Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-31, 00:27
Medlem
korvbenkes avatar
http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/10/30/poll-donald-trump-closing-gap-colorado/

Han knappar in i Colorado
2016-10-31, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Trump tar upp Biden`s tal om slagsmål...

Aja den fighten hade bara kunnat sluta på ett sätt.

https://www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7I
2016-10-31, 01:01
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Men varför är jag ett troll då jag skriver en fråga om hur Trump ska förhandla med Kina?

Vad ska Trump säga till kineserna och hur ska han förändra avtalet mellan USA och Kina tror du?

Du frågar om Trumps fördelar, men när människor visar på han kvaliteer och politik så bara spelar du dum. Du är uppenbarat bara här för att trolla och lyssnar inte på svar på dina frågor och sakliga argument.
2016-10-31, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Du frågar om Trumps fördelar, men när människor visar på han kvaliteer och politik så bara spelar du dum. Du är uppenbarat bara här för att trolla och lyssnar inte på svar på dina frågor och sakliga argument.

Jag såg nog fram emot några tänkvärda inlägg och inte att användare gillar honom för att han är "bra" eller att "han ska förhandla med Kina på ett bra sätt!. Det säger som så lite men jag antar att för de som gillar Trump inte har med djup än så ...

Att få ett svara om att Trump ska sitta ner när han förhandlar är störtroligt ...

Man tänker sig ju att någon som tar förhandlingar med Kina tänker sig hur det ska gå till. Men icket då haha men jag antar att det är barn som svara på det där sättet så jag förväntar mig inget mer dårå.
2016-10-31, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Det låter snarare bara som trollande från dig och att du tramsar trots att du fått en rad relevanta och sakliga svar.

Besvara dem eller sluta förstöra tråden tack!

Mmm men jag tycker inte att det är ett bra svar att Trump ska sitta ner och förhandla. Jag ville i så fall veta kring vad förhandlingen kan ske mellan USA och Kina. Hur ett eventuellt avtal kan se ut för att Trump ska vara nöjd eller hur det ska se ut för att de flesta amerikaner är nöjda. Men om man inte kan utveckla det så förstår jag inte varför man blir upprörd. Svara du på om du känner dig upprörd över att stå med baken bar och avslöjas som ett barn i sinnet i alla fall??

Jag för min del misstänker starkt att Trump har sin i kassan. Han har lånat pengar till sin kampanj och detta är en gammal mans dödsryckningar vi ser. Ebb i kassan totalt! Big Ligue! Bigly! What should I say, listen to me, I know this things

Blir nog extremt jobbigt för han om han skulle bli president. När tror man att han blir avsatt? Inom 6 månader eller klamrar han sig fast lite längre än så?
2016-10-31, 01:32
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Mmm men jag tycker inte att det är ett bra svar att Trump ska sitta ner och förhandla. Jag ville i så fall veta kring vad förhandlingen kan ske mellan USA och Kina. Hur ett eventuellt avtal kan se ut för att Trump ska vara nöjd eller hur det ska se ut för att de flesta amerikaner är nöjda. Men om man inte kan utveckla det så förstår jag inte varför man blir upprörd. Svara du på om du känner dig upprörd över att stå med baken bar och avslöjas som ett barn i sinnet i alla fall??

Jag för min del misstänker starkt att Trump har sin i kassan. Han har lånat pengar till sin kampanj och detta är en gammal mans dödsryckningar vi ser. Ebb i kassan totalt! Big Ligue! Bigly! What should I say, listen to me, I know this things

Blir nog extremt jobbigt för han om han skulle bli president. När tror man att han blir avsatt? Inom 6 månader eller klamrar han sig fast lite längre än så?

Varför tror du att han blir avsatt? Varför skulle det bli extremt jobbigt för honom om han blev president?

Vad baserar du antagandet att han pank på? Från vem har han lånat pengar?

Hur skulle du göra för att förhandla fram avtal som ditt land kunde vara nöjda med?

Skulle du hetsa mot Putin eller försöka hålla tonen lugn? Vad du än nu väljer så undrar jag då: Varför?
2016-10-31, 01:36
Medlem
zergrushs avatar
Donald har väl segern som i ask va? Det demonstrerade han ju i ett tal alldeles nyss, där han lade fram segertaktiken:
http://www.cnn.com/2016/10/30/politics/donald-trump-write-in-ballots/index.html
Citat:
During a rally in Greeley, Colorado, on Sunday evening, Trump opened the event expressing skepticism of mail-in ballots in the state. He encouraged people to get a new ballot, even if they have already sent one in, and vote again.
"Who has sent their ballots in? And do you think those ballots are properly counted?" Trump asked the audience, to which they replied "No!"

