Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-03, 14:46
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Mjae, begg to differ on Hannity - han är helt enkelt too much Trump!

Annars får du medhåll. Och det är ju inget konstigt att en sån som Hannity kommer fram när MSM är SÅ JÄVLA BIAS (pro-Häxa).

Hannity är ju den värsta pajasen. Inte ens de andra på FOX har någon respekt för honom. Bill O'Reilly exempelvis och än mer Megyn Kelly.
2016-11-03, 14:51
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Rasmussen är i princip den enda som visar positiva siffror för Trump, och således den som FOX tjatar om hela tiden Det finns ett stort antal undersökningar där ute. Slå samman dem, och ta bort de som är på ytterkanterna, så får man ett rimligt resultat. Att lyfta fram en enstaka undersökning är bara trams.
Spelar ingen roll om man har 3 polls eller 3000 polls så länge en majoritet av dem är strategiskt vinklade. Finns till och med ett läckt email på Wikileaks som visar hur DNC optimerar polls för att verka så bra som möjligt och på så sätt få folk att tro att hon leder. Många osäkra/okunniga väljare tenderar nämligen att rösta på den som är populärast i polls.
2016-11-03, 14:52
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Hannity är ju den värsta pajasen. Inte ens de andra på FOX har någon respekt för honom. Bill O'Reilly exempelvis och än mer Megyn Kelly.

Haha men oj vad han måste känna sig ledsen nu... när de är dessa två som ses som pajasar över hela USA och Megyn Kelly får mindre tid i TV rutan för hennes tittare sjunker lika fort som Hillary
2016-11-03, 14:57
Medlem
ziracorns avatar
Citat:

Jo, jag skrev ju just det - Hannity blir nästan löjeväckande i sin "PRO-TRUMP" agenda.

Bill O'Reilly är numer en översittare i sina "kommentarer" - gillade honom bättre när han fick sina utbrott.

Megen Kelly är en nolla. Ingen överhuvud bryr sig om henne. Hon är kvar på FOX för jämställdheten.
2016-11-03, 15:01
Medlem
Herzs avatar
Jag tror att Trump kommer få 10% fler röster den 8 nov. Samma effekt som i Brexit.
2016-11-03, 15:31
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Hur du lyckas att skriva ett inlägg där det mest idiotiska inte ligger i att du menar att Alt-högern varit en bidragande faktor till Trumps framgångar utan dessutom är finansierade av Hillary, är en bedrift. Starkt jobbat!
Skit ner dig bara, de som hänger på nordfront/dailystormer har INGET med alt-höger att göra din nolla.
De är en ootroligt liten minoritet, de är högljudda(inte så värst eg.) idioter, och ingen av oss andra i den stora dammen håller med er. Så gå och göm er, Breitbart är alt-höger, Milo Y är alt-höger, daily-stormer är anti-semiter och idioter som tror de har med alt-höger att göra. De gör absolut INGEN nytta för högern och ska slängas ut med huvudet före i alla lägen innan skada blir gjord.

Finns ett gäng med onda judar vi alla redan är medvetna om, George Soros, Bill Kristol m.fl t.ex.
Citat:
In March 2011, he wrote an editorial in the Weekly Standard arguing that the United States' military interventions in Muslim countries (including the Gulf War, the Kosovo War, the War in Afghanistan, and the Iraq War) should not be classified as "invasions", but rather as "liberations".[28][29] Kristol has also backed President Barack Obama's decision to intervene in the 2011 Libyan civil war and urged fellow conservatives to support the action.[30][31][32]
Senast redigerad av heis 2016-11-03 kl. 15:37.
2016-11-03, 17:04
Medlem
Snapcounts avatar
U.S.A`s nästa president skall strax tala i Jacksonville : https://www.nrk.no/nyheter/trump-taler-i-jacksonville-ca-kl-17-1.13210382

Finner inget på "the right side" ?

