2016-11-07, 19:33
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Får hoppas det! Tror inte det Movember-kitet och denna är det enda som kommer. Hade spelare i klubben att göra den direkt men känns meningslöst. Satt ut dem för överpris nu så får se om det säljer. Köpte hans Movemberkort kort efter SBC:n kom ut för precis under 18k och nu har det redan gått upp till 20k. Se om det fortsätter gå upp så kan man även sälja det för lite profit.

Högst tveksamt om Sbcn hade varit värd det även om det varit icke-lån...

Spekulation - kan det vara så att anledningen till att EA låter priset vara en lånespelare, är för att de tänkt ha SBC som kräver Movember-kort? Lånekort går som bekant inte att använda i SBC.

I brist på annat kollar jag prisutvecklingen på spelare som krävs för att slutföra MM så här med 10 minuter kvar tills den försvinner. Förvånad över hur lite priserna rört sig sista 24h. Spelare som VNL och Boly i Liga NOS ligger stabilt på 2.2k (VNL) och 2.7k (Boly). Intressant för framtida SBC. Vore det jag som satt på ett gäng så här i elfte timmen hade jag velat bli av med dem ASAP, om 10 minuter är de tillbaka på discard value.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2016-11-07 kl. 19:52.
Citera
2016-11-07, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
99 st movember Gomis i tradepilen köpta för 12 k styck. Bara hoppas på en sbc på fredag
1,2 milj, princip allt jag har

Jag hoppas du får rätt. 😇 Köpte på mig 7 stycken nu. 6 st fick jag för 10500. Och den sista för 10250.
Citera
2016-11-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Jag hoppas du får rätt. 😇 Köpte på mig 7 stycken nu. 6 st fick jag för 10500. Och den sista för 10250.

köpte en hög nu med...9800-10k
Citera
2016-11-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Vad tror ni om SIF Sanchez pris? Köpte i helgen för 645k och är nere i 620 nu. Kommer han fortsätta rasa eller brukar dom öka när dom inte finns i packs sen?

Förövrigt så är han sjukt vass!!

Någon som vågar gissa?
Citera
2016-11-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pb--
Någon som kan hjälpa mig bygga klart detta lag? Har 50k kvar och spelar på ps4

http://www.futbin.com/17/squad/275064

Hade ändrat till 41212-2 och kört på detta laget: http://www.futhead.com/17/squads/2059335/
Köpt ett cm->cam kort att sätta på Roony och sedan ta in Fernandinho (riktigt djur) på cdm. Musa är ett måste i anfallet, däremot kan du byta ut Kane mot någon annan. Det beror på vad du har för spelstil. Kante kommer hålla upp mittfältet utan problem.

mvh
Citera
2016-11-07, 23:43
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Någon som vågar gissa?
IFs brukar vara billigast på sön-tis när de är i packs så om du ska köpa SIF Sanchez är troligtvis detta en bra tidpunkt ja. Dock börjar ju black friday närma sig och då sjunker de flesta korten ganska märkvärt men p.g.a att vi talar om ett IF kort och dessutom ett 89 rated IF kort borde inte hans pris påverkas så mycket.

EDIT: Läste visst ditt inlägg för snabbt För att svara på frågan om du ska sälja honom eller inte säger jag att du iaf ska vänta till fre-lör före du gör några beslut då han antagligen kommer ha stigit i pris fram tills det.
Senast redigerad av mikki1102 2016-11-07 kl. 23:50.
Citera
2016-11-08, 00:09
Medlem
Någon annan som upplevt en satans rigg/bullshit idag? Vill inte skylla på script men dagens game har varit sanslösa, jag har i stort sett dominerat varenda jävla game men missat chans efter chans, förlorat alla nickdueller, måste bryta moståndaren i princip 3 gånger innan jag får tag i bollen. Har fan aldrig blivit så här tiltad innan å inte varit med om något liknande.

