2016-11-01, 07:00
Medlem
Xunders avatar
Kom dotcom indikerar att nytt, opublicerat material är påväg ut. Jag tror han antyder på att det är wikileaks 3e barchef av e-mails. Och i så fall rör det sig troligen om de 33K.

Citat:
Ursprungligen postat av Kimdotcom
There's unpublished material, yet to come out. Clinton is in serious trouble.
2016-11-01, 07:01
Medlem
Pengar. Hon har brett kontaktnät och mycket ekonomisk stöd, likt Trump så är hon lika kompetent men hon är tyst.

Hon har annan sort stöd som gynnar hennes väljare, utrikespolitik. Trump vill låsa in landet.
2016-11-01, 07:16
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Ja, varför är det så viktigt att just Hillary Clinton ska ta platsen i vita huset?
Jag menar, det är ju uppenbart att hon är utsedd till att vinna och hon är ju långt ifrån älskad, därför blev man tvungen att ta än ännu mer hatad man som är totalt inkompetent och verklighetsfrämmande som motståndare (republikanen Donald Trump) = Hillary Clinton i vita huset.

Så frågan då alltså, vad är det som gör att Hillary Clinton till varje pris måste få bära presidentkronan?

Vad är i görningen?

För att förhindra att världens största gasfyndighet hamnar under iransk-rysk kontroll:

https://en.wikipedia.org/wiki/South_Pars_/_North_Dome_Gas-Condensate_field

https://en.wikipedia.org/wiki/Iran-Iraq-Syria_pipeline

https://twitter.com/hanifbali/status/792887845417615360

https://twitter.com/i/moments/792935309285613568

http://www.nafeezahmed.com/2013/08/special-report-syria-intervention-plans.html
2016-11-01, 08:02
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ja, varför är det så viktigt att just Hillary Clinton ska ta platsen i vita huset?
Jag menar, det är ju uppenbart att hon är utsedd till att vinna och hon är ju långt ifrån älskad, därför blev man tvungen att ta än ännu mer hatad man som är totalt inkompetent och verklighetsfrämmande som motståndare (republikanen Donald Trump) = Hillary Clinton i vita huset.

Så frågan då alltså, vad är det som gör att Hillary Clinton till varje pris måste få bära presidentkronan?

Vad är i görningen?
Ett demokratiskt val är i görningen, och Clinton har unde lång tid varit mycket angelägen om att bli president. Det finns dock ingen hemlig konspiration bakom det. Kapitalistkommunistnegerjudekatolikfrimuraralumnik onspirationen existerar inte!
2016-11-01, 08:06
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xunder
George HW Bush var chef över CIA -> vice president -> president. Slår väl meriter som first lady och senator.
Sant att Buch den äldre bör vara den presidentkandidat som hade ett CV närmast Clintons. Själv tycker jag nog att First lady och utrikesminister slår vicepresident (som ju är ett lite egendomligt ämbete), och sedan är det nog mer relevant att varit senator än CIA chef. Men det är ju en smaksak. Clinton tillhör i vart fall de mest välmeriterade!
2016-11-01, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Aftonbladet: "Mejlskandalen kan avgöra USA-valet - till Clintons fördel"

Det är ju bara sorgligt. Man märker att det finns en klar sammankoppling mellan CNN och typ Aftonbladet. Det är skrämmande så hjärndöda dom är.

Jag såg väl en tidning imorse i affären själv. Totalt frånkopplade från verkligheten.

"Mejlskandalen kan vara Trump's sista chans" typ.
2016-11-01, 08:52
Medlem
Xunders avatar
Wow, detta är stort. Mycket stort. Det finns tydliga kontakter mellan Huma Abedin och saudi araber som betalade för 9/11.

https://youtu.be/nRu3U-nwyhw

Allt som tas upp i videon är info man kan söka fram på nätet. Det är alltså inte önsketänkande från en Trumpsupporter.

Det sjukaste av allt är att Huma Abedin aldrig tagit avstånd från dessa anklagelser.
2016-11-01, 08:54
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Wow, detta är stort. Mycket stort. Det finns tydliga kontakter mellan Huma Abedin och saudi araber som betalade för 9/11.

Allt som tas upp i videon är info man kan söka fram på nätet. Det är alltså inte önsketänkande från en Trumpsupporter.

Det sjukaste av allt är att Huma Abedin aldrig tagit avstånd från dessa anklagelser.

