2016-11-02, 20:18
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
http://imgur.com/kkscl5l

går detta att förbättra? Gillar onekligen Parolo/Hamsik, bidrar med sådan stabilitet i mitten. Khedira är kanske bästa CDM jag spelat med i år..
Du gillar Parolo men Marchisio är ett bra alternativ.
Citera
2016-11-02, 20:22
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
http://imgur.com/kkscl5l

går detta att förbättra? Gillar onekligen Parolo/Hamsik, bidrar med sådan stabilitet i mitten. Khedira är kanske bästa CDM jag spelat med i år..

Banega eller Kucka? Kucka har låg overall men riktigt bra stats för den pos.
På LW kan jag rekommendera baldé diao, en gasell på kanten.

nu har du ju Dybala men Bacca är suverän som sub isf
Citera
2016-11-02, 21:02
Medlem
paras0nics avatar
Sålde IF Salah, ersatte med Berardi. Köpte sedan IF Bonaventura som gått från LM-CM. Position change of dreams!! Blir o testa om en timma.. Ser iaf onekligen intressant ut. Tror ni Dybala passar bättre i en CF roll te.x 4-3-3(5) eller som renodlad anfallare?

P.S: IF Dybala är mumma
Citera
2016-11-02, 21:37
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Klarar du dig kvar i 1an så kvalar du in.
Går du upp från 2an till 1an kvalar du in.

Jag kör med dessa -

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=haZhGFt4nMn4p:FFA17PS4

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=hvOfwNVenMn4q:FFA17PS4
Jo men vi säger att jag ligger i div.1. Måste man då spela matcher och ta tillräckligt med poäng för att stanna där för att kvala in till fut champions och göra detta varje vecka? Eller räcker det med att man bara är i div.1? Alltså att man inte spelar några matcher.

Kvalade mig in idag. Haft stora problem innan. Nu vann jag första på straffar, han jag mötte visste inte hur man slog straffar. Kvarten 3-1 med en man mindre och straff emot mig. Sen 5-0 i semin. Ligger under 0-1 med 0 skott på mål efter 45min i finalen. Vinner 6-1. Helt sjukt.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-02 kl. 21:45.
Citera
2016-11-02, 21:53
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jo men vi säger att jag ligger i div.1. Måste man då spela matcher och ta tillräckligt med poäng för att stanna där för att kvala in till fut champions och göra detta varje vecka? Eller räcker det med att man bara är i div.1? Alltså att man inte spelar några matcher.

Kvalade mig in idag. Haft stora problem innan. Nu vann jag första på straffar, han jag mötte visste inte hur man slog straffar. Kvarten 3-1 med en man mindre och straff emot mig. Sen 5-0 i semin. Ligger under 0-1 med 0 skott på mål efter 45min i finalen. Vinner 6-1. Helt sjukt.

Alla bra spelare har ju redan kvalat in typ, är nästan bara lätt motstånd om man kvalar sista dagarna
Citera
2016-11-02, 22:11
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Onsdag natt(inatt) kommer dom förmodligen, precis som de 3 föregående veckorna.

Hade för mig att jag fick min belöning natten till onadag förra gången, därför jag undrade.
Citera
2016-11-02, 23:06
Medlem
Totalt orimligt att man går back 8/10 ggr man vinner draften typ. Dessa jävla 25k-packs är ju det mest värdelösa som finns. EA måste balansera skiten.
Citera
2016-11-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Totalt orimligt att man går back 8/10 ggr man vinner draften typ. Dessa jävla 25k-packs är ju det mest värdelösa som finns. EA måste balansera skiten.

tycker man skulle få minst 10k vid vinst av draften, sen något till den som förlorar finalen.. så man åtminstone inte går minus på någon draft..man bör ju tjäna på att vinna..alternativ sänka inträdespriset..

som du säger väldigt sällan man får något av värde.. fått Oblak och Bellerin de två senaste vinsterna vilket ha gjort att jag gått 10-15k plus varje gng men flera gng har man bara fått skit värt under 1k
Citera
2016-11-02, 23:14
Medlem
Ska överföra mynt mellan två konton. "Enklaste" sättet man kan göra det på? Vet konsekvenserna av detta, däremot behöver jag lite tips. Något jag har missat kanske? Tack på förhand.
Citera
2016-11-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Ska överföra mynt mellan två konton. "Enklaste" sättet man kan göra det på? Vet konsekvenserna av detta, däremot behöver jag lite tips. Något jag har missat kanske? Tack på förhand.

lägg ut spelare med hög max buy now kanske? typ IF kort som har max bin 100k eller liknande
Citera
2016-11-02, 23:16
Medlem
Fut champions rewards har landat nu för övrigt
Citera
2016-11-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
lägg ut spelare med hög max buy now kanske? typ IF kort som har max bin 100k eller liknande
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in