Citat:
Ursprungligen postat av
iingenting
Men herregud människa, ge upp. Det enda du har gjort i hela den här tråden är att smutskasta både mamman och pappan hit och dit. Vad är ditt jävla problem? Är dina föräldrarna syskon? Vad vet du om de avlidna annat än saker du läst/tolkat in på internet? Inte. Ett. Skit.
Olyckor sker, så är det. Och människor gör ibland dumma val. När Kim körde rattfull/tog droger har du ingen aning om. Det kan lika gärna vara för många år sedan, innan han blev familjefar etc. Den enda som "borde bankas skiten ur och bli pissad på" är i sådana fall du som förnedrar döda föräldrar efter saker du fått för dig. Feg? Säger hen som gör just det, anonymt bakom en skärm. Lägg ner nu för helvete. Spekulera bäst du vill men håll det respektfullt för anhörigas skull åtminstone. En hel familj har dött.
Ge upp???? En hel familj har dött för att föräldrarna har varit extremt oansvariga. Alla tecken i denna familj pekar dessutom på WT som skiter i det mesta.
- Hyresrätt
- Hyresrätt står i pappans namn
- Mannen är skriven på annan adress. Troligen pga förskringring av socialbidrag/FK
- Tatueringar
- Dömd för rattfylla och narkotitabrott
- Använder inte bilbarnstolar
- Plockar bort brandvarnaren och dödar barnen
Jag har samma krav på mig själv som dessa idiotiska föräldrar som genom sitt slappa beteende dödat sina små barn.
Om mina barn brinner inne pga av jag plockat ned brandvarnaren så tycker jag att du och alla andra på Flashback ska samlas vid min grav och pissa på den. Ta gärna ditt en gäng zigenare också och låt dom skita på min grav. Om jag genom grovt oaktsamt beteende har orsakat att mina barn dör förtjänar jag inget bättre.
I extremt ovanliga fall sker olyckor trots att man gör alltingrätt. I de allra flesta fall beror dock olyckorna på att personerna ständigt fattar dåliga beslut. Det är ingen tillfällighet att en del har problem med barnen, problem med grannarna, problem med ekonomin, problem med bilen, problem på jobbet, problem med frugan, problem med hyresvärden, etc. Det är ett mönster som är mycket tydligt.
Denna olycka är inte slumpartad utan beror till 100% på föräldrarna oaktsamhet. Oftast kan man skylla på någon men i detta fall är det två idiotiska föräldrar som tragiskt dödat sina små barn. Jag skiter fullständigt i om mamman konstant hängde på nätet och berättade hur mycket hon älskade sina barn när hon samtidigt fattade dåliga beslut.
Det är väldigt upprörande för mig att två små barn dör för att föräldrarna fattar så förbannat dåliga beslut. Brandsäkerhet är ingen lek och man ska inte ta dessa idioter i försvar utan lära sig av deras katastrofala misstag.