Snart ska tydligen TV3 börja sända en efterapning på kitchen nightmare med kocken Alex Nilsson i rollen som Gordon. Han ska ta sig an krogar som har problem av något slag.
Vad tror ni? Låter som det är exakt samma upplägg som programet krogakuten
somm Melker Andersson var med i.
Jag gillar ju att se krogmiljöer på tv så jag kommer titta. Dock har jag jävligt svårt för den där Alex
Jag tror nog kanske också att detta inte kommer att hålla samma klass som Ramseys alla program, det känns lite som den där Alex inte har samma stake som Gordon...men jag kanske har fel
Det känns så amatörmässigt ut jämfört med Gordon Ramsey's Kitchen Nightmares.
Baserat på? Jag tror personligen inte att det blir någon större succé, vilket vi kan se på att liknande koncept som Krogakuten inte har fungerat, men det vore intressant att höra vad du bygger din känsla om "amatörmässigt" på.
Baserat på? Jag tror personligen inte att det blir någon större succé, vilket vi kan se på att liknande koncept som Krogakuten inte har fungerat, men det vore intressant att höra vad du bygger din känsla om "amatörmässigt" på.
Bara reklamen som görs för serien får mig att rysa, jag tror inte det kommer bli någon hit.
Kan kanske bli underhållande. Första avsnittet på Torsdag kl 21:00
Citat:
Unga småbarnsföräldrarna Florenda och Besnik är belånade upp över öronen för att förverkliga drömmen om en spansk-italiensk bistro där mat och service kommer ”från hjärtat” – dal cuore.
De älskar sina kunder och sin restaurang nästan lika mycket som de älskar sin tvååriga dotter Amilia som ofta är med på jobbet. Men på insidan av Dal Cuore är infarkten snart ett faktum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!