Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-27, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
FOX News poll:

Clinton 44,

Trump 41,

Johnson 7,

Stein 3

Tåget rullar på nu för Trump.

Jaha och vad ska detta säga? Man snacka massa om att niggern Obama skulle bli mördad om han blev president men fan jag tror de är större chans att DT blir det faktiskt.
2016-10-27, 00:49
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Du hittar dem i Ryssland-trådar, Trump-trådar, Israel-trådar osv...

Jag har bettat 20k än så länge. Skickar möjligtvis in 10k till längre fram om oddset sticker iväg över 7-8. Som jag ser det är det ett överodds så lika bra att satsa.
Inte en chans att det sticker iväg till 7-8. Jag tror det kommer sjunka till runt 3 igen. Trump vann de två sista debatterna och pence sin, samtidigt släpper wikileaks nya scoop varje dag och han o keefe snubben är på tårna. Trump är på uppgång, endast en idiot eller cnn kan förneka det. Det var längesen nu vi såg något gå Hillarys väg, vilket visar sig sakta men säkert även i de korrupta undersökningarna.
2016-10-27, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Men vill åt alla staterna. Känns konstigt att ingen verkar ha gjort en sammanställning utav detta än?

USAs delstater är självständiga "myndigheter", samordning på federal nivå funkar ej då lagar, regelverk och riktlinjer skiljer staterna imellan. Det finns mer byråkrati inom EU än i USA, ja på olika områden naturligtvis.

Till topic igen, härligt race nu, Trump går på som en ångmaskin, tre nya rallies nu imorgon torsdag, han vet vad han gör och segern blir överraskande stor tror jag!
2016-10-27, 01:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Man blir så sugen på att lägga in ett bet till, men har redan satsat några tusen haha

Skulle säga "ta det lugnt" med bet..

Trump tycks ju ha varit mycket frispråkig i det privata.., och om han nu igen börjar att komma ikapp fru Clinton.., så ställer jag mig följande fråga : finns det något mer komprometterande inspelat någonstans.., i form av video eller hans röst..

(en sista torped ifrån fru Clinton lägret)
2016-10-27, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Sök på "early voting trump" då hittar du nyheten att Trump ligger efter, utom på vissa konstiga sidor.
Notera att det inte är verkliga resultaten, de släpps inte nu.
Actual votes from the mail-in-process and early voting won't be counted until Election Day.

Dem ligger lika redan nu och då har den klassiskt republikanska delen av Florida inte ens börjat rösta en, Hillary hade behövt 10% försprång minst, nu har hon 1% försprång.

Gissar på att han vinner Florida med 56-44 eller mer.
2016-10-27, 01:25
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Trump tycks ju ha varit mycket frispråkig i det privata.., och om han nu igen börjar att komma ikapp fru Clinton.., så ställer jag mig följande fråga : finns det något mer komprometterande inspelat någonstans.., i form av video eller hans röst..

Det har ju inte haft någon effekt på honom hittills och tror inte folk orkar bry sig om han pratat sex heller... isåfall skall det ju vara någon inspelning där han skrattandes sitter och idiot förklarar amerikanarna som röstar på honom...

Nej de har inget som kan sänka Trump
2016-10-27, 01:27
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuuse
Dem ligger lika redan nu och då har den klassiskt republikanska delen av Florida inte ens börjat rösta en, Hillary hade behövt 10% försprång minst, nu har hon 1% försprång.

Gissar på att han vinner Florida med 56-44 eller mer.
Klart som fan att Trump kommer vinna Florida, han har redan övertaget nu bland tidiga röstare via mejl.

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Anledningen till att mainstream media kastar så mycket skit på Trump via olika inspelningar från hans privatliv, beror på att de är fullt medvetna om att Trump håller på att vinna, och de försöker kompensera för allt som dyker upp om Hillary via Wikileaks. Den här aggressiva taktiken som de kör mot Trump beror på att han håller på att vinna. Tror du att de hade betett sig så här om Trump vore en svag kandidat? Knappast.
2016-10-27, 01:29
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det har ju inte haft någon effekt på honom hittills och tror inte folk orkar bry sig om han pratat sex heller... isåfall skall det ju vara någon inspelning där han skrattandes sitter och idiot förklarar amerikanarna som röstar på honom...

Nej de har inget som kan sänka Trump
Det har iallafall en mindre effekt på honom än om en tönt som Jeb bush hade sagt det. Vi vet att det här är ungefär Trump, en lyckad playboy. Det som kan sänka honom är något riktigt rasistiskt. Men jag tror inte Trump är rasist eller skulle använda den typen av språk, han är inte riktigt den "smygrasisttypen".
2016-10-27, 01:32
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Klart som fan att Trump kommer vinna Florida, han har redan övertaget nu bland tidiga röstare via mejl.

Anledningen till att mainstream media kastar så mycket skit på Trump via olika inspelningar från hans privatliv, beror på att de är fullt medvetna om att Trump håller på att vinna, och de försöker kompensera för allt som dyker upp om Hillary via Wikileaks. Den här aggressiva taktiken som de kör mot Trump beror på att han håller på att vinna. Tror du att de hade betett sig så här om Trump vore en svag kandidat? Knappast.
Ja, det tror jag. Jag skulle vilja säga att de beter sig såhär för han är så olik jämfört med alla andra hunsade necon-republikaner. Och de bryr sig inte vem som vinner av en republikan eller demokrat så länge de ställer upp på allt skit som media proklamerar.
2016-10-27, 01:32
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det har iallafall en mindre effekt på honom än om en tönt som Jeb bush hade sagt det. Vi vet att det här är ungefär Trump, en lyckad playboy. Det som kan sänka honom är något riktigt rasistiskt. Men jag tror inte Trump är rasist eller skulle använda den typen av språk, han är inte riktigt den "smygrasisttypen".
Enligt "Supreme Allah" (hans roll i Oz) så hade inte ens det sakrosankta n-ordet, sänkt Trump:

Lord Jamar: Even a Video of Trump Dropping N-Word Won't Affect His Voters:
https://www.youtube.com/watch?v=_LC1fpN-UF4

Helt riktigt att Jeb Bush är en tönt, för övrigt. Större tönt får man leta efter, och du hittar nog inte heller en värre ärketönt än Jeb. Trump är hardcore gangstashit, fo' real dawg
2016-10-27, 01:34
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_

Precis det är något sådant som skulle kunna sänka honom vilket jag är 110% att de aldrig kommer att hitta eller ha på någon video om honom... att fortsätta komma dragandes med massa påstådda våldtäkter som blivit avslöjade som bullshit eller locker room talk där han säger lite opassande saker kommer inte att sänka honom !
2016-10-27, 01:39
Bannlyst
Trump +7% i Texas

http://www.mystatesman.com/news/news/state-regional-govt-politics/new-texas-polls-shows-trump-with-small-but-safe-le/nsx2d/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in