Fox sänder : http://video.foxnews.com/v/2553193403001/?#sp=watch-live
2016-11-03, 17:07
Medlem
heiss avatar
Citat:
Om du vill tro att Trumps framgång ligger i Breitbart och att det som hållit honom tillbaks är alt-högern, be my guest. Förvånande att samma sorts cuckservativetänk aldrig hade någon framgång tidigare med sina anständiga kandidate.
Du missförstår mig, du har heller inte svara på mina frågor. När Trump säger han vill få bort lobbyist, donor and special interest, så säger han det vi alla vill, mer än halva befolkningen iaf och samtidigt har vi er i samma båt.
Svara på mina frågor också. Varför inte neutralisera de judarna bokstavligt istället?
Den där Blaine Cooper var en från din sida, han kunde gjort det istället som också är det enda som förväntas av er tatuerade kåkfarare, varför inte neutralisera de fysiskt. Ni är rökta som verktyg för politisk opinion, jag är chockad att du inte fattar det.

Säg det rakt ut att David Duke och Trump borde ta i hand, le tsm och lägga upp en selfie på facebook.
Säg det eller backa tillbaka bara, som tur är så överreagerar jag bara då vi alla vet att ni är no-bodys som aldrig kommer ha betydelse (om inte att förstöra för oss andra)
Citat:
Fattar du ärligt talat inte varför K.K.K och David Duke inte skulle göra bra reklam för Trump?? Svara på den frågan!
Är du helt blind för den negativa publicitet ni skapar? Svar på det tack, jag vill egentligen bara krossa vänstern som den är, punkt slut.
Senast redigerad av heis 2016-11-03 kl. 17:15.
2016-11-03, 17:16
Medlem
ziracorns avatar
Det är väl inte speciellt överraskande att "Skandinavisk media" motarbetar The Donald., men att de gör det så uppenbart är däremot "kul"...

Skjuter sig själva i foten.
2016-11-03, 17:20
Medlem
heiss avatar
Citat:
Hur Dr. Duke och Alt-högern varit utmärkta för Trumps framgångar har jag redan svarat på, rätt utförligt därtill.
Cool story bro, du missa mitt andra stycke dock. Trumps framgångar må vara av Kushner också, har du tänkt på det?
Citat:
Säg det rakt ut att David Duke och Trump borde ta i hand, le tsm och lägga upp en selfie på facebook.
Säg det eller backa tillbaka bara, som tur är så överreagerar jag bara då vi alla vet att ni är no-bodys som aldrig kommer ha betydelse (om inte att förstöra för oss andra)
Vi får se vad Trump gör, först måste han vinna bara. En annan sak som bevisar att du är cancer och inte Milo, samt hur Israel-vänlighet mer representerar alt-right är Benjamin Netanyahus sågning av FN. (UN/UNESCO m.m)
Senast redigerad av heis 2016-11-03 kl. 17:54.
2016-11-03, 17:20
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är givetvis bra om de håller ögonen öppna över valfusk, men de borde inte uppmuntra negrer till att inte rösta, eftersom det kommer trigga dem att faktiskt gå och rösta på Hillary. Det stärker dessutom bilden av Trump som en ond rasist osv när Anglin och company håller på så här.
De har sagt sedan dag ett att de ska utnyttja Trump - inte tvärt om. Polarisering gynnar dem.

Med största sannolikhet kommer ingen att gå runt och dela ut gräs på valdagen, men kan man få folk att ojja sig över detta när Hillary förlorar har det ungefär samma effekt som när en groda blev public enemy no1
2016-11-03, 17:33
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Coolt story bro, du missa mitt andra stycke dock. Trumps framgångar må vara av Kushner också, har du tänkt på det?
Ja, när du ständigt ändrar dina inlägg i efterhand - det gör jag också - så får du ju räkna med att svaren ibland blir på vad som står dina originalinlägg, inte på dina tillägg i efterhand. Nej, de behöver inte och ska inte ta selfies tillsammans, deras förhållande till varandra fungerar utmärkt och optimalt som det är: Dr. Duke skänker Trump en undermedveten legitimitet hos folk som de vitas kandidat, Trump för in massvis med nya och inte minst unga människor i en rörelse som exponerar dem för judisk makt.

Jared Kushner har inte tillfört kampanjen något som skiljer ut den från alla de tidigare misslyckade cuckservativeskampanjer som varit, så det är knappast hans förtjänst att det plötsligt lyft nu. Det som särskiljer Trumps kampanj relativt andra kampanjer är hans samspel med den alternativa högern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in