Citat:
Ursprungligen postat av
sleeson
Hej alla
Följer denna tråd sedan dag ett pga av ett ofrivilligt samarbete med Juha och att mina kollegor till skillnad från mig har påverkats och gladeligen gått med i sekten.
Den senaste som sitter på samma kontor som mig gick med för ca 3v sedan, pratade med honom för 30min sedan om vad som har hänt sedan han satte in sina 55.000kr... Han var bedrövad för några pengar har ej kommit in på hans konto (eller vad man ska kalla det...) Nordea jagar nu efter dom och han funderar på polisanmäla... hans insats är helt försvunnen...
Dock har jag ingen aning om hur lång tid det tar innan pengarna förvandlas till onecoins och blir fysiskt synliga på ditt konto, så om detta är praxis så är detta inlägg av ngn större vikt men annars kan man börja undra...
Be han kontakta sin sponsor så får han hjälp. Det första som han ser är de Tokens som ingår i paketet inne på sitt Tokenskonto, därefter ska han "mina" sina Tokens. Osäker hur han gör....? Be han kontakta sin sponsor. När "miningen" är klar så ser han sina Onecoins på sitt Onecoin kontot.
Inga pengar kan försvinna....!
Du får det att låta som att du anklagar Onelife att stjäla pengar från nya medlemmar. Ta reda på fakta först innan du sprider tynga här.