2016-11-04, 18:18
Medlem
KorvkastarNs avatar
Jahapp, arsenal - spurs, jeonbuk - FC Seoul, San Lorenzo - Huracán och FC porto - Benfica blev MM.

Kul för dom som har massa argentinska silver lirare och dom med mkt seoul och jeonbuk lirare :P
Citera
2016-11-04, 18:20
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Fyfan vad dåligt det går för mig i weekend league. Vanm två matcher i början men nu förlorar jag varenda match med uddamål, oftast i förlängning.

Värt det känns att göra MM. Eller inte. Har t.ex. Edu som jag fått i paket. Han går för drygt 5k att sälja. Mer än hela gruppbelöningen, för en spelare. Har massa argentinska silver men de har inte ökat så mycket väl?

Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
Helt omöjligt att spela weekend league med det där äckliga lagget. Samma sak förra veckan
Laggar för mig med. I säsonger brukar det nästan aldrig lagga. Hur kan det vara sån skillnad? Går bara vidare om det är 3 på latens men laggar ändå.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-04 kl. 18:24.
Citera
2016-11-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Laggar för mig med. I säsonger brukar det nästan aldrig lagga. Hur kan det vara sån skillnad? Går bara vidare om det är 3 på latens men laggar ändå.

Säsonger laggar inte för mig heller. Spelar du på PS4? Kollat med några kompisar som spelar på Xbox och det laggar inte för de..
Citera
2016-11-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Konsol? Går smärtfritt (som alltid) för mig på X1.
Xbox verkar ju aldrig lagga. Börjar tröttna något fruktansvärt på Playstation.
Citera
2016-11-04, 18:51
Medlem
megaman9s avatar
Känner att det är många handkontroller som kommer åka i väggen denna helgen i världen, då alla kommer svetta sönder för att nå sina 18 wins så dom slipper kvala nästa vecka
Citera
2016-11-04, 18:54
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
Säsonger laggar inte för mig heller. Spelar du på PS4? Kollat med några kompisar som spelar på Xbox och det laggar inte för de..
Japp PS4.
Citera
2016-11-04, 18:57
Medlem
paras0nics avatar
Finns det någon sida eller dylikt som plockar fram de billigaste spelarna för tillfället för SBC? Eller måste man kolla Youtube?
Citera
2016-11-04, 19:05
Medlem
megaman9s avatar
Nu ligger skiten nere, hjälper inte mycket att köra igång på fredagar med andra ord..
Citera
2016-11-04, 19:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Jahapp, arsenal - spurs, jeonbuk - FC Seoul, San Lorenzo - Huracán och FC porto - Benfica blev MM.

Kul för dom som har massa argentinska silver lirare och dom med mkt seoul och jeonbuk lirare :P

Helt sinnes alltså. Folk vill så gärna göra Sbc att de betalar mer för spelarna som behövs för att göra dem än vad belöningen är värd. Jag sålde av mina Huracan silver för 9000 coins styck. Hade kanske fått 10k jämnt men orkade inte vara girig, hellre sälja asap än att riskera att priserna sjunker. Övervägde inte för en sekund att slutföra Sbcn när jag såg vad jag fick för korten.

Arsenal - Spurs känns ju given att göra, men det är ingen brådska. Priserna där kommer troligen sjunka under helgen. I valet och kvalet om Porto - benfica - 1 rare gold player i packet känns sådär. Kanske lika bra att sälja av spelarna istället, ska räkna på saken.

Lurigt av EA att plocka bort centrala positioner i några formationer. Fram tills nu kändes centrala positioner som säkra kort, men nu är det bara sälja av sina Wimmer med trolig förlust.
Citera
2016-11-04, 19:18
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Finns det någon sida eller dylikt som plockar fram de billigaste spelarna för tillfället för SBC? Eller måste man kolla Youtube?

Nja, inte vad jag vet. Jag håller på med SBC MLS. Har ett lag kvar, Sporting. Kostar pengar kan jag säga.

Å andra sidan. Jag kommer gå plus på hela affären sett till att man får packs och coins vid varje färdigställt lag samt 20 000 när man klarat dem alla. Det som kostar är tålamodet.

Ett tips är att börja med de lag som ger dig Rare silver player packs och jobba dig neråt till dem sämsta vilket är 2 gold players. Avsluta med lagen som är svårast, dvs dem som har tvång på max/min nationaliteter.

Synd att man inte kan gå in på dem lag man redan har cashat in, då kunde jag tagit screen på dem alla.
Citera
2016-11-04, 19:27
Medlem
tugboatbobs avatar
Har det inte kommit ut någon movember-Sbc än? Har inte möjlighet att kolla då min companion inte har fungerat sen släppet. Trodde det skulle dyka upp en i samband med att scream försvann. Sitter på 20-talet Ledley och Gomis inköpta för 14-15k/st, lyckades även snipa några för 11k
Citera
2016-11-04, 19:39
Medlem
Weird.s avatar
Då futchampions ligger nere tar jag mig tiden till att fråga er här..

http://www.futhead.com/17/squads/1955991/

Detta är nuvarande laget som tagit mig till top 100 på månadsrankningen.
Någon som har något tips på förbättring? De jag inte riktigt är nöjda med är Martial och Shaw, men vet inte hur jag ska förbättra där. Alla tips är välkomna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in