Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Det är ändå konstigt att TV4 inte kollar upp dem sökande. Förstår inte heller om André blev tvingad att berätta om sitt förflutna? Annars hade han ju kunnat strunta i det och fortsatt som vanligt. Det verkade först som att Jennifer var beredd att ge honom en ny chans men sedan ändrade hon sig? Det känns ju synd om hon valde honom framför någon annan som hade kunnat passa henne bättre. Tänkte han själv att hans förflutna inte skulle ha någon betydelse? Nu lät ju inte heller som att det var så gamla grejer utan att det låg rätt nära i tiden, alltså inget han lagt bakom sig. Förstår inte alls varför han ens blev antagen till programmet, att vara tillsammans med någon är kriminell ger ju inte direkt någon trygghet.
Jag tror inte André blev tvingad till att berätta om sitt förflutna, jag fick en känsla av att han valde det själv när han först pratade med Jennifer på bryggan och sen fattade jag det som att han själv valde att skriva brevet som sen gjorde att hon drog tillbaka sin inbjudan. Sen verkade det ju som att det kom fram i brevet att det kriminella inte var så avslutat eller förflutet som han först påstod.
Jag tror att han själv kanske först trodde att han inte skulle behöva komma ut med allt kriminellt han gjort eller att det inte skulle spela roll, men i så fall är han ju dum i huvudet. Sen tror jag han kände att det var lika bra att lägga korten på bordet inför Jennifer och säga som det är. Sen fick det bära eller brista, så tror jag han tänkte.