2016-09-12, 09:25
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Har hört att den kommer igen nästa vecka
Such med tanke på att ni säger att den redan är klar och att den inye släpps förrän några andra produkter ska bli klar kan jag inte fatta att det skulle vara så viktigt att hålla på ett principbeslut när butikerna knappt har en produkt var som man eventuellt skulle vilja köpa som en nödlösning. Det är nu kunder börjar leta nya möjliga kanaler eller helt enkelt ger upp rc och börjar vända sig mot de butiker som säljer olagliga men garanterat bättre prylar än den skiten som finns nu. Det hade varit läge att släppa fram något bra nu. Istället för att säga att saker finns snart . Det låter som om det är ett gammalt beprövat handlar knep för att folk ska gå in då och då för att kolla om det man vill ha hunnit komma, och att handlaren hoppas på att kunden köper något när de endå är där. Kom igen nu och släpp något som 3-BMC så det finns en riktigt bra produkt som funkar bland stimulanterna enligt min uppfattning är det bara 6-eapb som är något att ha men den är fortfarande lite dyr och så funkar man inte så bra ute bland andra människor som inte tar. Jag gillar den skarpt men jag lämnar fan inte lägenheten det gör man med 3-bmc och jag älskar att den både satt i länge och att den var dos potent . Jag blir lika besviken varje gång jag går in för att kolla om den kommit när man läser här att den kommer om två veckor, en vecka eller nästa vecka och så händer det ingenting. Men jag väntar tålmodigt på att något ska hända och hoppas på det bästa men man blir trött.
Citera
2016-09-13, 15:52
Medlem
Reality81s avatar
Börjar det inte bli dags snart??
Citera
2016-09-14, 01:44
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Börjar det inte bli dags snart??

börjar bli orolig för att någon vill hålla intresset uppe så folk köper det som finns kvar i butiken. frustrerad det finns nästan bara skit och butikerna säljer det ändå även om de vet att det är så, finns ett ord för människor som gör så......!
Citera
2016-09-27, 02:19
Medlem
mrdrutts avatar
Var har denna tagit vägen John Oldman?
Är den på gång snart? Vore synd om den inte kommer tillbaka för den var bra,riktigt bra batchen som nu är slut. Har dock lite kvar och det är drygt. Köpte 10g för flera månader sedan och det behövs inte mycket för att bli en effektiv robot ,med ett litet lagom leende på läpparna. Hoppas att det snart dyker upp igen. Om någon hört något så meddela gärna
Citera
2016-10-03, 22:29
Medlem
JohnOldmans avatar
Har gått slött pga diverse anledningar, analysmässigt för det mesta.

Max 2 veckor sen kan jag släppa den igen.
Citera
2016-10-18, 00:56
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Har gått slött pga diverse anledningar, analysmässigt för det mesta.

Max 2 veckor sen kan jag släppa den igen.

Några uppdateringar gällande detta?
Citera
2016-10-29, 00:16
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Några uppdateringar gällande detta?

Gott om den finns de, omöjligt att få hem i lager är den dock =) TACK TULLEN!

Dem tre senaste leveranserna har blivit fångade.
Citera
2016-10-29, 12:14
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Gott om den finns de, omöjligt att få hem i lager är den dock =) TACK TULLEN!

Dem tre senaste leveranserna har blivit fångade.

Nej men fan vad segt och tråkigt. Tre i rad
Citera
2016-11-01, 20:53
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Nej men fan vad segt och tråkigt. Tre i rad

Ruskigt tråkigt är det, Men vi har äntligen lyckats fått in 3-BMC i vårt lager nu iaf =)
Citera
2016-11-01, 21:16
Medlem
Såg i ett mail att ar*mer öppnat igen och har BMC igen. Några som vet hur det kan jämföras med 3-cmc?
Citera
2016-11-01, 21:21
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckyoumkay
Såg i ett mail att ar*mer öppnat igen och har BMC igen. Några som vet hur det kan jämföras med 3-cmc?
Äntligen!!! 3cmc är bättre men denna är med bra, fann inget fel med denna vid mina tester. Denna överraskade mig positivt
Citera
2016-11-01, 21:22
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ruskigt tråkigt är det, Men vi har äntligen lyckats fått in 3-BMC i vårt lager nu iaf =)
Fan vad segt med tulljäveln, jävla tomtar hela tiden
Hääärligt att portarna åter är öppna hos min nr1 shop, thumbs up
Fridens liljor folk ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in