Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Får hoppas det! Tror inte det Movember-kitet och denna är det enda som kommer. Hade spelare i klubben att göra den direkt men känns meningslöst. Satt ut dem för överpris nu så får se om det säljer. Köpte hans Movemberkort kort efter SBC:n kom ut för precis under 18k och nu har det redan gått upp till 20k. Se om det fortsätter gå upp så kan man även sälja det för lite profit.
Högst tveksamt om Sbcn hade varit värd det även om det varit icke-lån...
Spekulation - kan det vara så att anledningen till att EA låter priset vara en lånespelare, är för att de tänkt ha SBC som kräver Movember-kort? Lånekort går som bekant inte att använda i SBC.
I brist på annat kollar jag prisutvecklingen på spelare som krävs för att slutföra MM så här med 10 minuter kvar tills den försvinner. Förvånad över hur lite priserna rört sig sista 24h. Spelare som VNL och Boly i Liga NOS ligger stabilt på 2.2k (VNL) och 2.7k (Boly). Intressant för framtida SBC. Vore det jag som satt på ett gäng så här i elfte timmen hade jag velat bli av med dem ASAP, om 10 minuter är de tillbaka på discard value.