2016-10-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Väljer att röda snabbaskor. Det ska fan inte ta en vecka när de fått in betalningen på en gång. Tack för en förstörd helg.
Samma här. Beställde förra fredagen och ingen leverans. Helgen förstörd
2016-10-28, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Återkopplas gärna hur det gick 😊
Varken snabbaskor eller keminsenkla levererade idag Litar inte på någon "tjackshop" längre. Bättre ta tag i dom gamla kontakterna IRL, då får man grejorna direkt.
2016-10-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Försökte regga mig på flugsvamp förut men då gick det inte.. Sen ändrar de ju "verison" hela jävla tiden känns de som så man får sitta å leta efter dem men man är väl bara lat.. Orkar inte ladda ner och lära sig deras program.
I see, är ju lite rörigt i början, glömde bort det

Nu är det väldigt stabilt med Flugsvamp så du vet, ändras adress max nån gång per år.
2016-10-28, 19:21
Medlem
Pissrannans avatar
Rödar Blandshoppen nu för ytterligare en förstörd helg då det borde ha kommit idag senast. Har gått nu i 6 dagar och väntat på posten men varje gång blir man besviken och irriterad samtidigt som hoppet krymper allt mer. Är det för bra för att vara sant så är det förmodligen det också. Kan tilläga att beställningen gjordes och betalades omgående så dom har ingen ursäkt för detta. Svarar på mail gör dom inte heller. Är Sweshoppen bättre eller?
2016-10-28, 19:30
Medlem
Pissrannans avatar
Cut your losses and move on then. Blev scammad av Blandshoppen trots allt. Ingen stor beställning så jag överlever.
Senast redigerad av Pissrannan 2016-10-28 kl. 19:37.
2016-10-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissrannan
Rödar Blandshoppen nu för ytterligare en förstörd helg då det borde ha kommit idag senast. Har gått nu i 6 dagar och väntat på posten men varje gång blir man besviken och irriterad samtidigt som hoppet krymper allt mer. Är det för bra för att vara sant så är det förmodligen det också. Kan tilläga att beställningen gjordes och betalades omgående så dom har ingen ursäkt för detta. Svarar på mail gör dom inte heller. Är Sweshoppen bättre eller?
Verkar inte finnas en seriös "tjackshop" längre. Väntat 7dagar på snabbaskor och väntar även på keminsenkla. Kan inte uttala mig om sweshoppen, aldrig beställt där. Får jag inte från ovannämnda nästa vecka är dom röda.
2016-10-28, 20:25
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Verkar inte finnas en seriös "tjackshop" längre. Väntat 7dagar på snabbaskor och väntar även på keminsenkla. Kan inte uttala mig om sweshoppen, aldrig beställt där. Får jag inte från ovannämnda nästa vecka är dom röda.

Var tydligen så att Blandshoppen scammar och tyvärr insåg jag det efter att bebställning gjorts och betalats.
2016-10-28, 22:02
Medlem
Citat:
Var tydligen så att Blandshoppen scammar och tyvärr insåg jag det efter att bebställning gjorts och betalats.
Beklagar, det är inte kul alls.
2016-10-28, 22:09
Medlem
Jag som trott bra om snabbaskor och keminsenkla då dom levereret till mig tidigare utan problem, men nu vette tusan....Ger dom måndag, tisdag sen är även dom röda för mig. Allt är inte post*n* fel som är lätt att skylla på.
2016-10-28, 23:32
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Jag som trott bra om snabbaskor och keminsenkla då dom levereret till mig tidigare utan problem, men nu vette tusan....Ger dom måndag, tisdag sen är även dom röda för mig. Allt är inte post*n* fel som är lätt att skylla på.
Knepigt, fick mina saker idag från keminsenkla och förra veckan från snabbaskor :s
Aja ger fan i köpa från dom tills ni som inte fått era saker får dom. Rätt ska fan i mig vara rätt!
2016-10-29, 02:42
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Beklagar, det är inte kul alls.

Inkom lite inlägg här nu under veckan som bekräftade mina misstankar men nu är man en aning försiktig när det kommer till dessa sidor. Känns lite som att dessa sidor endast är seriösa till en början för att skaffa sig gröningar tills en större kundbas byggts upp, sen börjar man blåsa folk. Förstår inte poängen med det. En stor fet röding till BLANDSHOPPEN från mig. Hoppas det hjälper fler att inte bli blåsta.
2016-10-29, 09:18
Medlem
Citat:
Inkom lite inlägg här nu under veckan som bekräftade mina misstankar men nu är man en aning försiktig när det kommer till dessa sidor. Känns lite som att dessa sidor endast är seriösa till en början för att skaffa sig gröningar tills en större kundbas byggts upp, sen börjar man blåsa folk. Förstår inte poängen med det. En stor fet röding till BLANDSHOPPEN från mig. Hoppas det hjälper fler att inte bli blåsta.
Var även försiktiga med snabbaskor och keminsenkla, inte gröna eller röda men ändå. Ska inte ta en vecka från dörr till dörr - Aldrig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in