2016-11-08, 13:37
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
" Im gonna vote for Hillary cause we need a woman in office"

Där tänker man fan inte långt då det bara är könet som spelar in,dock är det för många kvinnliga väljare som resonerar så

När alternativet är Trump behövs inget ytterligare argument. USA har inte råd att låta en pajas styra landet, resten av världen lär då rygga tillbaks som om amerikanerna fått pesten...
2016-11-08, 13:38
Medlem
anteri17s avatar
Fan. Kan inte fokusera på ett viktigt seminarium pga av valet. Jag vill bara hem, följa FB, ha tre skärmar uppe med nödvändiga sidor (Twitter, Flashback, svtplay/TV4play) och gråtandes studioankare i CNN på TV:n. I handen har jag en bärs. Och klockan är 04:00.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Fast man får prioritera vad som är viktigast för en själv:

Och för min del så är det situationen i Europa och det ryska hotet.

Att sedan USA:s Mellanösternpolitik, till stora delar är sinnessjuk, har jag hävdat ganska länge nu. Bara att vara allierad med KSA räcker till med råge, speciellt om man säger sig vilja sprida demokrati.

Om det ryska hotet är det viktigaste förstår jag inte heller hur man kan rösta på Hillary. Hon kommer ha minst lika kyliga relationer med Ryssland som Obama har haft.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Du ljuger ungefär som Trump. Därför tycker jag vi ska sluta diskussionen.

http://dailycaller.com/2016/10/09/the-friendship-between-trump-and-a-billionaire-pedophile-that-nobody-wants-to-talk-about/

"4) Trump voluntarily participated in a 2010 lawsuit filed by the girl raped by Prince Andrew at Jeffery Epstein’s pedo island. Her lawyer said it was “clear” Trump had no involvement with Epstein’s crimes and was very helpful in providing information on Epstein.

5) Trump did know Epstein personally for many years, as he was a member of his Mar a Lago Club.

6) Trump banned Epstein from the club when Palm Beach Police caught Epstein messing around with young girls."

Källa
2016-11-08, 13:39
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Njaa, Faux måste ju förvisso reflexmässigt hylla eller bortförklara allt republikanskt, men man får ju ändå ge dem visst "beröm", för bitvis har inte ens de orkat med det där Tourettes-fanskapet...
Hahahaha - that's it!
2016-11-08, 13:39
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiha
Väntar på "bomben" som ska brisera, tiden är knapp
Ja, den där tönten som sitter och klipper ihop diverse falsarier skulle väl vända hela valet upp och ner? Vad hände med det egentligen?
2016-11-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Ja väldigt kompetens att handhava säkerhetsklassade information, i.e mailskandalen.
De skulle vara betryggande att ha en sån som POTUS om man var amerikan va?
Den som ska representera amerikansk politik kan ju ha kompetens eller inte. Har man genomlevt större delen av sitt liv inom politiken har man gjort många saker, en del bra och en del sämre. Har man däremot inte gjort ett enda politiskt beslut kan man omöjligt ha gjort ett enda rätt eller ett enda fel.

Ungefär som den som representerar landslaget och är målvakt. Antingen kan man välja den som har kunskap som målvakt, men som tyvärr också gjort en massa misstag i karriären. Eller kan man välja den som aldrig har stått i mål och således aldrig gjort ett enda misstag i just målet eftersom denne sysslat med något annat, tex poker.
2016-11-08, 13:40
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Alltså, vad han än gör för att ha denna energi vid 70års ålder så vill jag veta!

Kan det bara vara det faktum att han hållit sig från alkohol och tobak?

HUR FAN ORKAR HAN MED!?
Såg att han höll rally till långt efter midnatt igår och var vaken för en klockren intervju till FOX kl7 på morgonen efter!?

Trumpinator, the God Emperor, må herren se till att han segrar!

Ett unikum i många avseenden, och detta i synnerhet. Vid 70 års ålder har han säkert varit aktiv motsvarande 300 "vanliga år". Han kommer ta USA nästan 20 år framåt i utvecklingen bara under hans första presidentperiod
2016-11-08, 13:41
Medlem
Det är ingen snack om saken.

Hillary tar hem det. Det har man redan sett till.

Frågan är väl snarare om Hillary efteråt kommer att sitta kvar - hennes hälsa är minst sagt en stor gåta.

Hela jävla systemet är genom korrupt, klart som fan att den politiska arenan i US är fixad och anpassad efter makt och girighet.

Det är knappast någon slump som "folkets röster" som avgör.

Det är en jävla show vi ser och inget annat.

Ungefär som här hemma, åsnorna gör upp och sedan sitter alla på sin del av kakan och myser.
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Märkligt eftersom hon är anonym
Precis - hon vågade inte framträda vilket var avsikten.
Medlem
http://www.politico.com/2016-election/results/map/president

Är det den sidan som gäller för att följa valresultatet eller finns det någon bättre?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FelixSotiz
Vet inte hur pass trovärdigt wikileaks är men dom har läckt information och menar att valet är uppgjort.

Har du någon länk?

Jag är dock inte alls förvånad om det är riggat. Som jag tidigare har sagt så har Obama själv uppmanat illegala immigranter att rösta trots att det är valfusk. Det är oerhört mycket som står på spel och skurkar som Soros kan säkert inte hålla fingrarna borta.

Redan har mängder med rapporter om valfusk inkommit och jag tycker personligen att man borde stoppa detta nu tills man får fram ett rörsystem som är vattentätt och som är homogent över hela landet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in