2016-11-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
har nu vaknat efter att ha dygnat och följt svts valvaka, samt denna tråd (fyfan kommer ni ihåg när hillary vände o ledde florida och boward county och delar av nordvästra FL var osäkra trots trumps ledning?? ) tycker svt är jävligt taskiga som nämner "outbildade vita män" en gång var tionde fucking minut. som om svarta och latinos är så jävla utbildade??
Regimmedia är regimmedia, inget annat än nordkoreansk propagandastil är att vänta.
Men nu ska det bli ändring på det!
Nu behövs ett tydligt ledarskap från Åkesson - eller så får han lämna över till någon som är bättre lämpad för denna fas i folkväckningen.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen

Ondahamstern min vän!
Inte ens du kan dra ner mitt humör idag
Jag välkomnar dina bästa försök, jag skicka dig en bukett rosor ifall du lyckas, jag lovar, idag är din närvaro här i tråden som en soluppgång och gör dagen bara ännu bättre!

Rymdkram!

Var inte menat att ens försöka dra ner på ditt humör, vilket även var varför jag la till sarkasm delen extra synligt!

Du får många rymdkramar tillbaka för jag ser inget fel med att Trump van, de enda saker som jag har sett ner på är de olika stökigheter som skedde efter och under valnatten (den som sköt vid en vallokal och stökigheterna vid vita huset efter valresultatet) då jag anser att våld inte är en lösning!
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Varför är inte Obama förbannad som han varit tidigare mot Trump?! Den här neutraliteten är hemsk!

Så du vill att "kriget" mellan republikaner och demokrater skall fortsätta?
Medlem
Trump kommer, likt SD, tvätta sig själv nu. Om ni kollar på hur han uttrycker sig i sitt vinnartal respektive med för någon vecka sedan så är han redan inne i pk-rollen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Så när vi kastar våra förtryckare över ända så tittar världen eventuellt bort ett tag eller vill kanske USA hjälpa motståndsrörelsen i Sverige/Norden med logistik, material, utbildning, support osv så vi också kan bli en äkta demokrati i västvärlden igen. Många men inte alla vet vad det handlar om.

Är det så att Sverige inte har skickat några lyckönskningar till Trump och USA?
2016-11-09, 18:29
Medlem
Bra tal av Hussein.

Det är en tydlig nivåskillnad på politiken i USA och t.ex Sverige, detta är historia till skillnad från den travesti vi bevittnar här hemma
Medlem
von-Utfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
För det är över och skulle inte leda någonstans! Tycker Obama håller ett bra tal just nu.
Ödmjuk och försonande. Är nog en bra utgångspunkt tippar jag på.

Men nästan halva västvärlden är chockade och arga!
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
Du har aldrig funderat på att låta kompetens trumfa könsorgan eller hudfärg?

Nu när vi ändå har en rasist och reality tv kändis som president, varför inte?
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Kan man anmäla SVT för opartiskhet?

SVT måste bort. Hela svensk media måste bort. SVT, Aftonbladet etc.
Jaa du det vore inte fel. Sällan har jag sett mer partiska journalister.

-M-men ä-är det verkligen säkert, har inte H-hillary en chans att vinna?
Och deras "arga vita män" bullshit!
2016-11-09, 18:30
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Vem fan tror att superkapitalisten Trump är emot kapitalism? Är det nåt du bara hittar på själv? Vad han uttryckligen vill begränsa är frihandel, globalism och migration. Det är detta som gör folk hoppfulla om en bättre värld. Vad han sen kan åstadkomma är väl svårt att gissa om, men att folk tror att han skulle vilja avskaffa kapitalism är ju helt absurt och nåt du tar helt ur luften.

Globalism och frihandel är ju hans levebröd. Det här säger han bara så ni kryper för honom givetvis. Han har uppenbarligen lyckats, grattis till vinsten.
2016-11-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jaa du det vore inte fel. Sällan har jag sett mer partiska journalister.

-M-men ä-är det verkligen säkert, har inte H-hillary en chans att vinna?
Och deras "arga vita män" bullshit!

Ja det är ju ren propaganda, finns ingen opartiskhet alls.
2016-11-09, 18:31
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Intala dig själv det

Jag intalar mig inget. Vill bara understryka att det är knappast uppenbart att hon är drogpåverkad.

Det är möjligt, men knappast uppenbart. Och jag tror inte det.

Här ser du en video med en person som är uppenbart drogpåverkad:
https://www.youtube.com/watch?v=zm-Ojvha-Ac

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in