2016-11-05, 00:56
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notepadWarrior
Stora och fina ord du svänger dig med men du lurar ingen och du behöver inte bemöda dig med en sådan fin svada i fortsättningen. Bara det faktum att du avfärdar Assange på detta sätt diskvalificerar dig från vidare trovärdighet.

Så nu kommer du inte tro mig om jag skriver om Game of Thrones eller juridik? Hur ska du gå tillväga då - inte läsa eller aktivt ifrågasätta varje faktum hur generiska de än kan vara? Det är ju just den typen av blind tro eller ingen jag kritiserar (tydligen) dig för. Bedöm från fall till fall istället så kommer du ha rätt oftare. Bortsett från extremfall, typ partisan hacks som Breitbart och på "min" sida HuffPost, (förutom deras polling averages, som har en öppet redovisad och solid metodologi till skillnad från RealClear).
Citera
2016-11-05, 00:58
Medlem
zergrushs avatar
http://www.nbcnews.com/video/ballot-typo-leaves-hillary-clinton-with-liar-in-her-name-801114179565
Citat:
Ballot "typo" leaves Hillary Clinton with 'liar' in her name

Så... Clinton är ohjälpligt kriminell och korrupt för att en privat organisation, med syfte att få demokrater valda, i privata email säger att hon kan ha lite större chans att vinna?

Medans regeringstjänstemän i Arkansas, satta att förordna rättvisa och oklanderliga val, är sysselsatta med sådant här?

lol...
Citera
2016-11-05, 01:08
Medlem
Sperssons avatar
.
Blacks for Trump växer nu snabbt i USA.

https://twitter.com/blacksfortrump
Citera
2016-11-05, 01:13
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Bevis för att Sydkorea och Japan inte skulle betala?

Tyskland är inte i samma behov av USA och dess armé idag då de är allierade med i stort sett hela Västeuropa idag så tyskarna skulle nog inte gråta över att USA inte har armébaser i landet.

Jag säger inte att dem inte kommer betala. Dem får ett val. Antingen betala för den tjänst de får eller försvara sig själva.

Men om USA får betalt för sina utgifter där så är det ju en annan femma. Men då sparar USA in en hel del ändå!
Citera
2016-11-05, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Så nu kommer du inte tro mig om jag skriver om Game of Thrones eller juridik? Hur ska du gå tillväga då - inte läsa eller aktivt ifrågasätta varje faktum hur generiska de än kan vara? Det är ju just den typen av blind tro eller ingen jag kritiserar (tydligen) dig för. Bedöm från fall till fall istället så kommer du ha rätt oftare. Bortsett från extremfall, typ partisan hacks som Breitbart och på "min" sida HuffPost, (förutom deras polling averages, som har en öppet redovisad och solid metodologi till skillnad från RealClear).

Om du i en debatt om astronomi avfärdar Stephen Hawkins som en trovärdig källa och använder ad hominem attacker mot honom så kommer jag inte att ta dig på allvar i diskussionen om astronomi. Det betyder inte att du inte kan något om Game of Thrones eller juridik. Du har säkert sett alla avsnitt av Game of Thrones och kan ALLT! Du är säkert svinduktig på att runka fram 5 satser i handfatet varje dag också! Men det hör ju inte riktigt till ämnet eller hur? Do you get my point?
Citera
2016-11-05, 01:29
Medlem
Kolla in Kim Dotcom på twitter.
Verkar hända saker nu.
Citera
2016-11-05, 01:34
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Kolla in Kim Dotcom på twitter.
Verkar hända saker nu.

För 17 min sedan:
Citat:
FBI now has deleted Clinton emails.
FBI has just informed Obama.

To the media:
Ask the White House for comment.

För 8 min sedan:
Citat:
The end is near @HillaryClinton

#HILLARYFORPRISON
Citera
2016-11-05, 01:42
Medlem
Triremers avatar
https://www.youtube.com/watch?v=LibRNYJmZ-I

Intressant analys om varför Trump vinner. Framförallt analysen av Trumps strategi och Clintons avsaknad av strategi.

Trump styr agendan och Clinton reagerar. Vidare ser han sig själv som en vinnare, Clinton har bara allt att förlora och vet inte hur hon ska bemöta Trump. I sin iver att vinna har Clinton fokuserat så pass mycket på Trump att det man möter på hennes hemsida handlar mer om Trump än henne själv. Det är en loser-inställning som hon har och därför kommer hon att förlora.
Citera
2016-11-05, 01:49
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notepadWarrior
Om du i en debatt om astronomi avfärdar Stephen Hawkins som en trovärdig källa och använder ad hominem attacker mot honom så kommer jag inte att ta dig på allvar i diskussionen om astronomi. Det betyder inte att du inte kan något om Game of Thrones eller juridik. Du har säkert sett alla avsnitt av Game of Thrones och kan ALLT! Du är säkert svinduktig på att runka fram 5 satser i handfatet varje dag också! Men det hör ju inte riktigt till ämnet eller hur? Do you get my point?

Haha! Kul!

Julian Assange kurar på en madrass i på en främmande ambassad i den befängda och förljugna tron att Sverige skulle lämna ut honom till USA om han samarbetade med en utredning som uppenbarligen kommer att läggas ned så snart han är hörd. Wikileaks har under hans hand tillämpat ett redaktörsskap som mycket generöst kan beskrivas som laissez faire-inriktat. Legitima och lovvärda publiceringar av läckor inriktade på bot och bättring inom offentlig förvaltning och militär har blandats med helt huvudlösa och uppenbart oetiska publiceringar som satt individer i direkt livsfara eller, kanske ännu värre, vars konsekvenser beträffande personers säkerhet inte kunnat överblickas på ett tillförlitligt sätt av Wikileaks, trots dess nätverk av professionella reportrar.

När fupen i hans fu blev läckt tyckte han att det var så jävla orättvist. Men det är så karma känns när den klappar till dig med handryggen och samtidigt avslöjar dig som tjatsex-idkare och årets sämsta ligg.

Hans ställning som publicist och politisk pundit skulle alltså vara att jämföra med Stephen Hawkings ställning inom kosmologin?
Citera
2016-11-05, 01:49
Medlem
Wikileaks är också igång.
Tydligen har US goverments hackare redo för cyberattacker från Ryssland.
Helt sinnessjukt. Skulle Ryssarna vara det enda hotet?
Frågar man Globalisterna är det väl så?
Citera
2016-11-05, 01:55
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
För 17 min sedan:

För 8 min sedan:

#HILLARYFORPRISON
Vad hände? mer än 8 minuter sedan? kommer Hillary komma i fängelse nu?
Citera
2016-11-05, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
För 17 min sedan:

För 8 min sedan:

#HILLARYFORPRISON

Nu ändrades sig Kim Dotcom.
#Språkförbristning #Ironi.
#Kängatillclinton
Senast redigerad av UltraMind 2016-11-05 kl. 01:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in