2016-10-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckyoumkay
Försök få i dig näring o vitaminer. Sen sov mer.

Mackor med makril i tomatsås, 2 kokta ägg, en negerboll, en c-vitamin brus, en magnesium och en ksalol senare och hallisarna är typ lite borta nu, rätt bra smörgåsbord ja fick ihop om ja får säga de själv. Tack för svar
Citera
2016-10-31, 22:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Mackor med makril i tomatsås, 2 kokta ägg, en negerboll, en c-vitamin brus, en magnesium och en ksalol senare och hallisarna är typ lite borta nu, rätt bra smörgåsbord ja fick ihop om ja får säga de själv. Tack för svar
Bra att du fick i dig mat - lite vätska kan också vara en bra idé. Se nu till att låta bli tjacket ett tag. Ta en dusch om du behöver fräscha upp dig och se till att sova ordentligt.
Citera
2016-10-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Bra att du fick i dig mat - lite vätska kan också vara en bra idé. Se nu till att låta bli tjacket ett tag. Ta en dusch om du behöver fräscha upp dig och se till att sova ordentligt.

Ja det känns skönt, de tog sin tid i vanlig ordning trots att de va så länge sen men fan så värt när magen blev mätt, är nog uppe i 2 liter vatten nu som ja fått i mig under dagen med så de e bra. Ja fyfan tjack blir de bara ibland det är inte min huvuddrog om man säger så, får sån jävla träningsvärk alltid med, spänner mig mkt osv, blir jobbigt på slutet. Men väldigt fantastiskt när de slår på, riktigt underbart..men nu dröjer de(:
Citera
2016-10-31, 23:17
Medlem
VBIEDs avatar
Det finns mängder med tjack på jobbet och har blivit erbjuden en massa gånger med löften om att man blir piggare och mer fokuserad. Är det värt att pröva eller är det mer en myt? Hur bra fungerar man med tjack i kroppen på jobbet?

Har tagit det förut men det var i ett annat sammanhang.
Citera
2016-10-31, 23:24
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VBIED
Det finns mängder med tjack på jobbet och har blivit erbjuden en massa gånger med löften om att man blir piggare och mer fokuserad. Är det värt att pröva eller är det mer en myt? Hur bra fungerar man med tjack i kroppen på jobbet?

Hur bra man fungerar är ju väldigt subjektivt. Faktorer som vana/dosering/personlighet/vad man jobbar med, spelar ju en stor roll.

Tjack är himla fint att jobba på i mitt tycke. Är du inte redan brukare gör du nog bäst i att låta bli att ta amfetamin dock.
Citera
2016-10-31, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VBIED

Var flera på nattpasset på mitt förra lagerjobb som tog tjack. Dom var mer produktiva, orkade mer, tyckte passen gick snabbare osv.

Sen hur kroppen tycker om det är en annan femma. Låter inte så jävla smart i mina ögon att ta det så ofta.
Citera
2016-11-01, 04:16
Medlem
Fan vad gott det är att snusa när man tar tjo. =)
Citera
2016-11-02, 12:13
Medlem
Vad ska man göra med resten av påsen för att få blött amfetaminpasta att torka snabbare. Frysen för att sedan hacka eller bara låta stå öppet?
Citera
2016-11-02, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Vad ska man göra med resten av påsen för att få blött amfetaminpasta att torka snabbare. Frysen för att sedan hacka eller bara låta stå öppet?

Låt det lufttorka. =)
Citera
2016-11-02, 15:22
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:

Se SunTzu's svar nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Micra en tallrik så den blir varm, lägg det på, hacka upp.
Citera
2016-11-02, 23:29
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:

Ta ut den mängd du vill till en line eller bomb, spackla ut på en talrik sedan dra in när det är färskt/precis torkat men något fuktigt, i omgångar då alltså! Onödigt att torka allt med detsamma!
Citera
2016-11-03, 03:10
Medlem
Lilabanans avatar
Någon mer som fått tag i kritvita, rätt så hårda tjack Stenar i Stockholmsområdet? Sjukt potenta med ett jävligt "cleant" rus och en doft som är något annorlunda än vad man är van vid men det luktar helt klart amfetamin känner man direkt, med en lite besk kemisk doft typ.

Jag är jävligt nyfiken på det här tjacket för dels har jag aldrig fått tjack i hela stenar som ladd t.ex, och sen lukten som jag tror beror något speciellt tillverkningssätt som iaf jag aldrig stött på de +/- 7 åren jag har hållit på med tjack.

Är det kort och gott bara jävligt bra tjack? Jag tror knappast det är en RC för det hade man hört om, och min kran skulle garanterat berätta om det var det (om han visste att han sålde fultjack)

Någon?

Edit: Stenarna har en nååågot gul nyans, men det kan möjligtvis vara jag som inte har världens bästa syn just för tillfället
Senast redigerad av Lilabanan 2016-11-03 kl. 03:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in