frihandel?
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Du får allt fortsätta stå för sväljandet så inbilla dig inget annat.

Vi får väl se.
2016-11-09, 18:35
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Svannelunda
Att Obama försvinner ur världspolitiken är en gigantiskt förlust för mänskligheten.

Speciellt hans insatser i Mellanöstern blir saknade, regionen blomstrar ju!
Bannlyst
Har vi fått några kloka analyser/kommentarer från Sebbe Staxx?
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Jaja, det var bara slumpmässigt att hon var pigg & energisk (vilket hon inte varit på ett tag) och visade andra tecken. Knappast brist på sömn, det var ju uppenbart.

Men googla tecken på att man tagit amfetamin och gå in föashback-tråden.

Flashbacks heders-pundare säger exakt det jag säger.
Till och med det om att det är svårt att se om man inte vet vad man ska kolla efter.
Eller om han säger att det är enkelt att se om man vet vad mn ska kolla efter.

Whateved, kolla bara.

Sen om du vill fortsätta förneka så för all del. Jag vet vad jag såg

Jag förnekar inget. Säger bara vad jag tycker. Men nu lämnar vi denna diskussionen tkr jag och gratulerar Trump till vinsten istället
2016-11-09, 18:37
Medlem
jugbandbluess avatar
viss skadeglädje att det blev ett bakslag för the deep state, men den kommer säkert tillbaka med rådgivare och ministrar i trump-administrationen. hillary hade varit katastrof, trump är ett oskrivet kort. låga odds ändå på att han inte kommer hålla sina löften om icke-interventionism, eller för den delen om globalistavtalen, eller för den delen om muren. han är en politisk swingpjatt som snart sitter i knät på globalistetablissemanget

om jag skulle ha fel med ovanstående, och trump står på sig, så kommer mike pence snart ha ett bättre kneg. tragiskt men sant
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Tänk om Stefan Löfven kunde visa samma proffesionellalitet som Obama gör nu. Vilket jävla trams att inte gratulera Trump. Han skämmer ut Sverige

Han sa i direktsändning i natt han skulle göra det?`Har han ändrat sig nu? Källa gärna.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Jag intalar mig inget. Vill bara understryka att det är knappast uppenbart att hon är drogpåverkad.

Det är möjligt, men knappast uppenbart. Och jag tror inte det.

Här ser du en video med en person som är uppenbart drogpåverkad:
https://www.youtube.com/watch?v=zm-Ojvha-Ac

Jo, det var uppenbart.

Kanske inte för dig för du har antagligen inte vara runt smått påtända personer tillräckligt mkt för att känna igen dom tecken vi har nämnt.

Och visst, det kan bero på något men den chansen är minimal. Det som var tydligaste tecknet var hur pigg och energisk hon var. I vanliga fall ser hon ju trött ut och saknar den dör energin, iaf på senaste.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
För att dom och resten av våran "fria", "objektiva", "sakliga" mediekår inte fick det valresultat dom önskat! Verkar, tyvärr vara viktigare för dom att försöka trycka ner sina åsikter i våra halsar än att förmedla nyheter, vi är ju trots allt bara outbildad pöbel för dom.

Fast TV4 är inte objektiva då de inte är statligt ägda precis som med Aftonbladet, Expressen och många andra som folk missar inte är en del av den statliga nyhetsmedian.
Medlem
persona.von.gratas avatar
Bygga murar verkar attrahera väljare. Något för sjuklövern att fundera på inför 2018.
2016-11-09, 18:38
Medlem
Sådana här bilder vill man se mer av!

https://pbs.twimg.com/media/Cw1JQTUXcAANAjj.jpg:large

https://twitter.com/PrisonPlanet/status/796377744158228482

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här