2017-05-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
'

Det går inte att svara på eftersom det är första gången du tar tjack. Du får pröva dig fram, men om du tar upp emot 1g kommer du nog må lite kasst.

Okej, tycker du jag kan försöka ta 200mg till? värsta som händer är väl att att jag mår illa spyr osv? Spelar det nån roll om jag tar affet nu eller väntar typ 2 timmar till?
Citera
2017-05-05, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Okej, tycker du jag kan försöka ta 200mg till? värsta som händer är väl att att jag mår illa spyr osv? Spelar det nån roll om jag tar affet nu eller väntar typ 2 timmar till?

Mja, det beror ju på hur stimulerad du är nu. Känner du att du behöver mer så testa och ta lite till då

Har själv aldrig spytt på tjack tror jag, kanske någon gång, men jag har överdoserat, men då har det oftast varit utbankat med koffein... På rent amfetamin tycker jag man kan ta väldigt mycket utan att må dåligt. Men jag kör IV också, vilket intagningssätt kör du?

Men det som kan hända är att du spyr som sagt, men jag tycker det psykiska med paranoia är värre och allt därtill
Citera
2017-05-06, 12:07
Medlem
När det är fina soliga dagar blir man lätt sugen på lite amfetamin... Hur mycket amfetamin brukar ni kunna ta utan att få en avtändning? Mina amfetaminrace brukar sluta upp med 1-2g och avtändning ifrån helvete.

0.2-0.3g är väl ok men hur är det upp till en 0.5g?
Citera
2017-05-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Mja, det beror ju på hur stimulerad du är nu. Känner du att du behöver mer så testa och ta lite till då

Har själv aldrig spytt på tjack tror jag, kanske någon gång, men jag har överdoserat, men då har det oftast varit utbankat med koffein... På rent amfetamin tycker jag man kan ta väldigt mycket utan att må dåligt. Men jag kör IV också, vilket intagningssätt kör du?

Men det som kan hända är att du spyr som sagt, men jag tycker det psykiska med paranoia är värre och allt därtill

Fyllde på med 200mg till. Snortade alltså totalt 700mg
Riktigt trevlig kväll igår men jag kan ännu inte sova och nu mår jag piss pga at:n, 13 timmar sen senaste intaget.
Citera
2017-05-06, 12:29
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Fyllde på med 200mg till. Snortade alltså totalt 700mg
Riktigt trevlig kväll igår men jag kan ännu inte sova och nu mår jag piss pga at:n, 13 timmar sen senaste intaget.

Är du seriös? Får du AT av en nollsjua tjo är det inte drogen för dig.
Citera
2017-05-06, 12:29
Medlem
Första gången jag provat att bomba tjack. Bara snortat två gånger innan.

Tog ca 0,4 i lite toapapper kl 11.40.. Har precis börjat känna av det nu.

Undrar när ska jag ta nästa bomb, eller ska jag fylla på med linor?

Vad händer om jag inte tar nått mer idag, kommer jag få hemsk AT om några timmar då?

Tack för tips
Citera
2017-05-06, 13:16
Medlem
szabos avatar
Är jag den enda som inte åker på AT oavsett hur mycket jag tar? Har förut tagit i över en vecka också utan att åka på AT.

Inte för att jag klagar då
Citera
2017-05-06, 13:24
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Är jag den enda som inte åker på AT oavsett hur mycket jag tar? Har förut tagit i över en vecka också utan att åka på AT.

Inte för att jag klagar då

Nog har jag haft AT, men det tar ju månader av hårt punderi för att nå dit. Jag förstår inte vad som felas med folk som säger att dom åker på AT efter en gubbe.
Citera
2017-05-06, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Är du seriös? Får du AT av en nollsjua tjo är det inte drogen för dig.
Jag älskar tjo men tar jag en 0.7a tjo så blir jag dålig, mest att sömnen blir pest och det äts dåligt. Tar inte ofta, kanske en gång i månaden.
Citera
2017-05-06, 14:43
Medlem
boobacars avatar
Hej på er, jag är en nybliven tjackfantast med rätt så grov adhd, och jag får Elvanse 70mg utskrivet. Undra bara hur mycket skiljer det sig mellan "gatutjack" och diverse medicinska preparat som just Elvanse? /Tjacknooben
Citera
2017-05-06, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Nog har jag haft AT, men det tar ju månader av hårt punderi för att nå dit. Jag förstår inte vad som felas med folk som säger att dom åker på AT efter en gubbe.

Det är nog lite olika.. Vilket tjack man har fått tag i osv.

Jag får mer AT om jag inte renar mitt tjack i alla fall, eftersom det är så mycket skit i det. På 1g är det max 0.2g rent amfetamin typ.
Citera
2017-05-06, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Hej på er, jag är en nybliven tjackfantast med rätt så grov adhd, och jag får Elvanse 70mg utskrivet. Undra bara hur mycket skiljer det sig mellan "gatutjack" och diverse medicinska preparat som just Elvanse? /Tjacknooben

Elvanse är väl dexamfetamin-depot?

Amfetamin har 50% levoamfetamin + 50% dexamfetamin, och Elvanse har endast dexamfetamin som står för fokus och koncentration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in