2016-10-31, 15:57
Medlem
VolvoF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hur många av er har förresten käkat på ett hak som har varit med i programmet? Jag har varit på två. Altona i Sölvesborg och.. Charles Dickens (tror jag det hette) i Norrköping. Altona var jag på långt efter att ägarna i avsnittet sålde haket och det i Norrpan var jag på långt innan.

Hade en arbetskamrat som käkade lunch på Kopparporten i Västerås, är rätt många år sedan när Melker hade programmet och det hette Melkers krogakut. Min arbetskamrat besökte restaurangen mitt i lunchrusningen och reflekterade över att det inte var några gäster. Tog lång tid innan maten kom som sedan var fel och smakade inge vidare.
Ett par månader sedan slår min arbetskamrat på tv och första avsnittet var från Kopparporten som han och hans sambo käkat på.
Var väl inte det renaste köket heller.

http://www.besoksliv.se/artikel/man-letar-upp-foer-daliga-restauranger-34972 Kopparporten verkar ha gått samma öde till mötes.
Senast redigerad av VolvoF12 2016-10-31 kl. 16:00.
Citera
2016-10-31, 21:50
Medlem
mjohan84s avatar
helvete vad han skakar när han häller upp vinet i baren
Citera
2016-10-31, 22:03
Medlem
JerryCottons avatar
Tre Hammare har samma antal besökare som innan efter ett kort uppsving.

http://www.nsk.se/2016/10/04/har-har-sylvia-inte-kniven-pa-strupen/
Citera
2016-10-31, 22:06
Medlem
XtraXs avatar
Jag vill också kunna gå hem och lägga mig när det blir lite stressigt på jobbet..
Citera
2016-10-31, 22:36
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Jag vill också kunna gå hem och lägga mig när det blir lite stressigt på jobbet..
Fast han jobbade ju inte där utan var ju pensionär tillika krögarens särbo som mest hjälpte till så jag gissar ju att han heller inte lyfter någon lönlön

Hans allmänstatus antydde ju en hälsa som inte var på topp
Citera
2016-10-31, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UtanEkorre
Fast han jobbade ju inte där utan var ju pensionär tillika krögarens särbo som mest hjälpte till så jag gissar ju att han heller inte lyfter någon lönlön

Älskade hur han sa att han var trött efter all stress den dagen dom skulle servera måltid för dom 4 målarna, allt han gjorde den dagen var att ta emot beställningar från målaren (han pratade i slow motion ) och servera maten. Han kan inte må allt för bra precis som du antyder.
Citera
2016-11-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Citat:
Ursprungligen postat av UtanEkorre

Citat:
Ursprungligen postat av WayneClooney
Älskade hur han sa att han var trött efter all stress den dagen dom skulle servera måltid för dom 4 målarna, allt han gjorde den dagen var att ta emot beställningar från målaren (han pratade i slow motion ) och servera maten. Han kan inte må allt för bra precis som du antyder.

Skulle gissa på att han dricker rätt många kaffegökar själv per dag.
Citera
2016-11-01, 23:50
Medlem
max02s avatar
Tom vilken legend haha!
Senast redigerad av max02 2016-11-02 kl. 00:11.
Citera
2016-11-02, 07:50
Medlem
constants avatar
Tittade på senaste avsnittet, Claes är okej. Men det krävs mer för att piska Alexander.
Citera
2016-11-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Skulle gissa på att han dricker rätt många kaffegökar själv per dag.

Skulle jag också gissa på tycker det var lätt alkisvarning på honom.
Citera
2016-11-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Tittade på senaste avsnittet, Claes är okej. Men det krävs mer för att piska Alexander.

Håller med, tycker Claes gör ett bra jobb men är på tok för tam, Alex var mycket bättre och hade mer attityd som jag gillade. Jag hoppas Alex kommer tillbaka till nästa år.
Citera
2016-11-02, 16:13
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Håller med, tycker Claes gör ett bra jobb men är på tok för tam, Alex var mycket bättre och hade mer attityd som jag gillade. Jag hoppas Alex kommer tillbaka till nästa år.
Ja, Alexander borde komma tillbaka, det var han som gjorde programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in