Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Kanske för man bettar på Hillary för det blir ändå en bra dag när de förlorar då deras kandidaten Trump vinner?
Jag vet inte, ändras dock snabbt fram och tillbaka, men har inte sett så kraftig överrepresentation någon gång förut vad jag kan minnas, även om det kanske bara var för en kort stund så tror jag att det kan ligga något i det. Svårt att veta då det lär tradas fram och tillbaks med enorma summor med.
Jag antar att där finns viss info därute som endast ett fåtal känner till, likt de oddsrörelser som föregick de två FBI-uttalandena. Är i alla fall helt säker på att det innan det andra uttalandet om att det skulle läggas ner igen ett bra tag innan så började oddset på Trump röra sig uppåt av vad det såg ut helt utan anledning. Så där fanns säkert inside info om att FBI skulle lägga ner det igen som återspeglade sig i oddsrörelserna innan det blev officiellt.
På samma sätt så tror jag även nu att där skulle kunna finnas någon form av insideinfo, och skulle det vara så borde man under kvällens lopp och morgondagen tills räkningen börjar kunna se åt vilket håll det bär (om oddset ändras åt någon håll märkbart utan anledning, alt att stora volymer finns på en sida jämfört med den andra så som det är nu t.ex). Kanske bara vilda spekulationer från mig, men egentligen, varför skulle det inte kunna vara så