2016-11-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Tycker du ja. Jag brukar hålla med Åkesson men gör det inte i den här frågan.

Nej, det är faktum. Mina och dina politiska åsikter är egentligen irrelevanta.

https://www.monmouth.edu/polling-institute/reports/MonmouthPoll_US_082916/
Bannlyst
Att Obama försvinner ur världspolitiken är en gigantiskt förlust för mänskligheten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Obama har helt klart varit tidernas bästa president
Antar att du inte är seriös...?
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Tycker det är tragiskt att ni tror att han skulle på något sätt vara emot kapitalismen. Han är ju själv en fanbärare för den. Är ni verkligen så här jävla ideologiskt blinda menar du?

Vem fan tror att superkapitalisten Trump är emot kapitalism? Är det nåt du bara hittar på själv? Vad han uttryckligen vill begränsa är frihandel, globalism och migration. Det är detta som gör folk hoppfulla om en bättre värld. Vad han sen kan åstadkomma är väl svårt att gissa om, men att folk tror att han skulle vilja avskaffa kapitalism är ju helt absurt och nåt du tar helt ur luften.
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Spänd blick
Stora pupiller
Flackig blick
Spända käkar
Hennes sätt att tala.

Stora pupiller - Kan bero på Sömn, kost, ljussättning, stress och en mängd andra faktorer
Flackig blick - Samma som ovan
Spända käkar - Samma som ovan
Hennes sätt att tala - Samma som ovan
2016-11-09, 18:27
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
han sar ju dock att det var helt okej att ta kvinnor mellan benen om man har makt eftersom dom då kommer tillåta det. vad tycker du att sänder det för signaler att man röstar fram en sådan man? du är så ignorant att du inte ser problematiken i det? och kom inte och säg att det var längesen. det var 10 år sedan och jag tror inte man förändrar sig så pass mycket när man är i hans ålder. hans grundvärderingar finns självklart kvar.

Om han börja ta bort alla sexmoral-lagar så kan det vara en bra sak för män och jämställdheten, det vore en bra dag för mänskligheten om det skedde, men det kommer inte ske. Som max är han som många andra män vid makt är, hycklare. Vi ser det exempelvis i arabiska länder, där det är strikta sexmoraler för gruppen män och män som grupp är extremt förtryckta, men ändå har män i makt ett harem, de gör ett undantag för sig själva.

Sedan bör du öppna ögonen, kvinnor är inte sådana porslinsdockor som du framhäver dem. Ni försöker ena stunden framhäva att kvinnor har lika stor sexualitet som män, men för i andra stunden spela offerkortet. Bestäm er liksom, har tjejer lika stor sexualitet som män eller är de extremt känsliga för allt som rör sex och ska behandlas som en porslinsdocka? Ni vill ha det bästa ur båda världarna.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Varför är inte Obama förbannad som han varit tidigare mot Trump?! Den här neutraliteten är hemsk!

För det är över och skulle inte leda någonstans! Tycker Obama håller ett bra tal just nu.
Ödmjuk och försonande. Är nog en bra utgångspunkt tippar jag på.
Medlem
Huffington Post informerar vänsteraktivister om vad de kan göra efter Trumps seger. Ett av dem involverar att ringa en stödlinje i händelse av självmordstankar. Jag menar, kom igen??? Verkligen? Får vi se liknande scener i Sverige om Anna Kindberg Batra vinner nästa val, eller om Jimmie Åkesson blir största parti???

http://www.huffingtonpost.com/entry/if-youre-overwhelmed-by-the-election-heres-what-you-can-do-now_us_5822c7d0e4b0e80b02cdf133
Senast redigerad av scrollock 2016-11-09 kl. 18:31.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Ok, kola är mycket möjligt. Det vet vi ju att hon är glad för. Trodde du pratade om benso.

Nah, det var vår kära Trump jag tilldelade den misstanken.

Bara en dos alprazolam (Xanax) kan hålla en så stencool som han var när pistolkillen var på rallyt och SS fixk rusha han av scen.

Och att han var tvärlugn på bilden när han vann FL.
Medlem
hagsatras avatar
Tänk om Stefan Löfven kunde visa samma proffesionellalitet som Obama gör nu. Vilket jävla trams att inte gratulera Trump. Han skämmer ut Sverige
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag hoppas på det också. Jag tror inte att flashback är redo att svälja det pillret.

Du har aldrig funderat på att låta kompetens trumfa könsorgan eller hudfärg?
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Stora pupiller - Kan bero på Sömn, kost, ljussättning, stress och en mängd andra faktorer
Flackig blick - Samma som ovan
Spända käkar - Samma som ovan
Hennes sätt att tala - Samma som ovan

Intala dig själv det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in