2016-10-29, 10:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Jag har aldrig ljugit i hela mitt liv, att jag skulle börja nu och dessutom på ett anonymt internetforum kan du glömma... men som man känner sig själv känner man andra.

Haha, säg den vuxna person som aldrig har ljugit en enda gång i hela sitt liv. Du är den störste mytoman jag har stött på.
2016-10-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Haha, säg den vuxna person som aldrig har ljugit en enda gång i hela sitt liv. Du är den störste mytoman jag har stött på.

Det glädjer mig att du tror att jag ljuger.

Det betyder att det jag äger och har är något som imponerar så mycket på dig så att du/ni tror att det inte kan vara sant.

Det intressanta är ju att det jag äger och har är ju inte speciellt imponerande enligt många, men att ni här tycker att det är så imponerande så ni tror att det är en lögn betyder ju att ni inte äger/har så speciellt mycket.

Så vad är det då som är så imponerande så att det måste vara lögn?

Jag jobbar rotation på Nordsjön, vilket innebär att jag jobbar 2 veckor och är fri 4 veckor, året om, imponerande? Nää vi är många många tusen som gör så.

Har en större finare villa som nästan är betald,imponerande? Näää vi är många många tusen som har det så.

Jag har en mindre hyresfastighet som ger mig en handfull tusenlappar i extra lön var månad,imponerande? Nää vi är många många tusen som har det så.

Jag har ett litet hus på Phuket, imponerande? Näää massvis har detta.

Har en aktiedepå som ger en handfull tusenlappar i utdelning var månad, imponerande? Nää många många tusen svenskar har detta.

2016-10-29, 10:45
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Är inte thailändsk medborgare och har inte investerat 1 kr i Thailand, så då när vi vet detta så undrar jag hur du kom fram till detta??
Då har du väl en köpefru?
2016-10-29, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Då har du väl en köpefru?
Vet inte vad en "köpefru" är för något? Men märkligt vad intressant mitt liv verkar vara för er bolånetorskar
Har du själv nån fru? Låt mig gissa, fett hår, sitter med joggingbyxor och äter chips framför dumburken var kväll, har hon nåt jobb? Snabbkassörska eller har hon som era WT vänner "gått in i väggen"
2016-10-29, 10:58
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Så vad är det då som är så imponerande så att det måste vara lögn?

Nej det är att du hela tiden kommer med motstridiga uppgifter som gör att vi kan avfärda dig som en extrem mytoman. Det liv du påstår dig ha är heller inte det minsta imponerande, snarare tragiskt.
2016-10-29, 10:58
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Vet inte vad en "köpefru" är för något? Men märkligt vad intressant mitt liv verkar vara för er bolånetorskar
Har du själv nån fru? Låt mig gissa, fett hår, sitter med joggingbyxor och äter chips framför dumburken var kväll, har hon nåt jobb? Snabbkassörska eller har hon som era WT vänner "gått in i väggen"
Behöver man inte det för att äga mark i thailand? eller?

Nja inte många rätt där. Synnerligen välutbildad.
Senast redigerad av utan.att.stanna 2016-10-29 kl. 11:04.
2016-10-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej det är att du hela tiden kommer med motstridiga uppgifter som gör att vi kan avfärda dig som en extrem mytoman. Det liv du påstår dig ha är heller inte det minsta imponerande, snarare tragiskt.
Ok..
Kommer hela tiden med exakt samma uppgifter och har aldrig ändrat på några.

Att du tycker mitt liv är tragiskt hade jag förväntat mig eftersom du är den mest sorgliga figuren här med det mest meningslösa livet och det livet hade du nog inte valt om det inte vore för att du just vill ha ett sådant liv.
2016-10-29, 11:10
Medlem
Citat:
Behöver man inte det för att äga mark i thailand? eller?

Nej man behöver inte ha nån "köpefru" för att äga mark i Thailand , Svennis, Björn Borg, Robert Wells, oc många ånga fler svenskar äger mark i Thailand och deras fruar är säkert köpefruar men de är inte ens thailändare.

Min fru är kemiingenjör och hon har inte heller fett hår eller går runt joggingbyxor.
2016-10-29, 11:12
Medlem
Citat:
Varför är en välutbildad person tillsammans med en sjuksköterska?
2016-10-29, 11:16
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Varför är en välutbildad person tillsammans med en sjuksköterska?
Haha, det har jag frågat mig själv också. Alla lvinnor följer väl inte normen med en partner som tvunget har en bättre utbildning än sig själv.
2016-10-29, 11:23
Medlem
Citat:
Haha, det har jag frågat mig själv också. Alla lvinnor följer väl inte normen med en partner som tvunget har en bättre utbildning än sig själv.
Min fru har bättre utbildning än mig men jag har bättre jobb
2016-10-29, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Orkar inte ens diskutera med dig. Läs en ekonomibok.
Mm, och det är väl där problemet ligger. Du snappat upp någon trivial modell från någon introduktionskurs i NEK och tror sedan blint på det.

När jag nu konfronterar dig med verkligheten så blir din reaktion att blunda och gorma om att läsa läroböcker. Trots att de inte stämmer med mätdata.

Modeller kan vara användbara, men man bör förstå när de gäller och inte. Det är inte så att modeller alltid gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in