Citat:
Ursprungligen postat av
sm910dif
Om du vill tro att Trumps framgång ligger i Breitbart och att det som hållit honom tillbaks är alt-högern, be my guest. Förvånande att samma sorts cuckservativetänk aldrig hade någon framgång tidigare med sina anständiga kandidate.
Du missförstår mig, du har heller inte svara på mina frågor. När Trump säger han vill få bort lobbyist, donor and special interest, så säger han det vi alla vill, mer än halva befolkningen iaf och samtidigt har vi er i samma båt.
Svara på mina frågor också. Varför inte neutralisera de judarna bokstavligt istället?
Den där Blaine Cooper var en från din sida, han kunde gjort det istället som också är det enda som förväntas av er tatuerade kåkfarare, varför inte neutralisera de fysiskt. Ni är rökta som verktyg för politisk opinion, jag är chockad att du inte fattar det.
Säg det rakt ut att David Duke och Trump borde ta i hand, le tsm och lägga upp en selfie på facebook.
Säg det eller backa tillbaka bara, som tur är så överreagerar jag bara då vi alla vet att ni är no-bodys som aldrig kommer ha betydelse (om inte att förstöra för oss andra)
Citat:
Fattar du ärligt talat inte varför K.K.K och David Duke inte skulle göra bra reklam för Trump?? Svara på den frågan!
Är du helt blind för den negativa publicitet ni skapar? Svar på det tack, jag vill egentligen bara krossa vänstern som den är, punkt slut.