Citat:
Ursprungligen postat av
sm910dif
En fadäs är blott ett misstag - ett uppsåtligt underlåtande att granska de politiker man har i uppdrag att granska är korruption.
Kan inte att argumentera emot det om granskaren faktiskt har den handlingsfrihet som krävs för moraliskt och rättsligt ansvar. Jämför KU, jag skulle inte kalla den papperstigern för korrupt.
Citat:
En genomgående korrupt struktur inom de federala myndigheterna ansvarar ytterst den verkställande makten för.
I sak korrekt, men du menar naturligtvis att det är så det förhåller sig i det här fallet. Den genvägen, där du verkar utgå från det du vill bevisa, kan du inte ta. Dessutom indikerar väl Comeys agerande då (offentlig kritik jämte egen bedömning av bevismaterialet i en utredning där brott inte kunde styrkas) och nu (ett brev med tre stycken sägande noll, noll i en hyperinfekterad valföljetång en vecka före valet) starkt att han i allra högsta grad är självständig visavi Obama executivo.
Citat:
Obama och Loretta Lynch. Lycka till att försöka frikoppla Clinton och DNC från dem båda.
Jag är ledsen, men jag förstår inte vad du menar som i vem du anklagar för vad här.