Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Haha, säg den vuxna person som aldrig har ljugit en enda gång i hela sitt liv. Du är den störste mytoman jag har stött på.
Det glädjer mig att du tror att jag ljuger.
Det betyder att det jag äger och har är något som imponerar så mycket på dig så att du/ni tror att det inte kan vara sant.
Det intressanta är ju att det jag äger och har är ju inte speciellt imponerande enligt många, men att ni här tycker att det är så imponerande så ni tror att det är en lögn betyder ju att ni inte äger/har så speciellt mycket.
Så vad är det då som är så imponerande så att det måste vara lögn?
Jag jobbar rotation på Nordsjön, vilket innebär att jag jobbar 2 veckor och är fri 4 veckor, året om, imponerande? Nää vi är många många tusen som gör så.
Har en större finare villa som nästan är betald,imponerande? Näää vi är många många tusen som har det så.
Jag har en mindre hyresfastighet som ger mig en handfull tusenlappar i extra lön var månad,imponerande? Nää vi är många många tusen som har det så.
Jag har ett litet hus på Phuket, imponerande? Näää massvis har detta.
Har en aktiedepå som ger en handfull tusenlappar i utdelning var månad, imponerande? Nää många många tusen svenskar har detta.