Such med tanke på att ni säger att den redan är klar och att den inye släpps förrän några andra produkter ska bli klar kan jag inte fatta att det skulle vara så viktigt att hålla på ett principbeslut när butikerna knappt har en produkt var som man eventuellt skulle vilja köpa som en nödlösning. Det är nu kunder börjar leta nya möjliga kanaler eller helt enkelt ger upp rc och börjar vända sig mot de butiker som säljer olagliga men garanterat bättre prylar än den skiten som finns nu. Det hade varit läge att släppa fram något bra nu. Istället för att säga att saker finns snart . Det låter som om det är ett gammalt beprövat handlar knep för att folk ska gå in då och då för att kolla om det man vill ha hunnit komma, och att handlaren hoppas på att kunden köper något när de endå är där. Kom igen nu och släpp något som 3-BMC så det finns en riktigt bra produkt som funkar bland stimulanterna enligt min uppfattning är det bara 6-eapb som är något att ha men den är fortfarande lite dyr och så funkar man inte så bra ute bland andra människor som inte tar. Jag gillar den skarpt men jag lämnar fan inte lägenheten det gör man med 3-bmc och jag älskar att den både satt i länge och att den var dos potent . Jag blir lika besviken varje gång jag går in för att kolla om den kommit när man läser här att den kommer om två veckor, en vecka eller nästa vecka och så händer det ingenting. Men jag väntar tålmodigt på att något ska hända och hoppas på det bästa men man blir trött.

?