Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Är väl en jury som röstar också? Deras röster väger väl in mer? Annars blir det ju lite popularitetstävling
Så 18e får vi vänta till. Har satsat på att det blir Allen.
Vad tror ni det blir för SBC idag då när scream försvinner? (fan vad man skulle varit kall och behållt spelarna där längre. Hade jag gått typ 40k plus, gick typ 1k minus) MM kanske? Vilka matcher lär det bli isf.? Har inte kollat det men har jag tur har jag några spelare i klubben till det.
Precis!
"The EA SPORTS Player of the Month award is decided by a combination of a public vote via premierleague.com, counting for 10%, and those from a panel of Premier League experts and current club captains."
Också satsat på Allen. Har väl en startelva både för Stoke och Wales. Så inte satsat så mycket på det. Vet inte hur värt det är. På Heung-Min Son så behövdes det bara 1st Tottenham-spelare i ena elvan, resten PL. Sydkoreanska elvan blev ganska dyr för skitspelare. Sen var det en med en TOTW-spelare o 11 olika nationer tror jag. Men klart, spelarna blev lite dyrare så har man mycket så tjänar man nog bra på det!
Marquee Matchup har oftast kommit på lördagar har jag för mig, med undantaget förra veckan då det kom torsdag. Så man vet aldrig! Hoppas på en SBC med Movember. Har 6 olika kort redo där.