2013-11-14, 14:57
Medlem
a3633847s avatar
Interessant det här med beroende (kanske fel tråd?). Hyfsat många år sedan jag använde dagligen, nu mera kan jag hålla mig en månad eller två men suget försvinner aldrig (?). Kan fortfarande vara så att jag får tjack på hjärnan så att jag bokstavligen nästan skiter ner mig. Vet inte om andra har liknande upplevelser..?
Citera
2013-11-14, 15:50
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Soros
Tjena kompis! Japp det är ju blåa kristaller som gäller för vape! Jag vet inget om den vaporizern du snackade om men det är ju som du vet så att alla olika droger har helt olika smältpunkter (då de förångas eller vad fan som nu händer) så t.ex en cannabis vaporizer behöver inte funka till en annan drog.

Men shit va trevligt det hade varit att kunna röka sveriges tjack i en liten meth-glas-pipa! HELVETE vilken trevlig tanke!!!
Ja, alltså, jag började bli exalterad och trodde att jag skulle kunna använda min vaporizer. Jag har gjort en "vapor lung", en hemmagjord liten grej som jag sätter på min vaporizer. Det är i princip en flaska som man fyller med ånga. Så jag kan fylla på med en väldans massa ånga i den flaskan och dra i mig allt på en gång. Fatta vilken kick det hade varit!

Men metamfetamin vill jag helst inte röra, så den drömmen får jag glömma.
Citera
2013-11-14, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Men metamfetamin vill jag helst inte röra, så den drömmen får jag glömma.
Ingen större skillnad, metamfetamins hemskhet är hypad... förutom att det slår rätt mycket hårdare när man röker det (men det dalar fort till ett vanligt tjackrus) (och om man inte är van vid IV då är det säkert inget speciellt) och typ varar längre, eller i alla fall varar det skönare ruset längre.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-11-14 kl. 17:33.
Citera
2013-11-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Soros
Men shit va trevligt det hade varit att kunna röka sveriges tjack i en liten meth-glas-pipa! HELVETE vilken trevlig tanke!!!
Jag tänker, borde inte klettjack ibland egentligen vara amfetamin-HCL (vilket inte används normalt för det drar till sig vatten, i.e blir klet)? Då borde det fungera att "röka" (då det precis som metamfetamin-hcl bör omvandlas till fribasen vid värme).

Är verkligen allt klet bara dåligt framställt sulfat? Känns som någon borde tänkt på det om så var fallet, men åandra sidan, vem tänker på att blött klet skall vara "rökbart"?
Senast redigerad av tjackroffe 2013-11-14 kl. 17:35.
Citera
2013-11-14, 19:11
Medlem
Mr.Soross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Jag tänker, borde inte klettjack ibland egentligen vara amfetamin-HCL (vilket inte används normalt för det drar till sig vatten, i.e blir klet)? Då borde det fungera att "röka" (då det precis som metamfetamin-hcl bör omvandlas till fribasen vid värme).

Är verkligen allt klet bara dåligt framställt sulfat? Känns som någon borde tänkt på det om så var fallet, men åandra sidan, vem tänker på att blött klet skall vara "rökbart"?
Jag uppmanar alla som köper klet (inte jag för tillfället) att pröva att röka i en methpipa eller någon form av vaporizer.
Citera
2013-11-14, 21:30
Medlem
overdoses88s avatar
Får in 80% affe imorgon ! Längtar som faen... Kliar i snoken, tror jag är förskyld och måste ha bra "nässpray" men får vänta tills imorgon. Då blire SpeedyGonzales !
Citera
2013-11-16, 02:09
Medlem
Tr0bles avatar
LFS eller swe*ease varor? Har själv endast testat swelease och vart mycket nöjd. Rent och absolut ej bankat med meta. Hur är LFS? Skriv gärna om det var nyligen ny köpte eller för länge sedan.
Citera
2013-11-16, 14:48
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
LFS eller swe*ease varor? Har själv endast testat swelease och vart mycket nöjd. Rent och absolut ej bankat med meta. Hur är LFS? Skriv gärna om det var nyligen ny köpte eller för länge sedan.
Köpt från både swelease och LFS (LFS när han fanns på SR) och kommer ihåg att hans klet va riktigt fin.

Men eftersom swelease är lite billigare och helt torrt (inte tappar vikt) så hade jag kört på honom.
Fast LFS väger upp kletet med att lägga lite mer i påsen, ett pluspoäng där

Eller så testar du LFS, jag hade gärna behövt en recension på hans klet hehe
Citera
2013-11-16, 14:53
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Köpt från både swelease och LFS (LFS när han fanns på SR) och kommer ihåg att hans klet va riktigt fin.

Men eftersom swelease är lite billigare och helt torrt (inte tappar vikt) så hade jag kört på honom.
Fast LFS väger upp kletet med att lägga lite mer i påsen, ett pluspoäng där

Eller så testar du LFS, jag hade gärna behövt en recension på hans klet hehe
Jag köpte ju klet av LFS och var helt saaanslöst bra. Eller har han kanske bytt?
Citera
2013-11-16, 15:12
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Jag köpte ju klet av LFS och var helt saaanslöst bra. Eller har han kanske bytt?
När köpte du hans klet? Jag köpte ju som sagt av honom när SR fanns så de va ju ett tag sen.
Men kommer ihåg att de va bra som fan, han lär ju köra på liknande batch nu tycker man
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-11-16 kl. 15:14.
Citera
2013-11-16, 15:15
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
När köpte du hans klet? Jag köpte ju som sagt av honom när SR fanns
Men kommer ihåg att de va bra som fan, han lär ju köra på liknande batch nu tycker man
Jag hoppades ju på att du skulle komma ihåg Men köpte ju typ 84%-igt klet från SR, måste ha vart från LFS.
Citera
2013-11-17, 06:59
Medlem
Tr0bles avatar
Kanske blir att testa LFS, blir nog en femma så är noga med att det blir bra. Var det ett "rent" rus? Har otroligt svårt för de som är bankat med meta/RC då jag får en AT som är värre än en riktig sjukdom efter endast 0.5g.

De jag fick av swe*ease räckte det med 3 pyra och lite sömn så kändes det helt OK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in