2016-11-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är väl en jury som röstar också? Deras röster väger väl in mer? Annars blir det ju lite popularitetstävling

Så 18e får vi vänta till. Har satsat på att det blir Allen.

Vad tror ni det blir för SBC idag då när scream försvinner? (fan vad man skulle varit kall och behållt spelarna där längre. Hade jag gått typ 40k plus, gick typ 1k minus) MM kanske? Vilka matcher lär det bli isf.? Har inte kollat det men har jag tur har jag några spelare i klubben till det.

Precis!

"The EA SPORTS Player of the Month award is decided by a combination of a public vote via premierleague.com, counting for 10%, and those from a panel of Premier League experts and current club captains."

Också satsat på Allen. Har väl en startelva både för Stoke och Wales. Så inte satsat så mycket på det. Vet inte hur värt det är. På Heung-Min Son så behövdes det bara 1st Tottenham-spelare i ena elvan, resten PL. Sydkoreanska elvan blev ganska dyr för skitspelare. Sen var det en med en TOTW-spelare o 11 olika nationer tror jag. Men klart, spelarna blev lite dyrare så har man mycket så tjänar man nog bra på det!

Marquee Matchup har oftast kommit på lördagar har jag för mig, med undantaget förra veckan då det kom torsdag. Så man vet aldrig! Hoppas på en SBC med Movember. Har 6 olika kort redo där.
Citera
2016-11-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeaN
Vad hade ni byggt för lag för 6m coins? Vilken formation?
Bygg ett lag runt Pelé
Citera
2016-11-04, 14:55
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hehe jo sant. Har dock inte så mycket tid med en grabb på 2,5år och en liten på två veckor. Sitter o trejdar lite under dagarna i mobilen. Sen får jag lite tid över på kvällar/nätter att sitta vid konsolen. De 3 timmarna jag spelade igår kändes heeelt meningslösa. Borde lagt det på sömn istället Kändes svinbra första 3 divisionerna, lagen fungera svinbra! Bytt ut lite spelare till det bättre enligt pappret, kanske dem jag inte får att fungera.

Vad gör ni när det fastnar spelmässigt? Jag blir så jävla arg, och spela arg är fan inte bra... haha. Kanske borde ifrån gå min formation och testa något helt nytt när det kärvar och inte kommer någonstans. Inte haft en sån riktig svacka tidigare som sagt. Haft uppehåll med fifa16 o på 15 låg jag i div 1 och 2 hela tiden. Kanske behöver mer tid att nöta bara som du säger. Är bara drygt 40 matcher in på fifa17 än så länge. Önskar jag hade mer tid att spela bara
Aha jag förstår. Jag brukar sluta spela, blir som du jävligt arg och det är inte bra för mitt psyke haha. Bättre att lägga dom timmarna på sömn då och spela nästa dag istället. Tycker inte du ska byta formation om den vart bra för dig i början utan ge det lite tid. Skulle det mot förmodan fortsätta gå dåligt så kan man ju överväga det tycker jag. Bättre att hålla fast vid en tycker jag och bemästra den
Citera
2016-11-04, 15:39
Medlem
Tre Chelseaspelare nominerade till POTM, Hazard, Kante och Costa. Finns inte en enda spelare för under 2k på marknaden. Hade jag haft 100 på lager hade jag sålt korten innan SBC kommer, omöjligt att priserna kommer att fortsätta stiga, framförallt om det blir som med Son där det endast krävdes en Tottenhamspelare.
Citera
2016-11-04, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Tre Chelseaspelare nominerade till POTM, Hazard, Kante och Costa. Finns inte en enda spelare för under 2k på marknaden. Hade jag haft 100 på lager hade jag sålt korten innan SBC kommer, omöjligt att priserna kommer att fortsätta stiga, framförallt om det blir som med Son där det endast krävdes en Tottenhamspelare.

Tack för det tipset! Sålde de spelarna jag hade direkt. Kommer aldrig ha kvar den prisbilden när det väl gäller.
Citera
2016-11-04, 16:19
Medlem
eshkoshkas avatar
Dom kan ju lika gärna fimpa Weekend League när dom har Park The Buss i spelet. Sånt jävla misslyckande till spel.
Citera
2016-11-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Tack för det tipset! Sålde de spelarna jag hade direkt. Kommer aldrig ha kvar den prisbilden när det väl gäller.

Är lite ouppdaterad. Vilka spelare pratar ni om? just dom tre eller spelare från speciella lag eller ligor?
Citera
2016-11-04, 17:17
Medlem
Boomshiggabangs avatar
http://www.futhead.com/squad-builder/S-HML00pCIc0fh!J0s3kr0hKLo0FPLo0bb!i045!e04_Pe0TJ!M0 urCj0gVdx0yyIe0MhLE0znL00bSC00tpPx0rrdM0SWC00!hL 006wdr0YnLi0F-Po/

Sitter med detta lag just nu. Förslag på vem/vilka jag kan sätta in? Har 60k just nu att handla för.
Citera
2016-11-04, 17:31
Medlem
Helt omöjligt att spela weekend league med det där äckliga lagget. Samma sak förra veckan
Citera
2016-11-04, 17:39
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
Helt omöjligt att spela weekend league med det där äckliga lagget. Samma sak förra veckan

Konsol? Går smärtfritt (som alltid) för mig på X1.
Citera
2016-11-04, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
http://www.futhead.com/squad-builder/S-HML00pCIc0fh!J0s3kr0hKLo0FPLo0bb!i045!e04_Pe0TJ!M0 urCj0gVdx0yyIe0MhLE0znL00bSC00tpPx0rrdM0SWC00!hL 006wdr0YnLi0F-Po/

Sitter med detta lag just nu. Förslag på vem/vilka jag kan sätta in? Har 60k just nu att handla för.

Du kanske gillar Rooney men Coutinho är för jävla bra som CAM. Föredrar honom varje dag i veckan före Rooney.
Citera
2016-11-04, 18:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sådärja. Sålt av mina Huracan-spelare för 9k styck. Mer värt än hela Sbcn... Tyvärr hade jag inte så många, bara runt 10. Men skönt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in