Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag gillar inte när man gör personer till åtlöje. Det känns inte bra att spela på deras osäkerhet och så ska man som tittare tycka att det är roligt. Det blir som att man förminskar dem och ger en stämpel på att de har svårt att hitta kärleken. För mig blir det fel.
Vet inte om BSF måste vara så roligt, ser hellre att de som är med hitta det de söker och blir lyckliga snarare än att det ska roa tv-tittarna.
Har faktiskt ingen aning om vart resorna kommer gå. Det har ju varierat väldigt mycket genom åren. Är nog inte helt rätt att välja resmål för paren som verkligen passar. Vad tror du?
Det stämmer att det har variterat mycket vart resorna har gått, vissa par har ju blivit nöjda men andra har verkat lite missnöjda. Som Daniel och Alexandra förra året som fick en resa till Bornholm och Daniel sa lite surt..."ja hade man varit i ett varmt land hade man ju kunnat ta ett dopp i havet"

Frågar de bonden och hans /hennes utvalda innan vart de vill resa tror du?? En del har ju fått resor till varmare breddgrader medans vissa fått resa till Norge eller Svalbard.
När jag kollat på klipp från den första säsongen så verkade dem dock valt ut rätt liknande resmål till bönderna och deras tjejer. Micke&Marita var ju i Rom, Andreas& Jessica på Mallorca, Marcus&Magda i Nice, och Per-Martin och Maggie var ju i Frankrike.
Kan man kanske tänka sig att det blir liknande denna säsong?! Att samtliga resor går till något land i Sydeuropa med skapligt varmt klimat.