2016-11-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Hur många vinster krävs det för guld 3 i monthly? Har inte tillgång till min konsol och hittar fan inte när jag googlar, men kanske någon här som vet?

Krävs 67 vinster för guld 3 i monthly

Fan är i en rejäl formsvacka. Varit i div 1, vunnit flera matcher i rad i både champions och säsong. Men nu funkar inte ett piss. har kanske 1 vinst på det 10 senaste. Satan vad irriterande, kanske några dagar paus som behövs.
Citera
2016-11-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Har också hört att han är riktigt dålig ig. Får nog välja bort honom och köra på lacazette.
Skulle du kunna hjälpa mig bygga ett lag runt lacca Douglas costa och Renato sanches? =)
http://www.futbin.com/17/squad/239407 så?

EDIT: http://www.futbin.com/17/squad/239434 skippar du Costa o tar Ribery istället skapar du väldigt mycket bättre möjligheter..
Senast redigerad av m4staSWE 2016-11-02 kl. 18:13.
Citera
2016-11-02, 18:14
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Krävs 67 vinster för guld 3 i monthly

Fan är i en rejäl formsvacka. Varit i div 1, vunnit flera matcher i rad i både champions och säsong. Men nu funkar inte ett piss. har kanske 1 vinst på det 10 senaste. Satan vad irriterande, kanske några dagar paus som behövs.

byt formation. det funkar för mig när man blir lite hemmablind och ens taktik inte sitter som den ska. Förändring är alltid bra
Citera
2016-11-02, 18:50
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Ska inte belöningen ifrån helgen komma idag? Varken fått mynt eller guldpaket.
Citera
2016-11-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Även dålig defensiv på mittfältet. Bara Khedira som har bra defensiv.

Hur är det om man har cdm istället för cm som position i sin formation? Kör med defensiva spelare men kör 433(4) och känns som mina cm (spelarna är dock cdm) hamnar för högt upp trots att jag ställt in "stanna i försvar vid anfall" Om jag kör en formation med cdm, kommer de automatiskt ligga längre ner i banan då?

Hur är Douglas Costa? Gillar speciella kort så lite sugen på hans SBC. Men kan sälja mina 3 scream för typ 100k, men känns roligare att ha det kortet men lite osäker. Men är det någon som spelat med hans SBC eller vanliga kort?

Kvalar man in automatiskt varje vecka om man ligger i div1? Även om man inte spelar matcher? Hört att man kan komma in via div2 också? Jag har gått upp tre raka nu till div3 så vet inte hur det funkar i 1 och 2.

Vad har du för lag förresten?

Klarar du dig kvar i 1an så kvalar du in.
Går du upp från 2an till 1an kvalar du in.

Jag kör med dessa -

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=haZhGFt4nMn4p:FFA17PS4

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=hvOfwNVenMn4q:FFA17PS4
Citera
2016-11-02, 19:09
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang

Torsdag, efter en del research.
Citera
2016-11-02, 19:11
Medlem
Försökt googla utan att hitta nåt, men vad är dessa "tränarliga" som man får i paket?
Citera
2016-11-02, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
byt formation. det funkar för mig när man blir lite hemmablind och ens taktik inte sitter som den ska. Förändring är alltid bra

Har testat det men känner att jag inte vågar göra saker, utmana försvaret osv, endast kortpassningar i mitten, kommer ingenstans, kreativiteten är borta, därav blir de nog en paus.

weekend league-belöningen har kommit natten till torsdag tidigare veckor
Citera
2016-11-02, 19:26
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Har testat det men känner att jag inte vågar göra saker, utmana försvaret osv, endast kortpassningar i mitten, kommer ingenstans, kreativiteten är borta, därav blir de nog en paus.

weekend league-belöningen har kommit natten till torsdag tidigare veckor

jag växlar mellan 433 och 41212. Har märkt med extremt offensiva motståndare så funkar 41212 bra och det är inte ovanligt att jag byter formation under match.

grymt! fick ihop 18 vinster denna gång, siktar på 20 nästa. Men är det så att ens veckorank stannar kvar? är på Gold 3 nu.
Citera
2016-11-02, 19:54
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang

Onsdag natt(inatt) kommer dom förmodligen, precis som de 3 föregående veckorna.
Citera
2016-11-02, 19:55
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
Torsdag, efter en del research.
Se på fan, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Plonkel
Försökt googla utan att hitta nåt, men vad är dessa "tränarliga" som man får i paket?

Om jag inte har helt fel så ändrar det vilken liga din tränare ger bonus till. Exempelvis om du har ett lag med spelare från La Liga men vill ha en PL-coach så applicerar du ett tränarkort med Spanien.
Citera
2016-11-02, 20:07
Medlem
paras0nics avatar
http://imgur.com/kkscl5l

går detta att förbättra? Gillar onekligen Parolo/Hamsik, bidrar med sådan stabilitet i mitten. Khedira är kanske bästa CDM jag spelat med i år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in