Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Jo jag försökte köpa en stuga med egen strand och tänkte låna en del till det. Detta har jag skrivit flera gånger och du har väl upprepat det hundra gånger snart. Jag har redan skrivit att så var fallet så vad får dig att upprepa samma sak om och om igen?
Så jo om jag får tillfällen till unika fastigheter som exempel så kommer jag låna en del för att få de, och jag kommer att amortera av det relativt snabbt.
Du lånade ju på din lägenhet för att köpa aktier men vägrar konstant att berätta vad du köpte och när du tänkt att du skulle betala tillbaka lånet?
Till skillnad mot dig agerar jag inte på något sätt emot mina principer eller råd till andra. Jag lever som jag lär.
Att ta nya lån är inte att amortera av dem hur mycket du än vill inbilla dig det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Hahaha så nu köper du boendet till barnen oxå.. du borde hjälpt de till bra utbildning istället och lärt de ekonomins grunder så hade de haft råd att köpa sitt eget boende.
Jag gör investeringar som jag bedömer är bra och det inkluderar bostäder. Att barnen skulle ha kapitalet innan de har börjat arbeta är förstås inte rimligt.
Men även det här inlägget från dig är lustigt då du har sagt att du har gett bort det hus du påstår dig äga till din son.