Citat:
Ursprungligen postat av
Mattej
Att bilden du visade skulle vara manipulerad, det visste alla i denna tråden att den skulle vara redan innan du laddade upp den.
Precis som allt annat du ljuger om.
Jo det förstod jag med, men det var ändå intressant att få göra detta experiment. Människor som bara läser och inte skriver i vanliga fall tar chansen att visa sina kunskaper de har om IT i tråden. Det ger en större mångfald i tråden än bara läsa skvallertanternas inlägg.
Citat:
Hur många har du under dig i varje ben?
Har du funderat på hur dessa människor ska reagera när det går upp för dom att du lurat in dom i denna scam?
Jadu, som sagt var vi var många som hoppade på Onecointåget tidigt. Så de vänner som jag tog med i början har liksom jag sett till att ta ut så alla har sina insatser tillbaka plus en bra slant till.
Jag har aldrig hört från mina vänner att dom ser Onecoin som ett scam, tvärtom, händer det fortfarande att dom tackar mig för att dom fick chans till detta.
Citat:
Även om dom är i samma klass som dig rent IQ-mässigt så kommer dom garanterat att upptäcka det till slut.
Med tanke på att deras brist på förmåga att tänka logiskt och rationellt så kan du ju lätt räkna med att dom kommer vilja kräva tillbaka sina pengar på något sätt och när dom upptäcker att det inte går. Ja, då ska ju någon straffas.
Man kan inte tänka så. När man hoppar på ett sådant nytänk som Onecoin så får man tänka att man ALDRIG ska satsa mer pengar än man har råd att förlora. Det finns ju hur många spelbolag som helst ute på arbetsplatserna, men inte tänker man väl då att nån ska straffas för att hästarna inte springer som man vill, och man ska ha pengarna tillbaka....herregud hur tänker du...?
Nä man hoppas och tror och förlust efter förlust ......eftersom man har hoppat på frivilligt.
Citat:
Ja, just det... Det är ju lilla bedragaren Loser71 som ska få smaka på hämndbegäret från dessa lobotomerade klappmongos.
Lycka till. (självklart var mitt "lycka till" ironiskt. Önskar dig verkligen allt ont.)
Nejdå, du behöver inte vara orolig för mig, jag klarar mig, finns inget hämndbegär, bara TACKSAMHET.....men tack för din omtanke....