Trump continued by expressing his skepticism and telling supporters to go get new ballots to ensure their vote is counted.
"If you go to university center, they'll give you a new ballot, they'll void your old ballot, in some places they do that four or five times, so by tomorrow, almost everyone will have their new ballots in."
Ser onekligen ut som det blir republikansk vinst med detta!
2016-10-31, 01:47
Medlem
zergrushs avatar
Vad som är viktigt att veta, nu innan valet?

Att SNL och Alec Baldwin suger!
http://extratv.com/2016/10/28/donald-trump-explains-why-alec-baldwins-snl-portrayal-is-inaccurate/
Citat:
With only 11 days until the election, Republican presidential candidate Donald Trump sat down only with Extra’s AJ Calloway, hours after his running mate Mike Pence’s campaign plane skidded off the runway at New York’s LaGuardia Airport.

/.../ “Well, I think I’m a much nicer guy than he’s portraying,” Trump said. “He’s portraying someone who’s very mean and nasty, and I’m not mean and nasty.”

The brash businessman actually hosted SNL last November. But he told Calloway there was little chance of him ever returning — even though he claimed its producers want him to.

“No, I’m not interested in going back,” Trump said. “They’re making me out to be a very mean, bad kind of a guy and that’s not me.”
Vad som behövs nu är en stark president som inte hänger upp sig på småsaker!
2016-10-31, 01:51
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Från det Trump säger så kommer han att lägga fram sina tax returns så det kommer från honom. Men tiden är knapp nu. Tror du själv på att han gör som att har sagt?

Vad har det med saken att göra?

Det jag bad om var bevis på att han har lånat pengar och är pank. Undrade även vad taxreturns har med att göra pengar som han har lånat "av någon annan" till sin kampanj har med det att göra.

Sen har du ju bekvämt nog duckat alla andra frågor.

Varför gör du så?

Varför väljer du ut en liten sak bland alla frågor och sen byter du ämne till något helt annat, utan att ha ens svarat på den lilla saken du valde ut?

Kom med något konkret istället.
2016-10-31, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Vad som är viktigt att veta, nu innan valet?

Att SNL och Alec Baldwin suger!
http://extratv.com/2016/10/28/donald-trump-explains-why-alec-baldwins-snl-portrayal-is-inaccurate/

Vad som behövs nu är en stark president som inte hänger upp sig på småsaker!

Om Trump blir vald till president så kommer det att komma så mycket mer och faktiskt i så fall ska det blir otroligt spännande att följa amerikansk politik. Och komik. Även om de två eller just därför när jag tänker efter just därför att detta då flyter ihop blir så groteskt att man får välja eller skratta åt det. Trots allvaret i ett sånt scenario så kommer jag att välja att skratta åt Trumps fortsatta tillvara i rampljuset.

Han ska kasta Clinton i fängelse och han ska stämma över tio kvinnor för förtal hahahahaha so insane, very verty much so, and I know this things, you believe med
2016-10-31, 02:00
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Om Trump blir vald till president så kommer det att komma så mycket mer och faktiskt i så fall ska det blir otroligt spännande att följa amerikansk politik. Och komik. Även om de två eller just därför när jag tänker efter just därför att detta då flyter ihop blir så groteskt att man får välja eller skratta åt det. Trots allvaret i ett sånt scenario så kommer jag att välja att skratta åt Trumps fortsatta tillvara i rampljuset.

Han ska kasta Clinton i fängelse och han ska stämma över tio kvinnor för förtal hahahahaha so insane, very verty much so, and I know this things, you believe med

Nåja, Camp Clinton har nog bränt av vad de har (och inte ens haft) på Trump nu, det är därför de är så defensiva att de nu inte ens drar sig för att försöka få Juticiedepartemantet att springa deras ärenden för att rädda det som räddas kan. Man är riktigt rädda nu.
2016-10-31, 02:06
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Vad har det med saken att göra?

Det jag bad om var bevis på att han har lånat pengar och är pank. Undrade även vad taxreturns har med att göra pengar som han har lånat "av någon annan" till sin kampanj har med det att göra.
Hans kampanj får väl antas vara ganska pank, varför har man annars helt smitit undan de delstatsannonser som utlovades för längesedan, och dessutom i så viktiga "battlegrounds"?
http://www.nbc-2.com/story/33358253/why-is-trump-pulling-ads-in-florida
Citat:
With just weeks to go before election day, Donald Trump's campaign mysteriously pulls ads in crucial swing states -- one of them Florida.
Is it a collapse of the campaign or a shifting of his resources? Trump's campaign says it's the latter.

In fact, the team had reserved ads here on NBC2, but we've learned the ads have been pulled.
Sources say he has canceled $741,000 in TV ads in Florida alone and voters in our state started casting ballots this week.

Det lustiga är att han lovar precis samma sak igen, alldeles nyligen?
http://www.breitbart.com/video/2016/10/26/trump-im-ready-to-go-over-100-million-in-the-campaign/
Citat:
Trump: I’m Ready to Go Over $100 Million in the Campaign

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in