Sen så hade jag ett game där skotten var 4-12 till min moståndare efter ett sjukt jävla målvaktsspel av min 79 rankade tyska goalie i draften, klart som fan att jag gör 3 skit mål o vinner när jag är totalt utspelad.

Min backlinje har varit totalt efterbliven, gjort efterblivna rusher o slagit dåligt passningsspel utav bara helvete.
Citera
2016-11-08, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
IFs brukar vara billigast på sön-tis när de är i packs så om du ska köpa SIF Sanchez är troligtvis detta en bra tidpunkt ja. Dock börjar ju black friday närma sig och då sjunker de flesta korten ganska märkvärt men p.g.a att vi talar om ett IF kort och dessutom ett 89 rated IF kort borde inte hans pris påverkas så mycket.

EDIT: Läste visst ditt inlägg för snabbt För att svara på frågan om du ska sälja honom eller inte säger jag att du iaf ska vänta till fre-lör före du gör några beslut då han antagligen kommer ha stigit i pris fram tills det.

Tack för svar! Då behåller jag han! Var mest orolig att han skulle droppa till 3-400k.

Men som du säger så är det ett grymt kort och han är överlägset bästa anfallaren jag testat. (Har haft Aguero, Suarez, Ibra, Lewan, Dybala, Griezmann m.m)
Citera
2016-11-08, 08:03
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Någon annan som upplevt en satans rigg/bullshit idag? Vill inte skylla på script men dagens game har varit sanslösa, jag har i stort sett dominerat varenda jävla game men missat chans efter chans, förlorat alla nickdueller, måste bryta moståndaren i princip 3 gånger innan jag får tag i bollen. Har fan aldrig blivit så här tiltad innan å inte varit med om något liknande.

Sen så hade jag ett game där skotten var 4-12 till min moståndare efter ett sjukt jävla målvaktsspel av min 79 rankade tyska goalie i draften, klart som fan att jag gör 3 skit mål o vinner när jag är totalt utspelad.

Min backlinje har varit totalt efterbliven, gjort efterblivna rusher o slagit dåligt passningsspel utav bara helvete.

Ja det var helt sjukt igår hoppas det är bättre idag, körde 4 försök till championstan igår och det var helt sjukt hur rigg/BSE det var torska typ alla 4 med 0-1 fast mina moståndare hade 2-3 skott på mål medan jag hade över 10. Mina spelare tog inga löpningar och mina backar kunde inte täcka en ekorre i målområdet så dom lyckades alltid peta in en boll i 85-90minuten varje match så gav upp och körde sensommaren istället där var det bara passningarna som var lite cp men gick upp 2 divisioner till div 5 rakt av torska typ 1-2 matcher av 16 sjukt att det kan va sån skillnad kvalet till weekend League känns som ett lotteri
Citera
2016-11-08, 08:11
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
http://www.futbin.com/17/squad/259370

Nåt att ha? Hört bra om Coutinho men inte läst om någon som kört med Vardy eller Sturridge. Inte helt nöjd med mittfältet heller. Ska nog vänta tills laget sjunkit till 250k ungefär.
Citera
2016-11-08, 08:44
Medlem
Jävligt roligt att man loggar in på fut och ser att man blivit av med 300k, även fått ett mejl av EA om någon säkerhetskod.... någon annan som varit med om detta? går det att få tillbaka pengarna?
Citera
2016-11-08, 09:11
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
http://www.futbin.com/17/squad/259370

Nåt att ha? Hört bra om Coutinho men inte läst om någon som kört med Vardy eller Sturridge. Inte helt nöjd med mittfältet heller. Ska nog vänta tills laget sjunkit till 250k ungefär.

Vardy är kung ingen aning om sturridge byt ut hendersson mot touré och sen skulle jag kö fellaini istället för fernadinho du hittar ingen bättre CDM än fellaini så otroligt stark. Coutinho funkar men han är svag som fan blir av med bollen så lätt men enda alternativet är de bruyne men då hamnar vi i en annan pris kategori
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in