Citat:
Ursprungligen postat av
loser71
Be han kontakta sin sponsor så får han hjälp. Det första som han ser är de Tokens som ingår i paketet inne på sitt Tokenskonto, därefter ska han "mina" sina Tokens. Osäker hur han gör....? Be han kontakta sin sponsor. När "miningen" är klar så ser han sina Onecoins på sitt Onecoin kontot.
Inga pengar kan försvinna....!
Du får det att låta som att du anklagar Onelife att stjäla pengar från nya medlemmar. Ta reda på fakta först innan du sprider tynga här.

Vad du fick för uppgift var att visa dina uttag från OneCoin ?
Och du måste maska skiten... , kan du visa ett riktigt uttag som du gjort till dig själv och visa avsändaren från Onecoin?
Självklart kan du maska saker, belopp och avsändare vill jag veta , troligen har en annan tomte köpt dina Coins de är liksom inte ONECOIN som köpt något utan än annan clown .
Att detta ska bli en valuta ?
Ni har ju bara förhoppning av att hela världen ska köpa dessa Onecoins för att kunna göra handel mellan er och företag som köpt in sig i scammen man måste ju hålla detta i liv i tro att andra ska haka på..
Sry jag kommer inte köpa några OneCoins som bara ökar i eran sekt, detta tar slut snart om inte fler investerar. ONECOIN kan du inte handla med och bara med dina vänner,företag , ingen annan utanför. GL