2016-11-08, 13:32
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Ja, visst...

Så märkligt. Först avbokar hon presskonferensen för att någon dag senare få målet ogillat av domstol.

Snacka om bristande rättssäkerhet i USA när en presidentkanditat kan skrämma en liten flicka till tystnad

Men tycker ju att polisen borde ha någon form av vitnesskydd i fall där det anses behövs.
Märkligt att domstolen hellre avfärdar fallet än att lita på att NYPD kan garantera flickans säkerhet.

Jävla banarepublik alltså

Menar det finns ju en anledning till att inte ens media tog i den där nyheten med tång! men vad vet jag det är säkert som så att hon blivit hotad trots att ingen vet vem hon är
2016-11-08, 13:33
Medlem
FelixSotizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Vilken info sitter du på som ingen annan har fått tillgång till?

Vet inte hur pass trovärdigt wikileaks är men dom har läckt information och menar att valet är uppgjort.
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
har valvaka på gymnasiet mellan 22 och 03
Finns det killar/tjejer i klassen som öppet stödjer Trump?? Är läraren balanserad i sin analys av Trump/Hillary?
Medlem
johanjosefssons avatar
Känns bara surt, Trump kommer inte vinna, alla femi-nazis kommer fira på gator och torg och trackesera alla män när deras kriminiella kärringjävel har blivit president. Bittert och outhärdligt, som en lång tortyr. Funderar på att satsa alla mina besparingar på Hillary för att dämpa svedan lite.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
...och samtidigt hinner med tio gånger fler rallys än sin motståndare. Vem tusan är det?

Svar: Donald Trump.
Alltså, vad han än gör för att ha denna energi vid 70års ålder så vill jag veta!

Kan det bara vara det faktum att han hållit sig från alkohol och tobak?

HUR FAN ORKAR HAN MED!?
Såg att han höll rally till långt efter midnatt igår och var vaken för en klockren intervju till FOX kl7 på morgonen efter!?

Trumpinator, the God Emperor, må herren se till att han segrar!
Medlem
Citat:

Enligt CNN har Clinton 268 elektorer och behöver två till för att vinna.
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.politico.eu/article/record-early-voting-democrat/

Latinos har mobiliserat och slår rekord gällande röstdeltagandet. Får US sin första kvinnliga president? I så fall blir det stabilare och dom gamla högerspökena är på väg att dö ut. Latino, svarta och kvinnorna är Trumps fiende. Ska arga outbildade vita män avgöra US val? Nä, tror knappast detta.
Hillary som president ger inget skalv i ekonomin och börsen kommer vara stabil.
Pretty much.

Men ordning och reda och ekonomisk bärighet går inte alls hem hos alla! Och då alla gillar olika så får man helt enkelt respektera det.
Citat:
Optimist in i det sista? En inspirerande kämpaglöd, det måste jag iaf. medge!
2016-11-08, 13:34
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Att FOX har hyllat honom sedan dag 1 är en extrem överdrift.

Däremot kan jag hålla med om att FOX är dom som har varit mest balanserade i sin rapportering även om det faktiskt finns mycket att förbättra där också.

God morgon Zergrush

Läs här: (FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka

Återkom gärna med svar. Vore kul att få iallafall ett ordentligt svar från en Hillary supporter.
(Polls från CNN och att påstå att jag "är oseriös" räknas inte som ordentligt)

Allt du skriver där är irrelevant? Vem bryr sig om hur mycket folk som kommer på deras möten? Romney hade massor med folk på sina också. KellyAnne Conway sade något kul till Trump "You're dry-cleaning bills are bigger than your crowds annual salaries.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Menar det finns ju en anledning till att inte ens media tog i den där nyheten med tång! men vad vet jag det är säkert som så att hon blivit hotad trots att ingen vet vem hon är

Eller hur.

Dumma sexistiska rasister som oss är ju "clueless".

Seig heil, hell seger, mein kampf osv.

Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ganska ironiskt att alla "fredsälskare" röstar på Hillary när det är hon som tar emot blodspengar från Saudi och har startat krig i Mellanöstern.

Fast man får prioritera vad som är viktigast för en själv:

Och för min del så är det situationen i Europa och det ryska hotet.

Att sedan USA:s Mellanösternpolitik, till stora delar är sinnessjuk, har jag hävdat ganska länge nu. Bara att vara allierad med KSA räcker till med råge, speciellt om man säger sig vilja sprida demokrati.
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
har valvaka på gymnasiet mellan 22 och 03
Oj jag skulle inte vilja följa detta val i sällskap med en svenskutbildad lärare, som har PK-pekpinnen i högsta hugg för att brännmärka alla med "felaktiga" åsikter.
Senast redigerad av PK-befriad 2016-11-08 kl. 13:46.
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
" Im gonna vote for Hillary cause we need a woman in office"

Där tänker man fan inte långt då det bara är könet som spelar in,dock är det för många kvinnliga väljare som resonerar så

Haha jag tänker likadant, såg ett klipp på youtube av nån kärring som röstat på Hillary och började gråta för hon röstat på en kvinnlig presidentkandidat för första gången i sitt liv.

Ville skjuta henne genom rutan... herregud vilka idioter det finns

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in