2016-11-09, 18:31
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag hoppas på det också. Jag tror inte att flashback är redo att svälja det pillret.

Du får allt fortsätta stå för sväljandet så inbilla dig inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Svannelunda
Att Obama försvinner ur världspolitiken är en gigantiskt förlust för mänskligheten.

Jasså, vad har han egentligen åstadkommit? 8 år av status quo.
2016-11-09, 18:31
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Just nu verkar det som att det är du som har riktigt stora problem med att svälja det som hänt idag.

Den har kommit halvvägs. Snart har det sjunkit in.
2016-11-09, 18:32
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Stora pupiller - Kan bero på Sömn, kost, ljussättning, stress och en mängd andra faktorer
Flackig blick - Samma som ovan
Spända käkar - Samma som ovan
Hennes sätt att tala - Samma som ovan

Jaja, det var bara slumpmässigt att hon var pigg & energisk (vilket hon inte varit på ett tag) och visade andra tecken. Knappast brist på sömn, det var ju uppenbart.

Men googla tecken på att man tagit amfetamin och gå in föashback-tråden.

Flashbacks heders-pundare säger exakt det jag säger.
Till och med det om att det är svårt att se om man inte vet vad man ska kolla efter.
Eller om han säger att det är enkelt att se om man vet vad mn ska kolla efter.

Whateved, kolla bara.

Sen om du vill fortsätta förneka så för all del. Jag vet vad jag såg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Var inte menat att ens försöka dra ner på ditt humör, vilket även var varför jag la till sarkasm delen extra synligt!

Du får många rymdkramar tillbaka för jag ser inget fel med att Trump van, de enda saker som jag har sett ner på är de olika stökigheter som skedde efter och under valnatten (den som sköt vid en vallokal och stökigheterna vid vita huset efter valresultatet) då jag anser att våld inte är en lösning!

Det hedrar dig Hamstern!
Du är en meningsfiende jag kan känna respekt och ödmjukhet inför en dag som denna!

Mitt tips är att den lärdom du ska dra från detta är hur den etablerade massmedian drog dig och många många fler vid näsan, hur lögnaktig rapportering ledde er på villospår.

Ett tips är att söka mer info hos alt-media i framtiden även om du inte håller med dem
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Donald Trump sitter åtta år.

Ta 4 år i taget, vänta med att säg 8 år innan vi ens vet vad han verkligen kommer att åstadkomma, både vi kritiker som en del supportrar är faktiskt fundersamma på vad han är för någon på ett politiskt plan då det är en sak att lova gröna skogar men det är en helt annan femma och åstadkomma det.
2016-11-09, 18:33
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Tragiskt med alla aggressiva och hatiska folk härinne.

Hillary är en vacker och intelligent kvinna och en stor förebild för många.

Vi får hoppas på en svart kvinna 2020, kanske Michelle Obama.
Det finns 100 miljoner andra kvinnor i USA. Varför denna besatthet av fruar? USA är inte en monarki.
Bannlyst
Någon som har listan på alla s.k kändisar som ska fly till kanada?

https://pbs.twimg.com/media/Cw1lvBQUcAES59C.jpg:large
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Globalism och frihandel är ju hans levebröd. Det här säger han bara så ni kryper för honom givetvis. Han har uppenbarligen lyckats, grattis till vinsten.

Givetvis, alla rika entreprenörer vill se världen brinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Svannelunda
Ingen ide att berätta det för dumskallarna här på FB. Ett gäng anime runkare utan någon större hjärnkapacitet.

Så är det mest troligen ja, däremot var hans vinst så jävla underbar ändå. Varje sekund när man såg hur de neoliberala valvakarna insåg vad som höll på att komma allt närmre gav mig oerhört mycket glädje. På SVT satt de seriöst och hade svårt att hålla tårarna tillbaka
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Kan man anmäla SVT för opartiskhet?

SVT måste bort. Hela svensk media måste bort. SVT, Aftonbladet etc.

Ja du kan anmäla dem om du anser att de inte är opartiska i en rapportering, SVT brukar dock vara extremt duktiga på att göra det själva i efterhand men om du anser att de har gjort fel så tror jag det finns information om det på deras hemsida.
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Tänk om Stefan Löfven kunde visa samma proffesionellalitet som Obama gör nu. Vilket jävla trams att inte gratulera Trump. Han skämmer ut Sverige

Varför skulle Löfven börja agera annorlunda i just detta fall? Han är alltid en skam i alla sammanhang. Han är på samma intellektuella nivå som Henrik Schyffert och Malena Ernman och det faktum att han är statsminister ändrar inte hans förmåga att fatta vettiga beslut.
2016-11-09, 18:34
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Varför är TV4-studion inte glada över att amerikanska folket nu valt sin president??

De ser helt förstörda ut i sina ansikten i direktsändning.
För att dom och resten av våran "fria", "objektiva", "sakliga" mediekår inte fick det valresultat dom önskat! Verkar, tyvärr vara viktigare för dom att försöka trycka ner sina åsikter i våra halsar än att förmedla nyheter, vi är ju trots allt bara outbildad pöbel för dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in