2016-11-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Ta reda på fakta först innan du sprider tynga här.

Sluta skriva till dig själv...
Citera
2016-11-03, 19:24
Medlem
Citat:
Be han kontakta sin sponsor så får han hjälp. Det första som han ser är de Tokens som ingår i paketet inne på sitt Tokenskonto, därefter ska han "mina" sina Tokens. Osäker hur han gör....? Be han kontakta sin sponsor. När "miningen" är klar så ser han sina Onecoins på sitt Onecoin kontot.

Inga pengar kan försvinna....!

Du får det att låta som att du anklagar Onelife att stjäla pengar från nya medlemmar. Ta reda på fakta först innan du sprider tynga här.

Sorry jag hatar när jag sprider "tynga" ....känns tungt, måste ta ansvar för detta beteende....
Citera
2016-11-03, 19:28
Medlem
Postat loser71
Citat:
Ta reda på fakta först innan du sprider tynga här.

Rikta orden till dig själv! Dynga!
Citera
2016-11-03, 19:40
Medlem
Citat:
Be han kontakta sin sponsor så får han hjälp. Det första som han ser är de Tokens som ingår i paketet inne på sitt Tokenskonto, därefter ska han "mina" sina Tokens. Osäker hur han gör....? Be han kontakta sin sponsor. När "miningen" är klar så ser han sina Onecoins på sitt Onecoin kontot.

Du får det att låta som att du anklagar Onelife att stjäla pengar från nya medlemmar. Ta reda på fakta först innan du sprider tynga här.
Vad du fick för uppgift var att visa dina uttag från OneCoin ?
Och du måste maska skiten... , kan du visa ett riktigt uttag som du gjort till dig själv och visa avsändaren från Onecoin?
Självklart kan du maska saker, belopp och avsändare vill jag veta , troligen har en annan tomte köpt dina Coins de är liksom inte ONECOIN som köpt något utan än annan clown .
Att detta ska bli en valuta ?
Ni har ju bara förhoppning av att hela världen ska köpa dessa Onecoins för att kunna göra handel mellan er och företag som köpt in sig i scammen man måste ju hålla detta i liv i tro att andra ska haka på..
Sry jag kommer inte köpa några OneCoins som bara ökar i eran sekt, detta tar slut snart om inte fler investerar. ONECOIN kan du inte handla med och bara med dina vänner,företag , ingen annan utanför. GL
Citera
2016-11-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleeson
Hej alla

Följer denna tråd sedan dag ett pga av ett ofrivilligt samarbete med Juha och att mina kollegor till skillnad från mig har påverkats och gladeligen gått med i sekten.

Den senaste som sitter på samma kontor som mig gick med för ca 3v sedan, pratade med honom för 30min sedan om vad som har hänt sedan han satte in sina 55.000kr... Han var bedrövad för några pengar har ej kommit in på hans konto (eller vad man ska kalla det...) Nordea jagar nu efter dom och han funderar på polisanmäla... hans insats är helt försvunnen...

Dock har jag ingen aning om hur lång tid det tar innan pengarna förvandlas till onecoins och blir fysiskt synliga på ditt konto, så om detta är praxis så är detta inlägg av ngn större vikt men annars kan man börja undra...
Till vilken bank skickades pengarna?
Borde du inte infoa din kompis om OC's bankbyten.
Du har ju läst tråden så det finns gott om info.
Senast redigerad av Cristall 2016-11-03 kl. 19:59.
Citera
2016-11-03, 19:45
Medlem
Citat:
Jo det förstod jag med, men det var ändå intressant att få göra detta experiment. Människor som bara läser och inte skriver i vanliga fall tar chansen att visa sina kunskaper de har om IT i tråden. Det ger en större mångfald i tråden än bara läsa skvallertanternas inlägg.

Jadu, som sagt var vi var många som hoppade på Onecointåget tidigt. Så de vänner som jag tog med i början har liksom jag sett till att ta ut så alla har sina insatser tillbaka plus en bra slant till.
Jag har aldrig hört från mina vänner att dom ser Onecoin som ett scam, tvärtom, händer det fortfarande att dom tackar mig för att dom fick chans till detta.

Man kan inte tänka så. När man hoppar på ett sådant nytänk som Onecoin så får man tänka att man ALDRIG ska satsa mer pengar än man har råd att förlora. Det finns ju hur många spelbolag som helst ute på arbetsplatserna, men inte tänker man väl då att nån ska straffas för att hästarna inte springer som man vill, och man ska ha pengarna tillbaka....herregud hur tänker du...?
Nä man hoppas och tror och förlust efter förlust ......eftersom man har hoppat på frivilligt.

Nejdå, du behöver inte vara orolig för mig, jag klarar mig, finns inget hämndbegär, bara TACKSAMHET.....men tack för din omtanke....

Som vanligt kan du inte svara på det jag frågade om.

Hur många har du under dig i varje ben?

När dom som du lurat med i scamen inser att du tjänat en del av den summan dom lagt in i Onecoin, vad tror du dom gör då?

För dom kommer ju såklart att märka att dom inte får några pengar i och med att dom inte lyckas sälja några av sina Onecoins. Vilket du inte heller kunnat bevisa att du har lyckats med. En manipulerad bild räknas inte som bevis.

Till slut när allt brakar ihop så tror jag nog att du kommer få gömma dig på ett riktigt bra ställe om du inte vill råka illa ut.

Förlust av sina pengar gör att människor inte skyr några medel för att få tillbaka dom. Särskilt när det inte är de mest välutbildade och intelligenta människorna som du lyckats övertala att satsa sina bidragspengar i denna scam.

Med tanke på ditt låga IQ som du visat här gång på gång så gissar jag på att du inte har en backup-plan?
Senast redigerad av Mattej 2016-11-03 kl. 19:51.
Citera
2016-11-03, 19:45
Medlem
Sedan går ju detta ut på att som stackars ONECOINARE att du måste köpa tjänster inom Onecoin om nu detta kommer hända för att få valuta för Coinsen, men era avgifter kommer ju ta kål på alla över priser och andra avgifter som någon kommer snaska sig åt..
Citera
2016-11-03, 19:53
Medlem
@sleeson
Titta på Juha! "Jag har lurat många ,se vilken rikedom jag utstrålar...." Gangsterutstrålning...
http://murobbs.muropaketti.com/posts/1718022269/
Citera
2016-11-03, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
@sleeson
Titta på Juha! "Jag har lurat många ,se vilken rikedom jag utstrålar...." Gangsterutstrålning...
Och där kom den Svenska avundsjukan fram.....
Du hade kunnat haft en äkta OneGuld klocka du med, men feg som du är fegade du ut....
Roligare att vara skvaller kärring på Flashback......
Citera
2016-11-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
@sleeson

O Jesus, tyckte mitt moraliska dilemma redan spelade ut sina sista kort när dessa fina bilder kom...
Citera
2016-11-03, 20:11
Medlem
Citat:

Vilka andra s,k butiker shoppar kommer ta emot dessa Onecoins tror du om nu detta blir verklighet?
Citera
2016-11-03, 20:19
Medlem
Jag undrar verkligen vad vi andra ska vara avundsjuka på som inte har köpt ONECOIN?

Vad har jag/vi missat ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in