Det bör bli dödsstraff på den fittan om hon är inblandad i 9/11...

Om inte annat så kommer hon inte kunna bo kvar i USA efter detta.
2016-11-01, 08:55
Bannlyst
Citat:

Yes Hoppas verkligen den går viral.

Som jag sagt, hon är en saudi spy utan tvekan! Har vi tur så kommer det komma upp till ytan nu

klippet är spot on btw. Hennes mor kan man också länka till Muslim World Leauge m.m. Och hon har skrivit en bok som är väldigt anti kvinnor

Vet inte om du minns, men saudi hotade ju med att dra sina tillgångar från USA tidigare iår. 700 miljarder dollar. Saudi har infiltrerat USA sjukt sen 9/11. Och vilka har man sett med Saudi Prinsar? Bush - Clinton - Obama såklart. det kan inte bli mer uppenbart än vad det är nu
Senast redigerad av 89Spartan 2016-11-01 kl. 09:01.
2016-11-01, 09:00
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Vad är i görningen?

Enkelt.

Hon är elitens kandidat till skillnad från Trump som är deras fiende. Det sjuka är att Trump ändå håller på att vinna trots att han har eliten, msm och annat fint folk emot sig.
2016-11-01, 09:04
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Det är intressant vad man kan utläsa av senaste dagarnas utveckling. Jag nämnde igår om en demokratisk "talking head" som i tv satt och tog tillbaka sitt stöd för Hillary. Jag skrev att det kunde tolkas som att råttorna är på väg att lämna skeppet.

Vad mer har hänt?

Obama ger sitt stöd till FBI-direktören Comey. "En man med integritet", säger Vita husets talesperson. Tar Obama sin hand från Hillary? Börjar det bli för hett? Håll ögonen öppna om Obama ändrar något i sitt kampanjande de kommande dagarna.

Clinton-kampanjen anklagar Trump för samröre med Kreml. Ett häpnadsväckande utspel som verkar desperat. Samtidigt har det postats helt rabiata inlägg på Clintons twitterflöde. Folk spekulerar att "rysskopplingen" skulle vara deras "november surprise". Vad händer?

New York Times går omedelbart ut och debunkar uppgifterna. På mindre än en timme. Varför gör en Clinton-vänlig tidning detta så snabbt? Journalistisk integritet är inte vad detta val gjort sig känt för, så vad är det egentligen som händer?

Jag tror vi har att vänta oss en stor presskonferens denna vecka. Av FBI.
2016-11-01, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Det är intressant vad man kan utläsa av senaste dagarnas utveckling. Jag nämnde igår om en demokratisk "talking head" som i tv satt och tog tillbaka sitt stöd för Hillary. Jag skrev att det kunde tolkas som att råttorna är på väg att lämna skeppet.

Vad mer har hänt?

Obama ger sitt stöd till FBI-direktören Comey. "En man med integritet", säger Vita husets talesperson. Tar Obama sin hand från Hillary? Börjar det bli för hett? Håll ögonen öppna om Obama ändrar något i sitt kampanjande de kommande dagarna.

Mycket skumt, det där får man hålla ett öga på. Men det är kännt sen tidigare att Obamas och Clintons ogillar varandra, en fejd som pågått under radarn.

Clinton-kampanjen anklagar Trump för samröre med Kreml. Ett häpnadsväckande utspel som verkar desperat. Samtidigt har det postats helt rabiata inlägg på Clintons twitterflöde. Folk spekulerar att "rysskopplingen" skulle vara deras "november surprise". Vad händer?

New York Times går omedelbart ut och debunkar uppgifterna. På mindre än en timme. Varför gör en Clinton-vänlig tidning detta så snabbt? Journalistisk integritet är inte vad detta val gjort sig känt för, så vad är det egentligen som händer?

Jag tror vi har att vänta oss en stor presskonferens denna vecka. Av FBI.

Mycket skumt, det där får man hålla ett öga på. Men det är kännt sen tidigare att Obama och Clintons ogillar varandra, en fejd som pågått under radarn.

FBI har inte hittat några kopplingar mellan Trump och Putin. Ganska färsk nyhet. http://www.zerohedge.com/news/2016-10-31/fbi-finds-no-links-between-trump-and-russia-probing-manafort-instead Ett desperat försök, det är ju så uppenbart och dåligt planerat. ^^

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in