2016-10-20, 12:24
Bannlyst
Torsdag idag posten har kommit men fortfarande inget från svenskcentralstimulans, ska det ta så långt tid OM de nu inte scammar (3v)? Ger det tills imorgon sen är de helt röda i min bok.
2016-10-20, 12:29
Medlem
Fick mitt generösa sample av sweshoppen idag. Riktigt bra drag i tjacket.

Tummen upp!
2016-10-20, 12:43
Bannlyst
Fick mitt brev från narcos.biz igår och det var jävligt nice kola, tummen upp! Har endast testat gatukola samt andra shoppar här på nätet och måste säga att narcos kola klår dessa med längder. Narcos lär se fler beställningar av mig i framtiden iallafall.
2016-10-20, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Torsdag idag posten har kommit men fortfarande inget från svenskcentralstimulans, ska det ta så långt tid OM de nu inte scammar (3v)? Ger det tills imorgon sen är de helt röda i min bok.

Handla från de mer etablerade shopparna som narcos så slipper du tjata ju?
2016-10-20, 13:20
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia

Köp av Blandshoppen eller Sweshoppen då dessa verkar vara seriösare och levererar sina varor.
2016-10-20, 13:25
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Fick mitt generösa sample av sweshoppen idag. Riktigt bra drag i tjacket.

Tummen upp!

Hur mycket ligger ett sample på mängdmässigt uppskattningsvis?
2016-10-21, 00:34
Bannlyst
Passar på lägga in 2 gröningar. En till Blandshoppen.se som återigen levererar fint och bra stealth, amfetaminet är grymt fint!
Senaste 2 veckorna har frakt tiden varit lite längre men så länge man får fram sina varor så är jag nöjd.
Och så som vanligt RCbolaget.com deras 3cmc är så gött på helgerna! Men även där har frakt tiden blivit lite längre tyvärr men som sagt att det tar några dagar extra ibland gör mig inget så länge saker kommer fram som det ska, tummen upp till er om ni läser gubbar
2016-10-21, 13:08
Medlem
Snabbask*r.c*m har har kampanj på sitt dundertjack + valfri sample på köpet. Beställning lagd, återkommer när jag fått och testat senaste batchen. *=o
2016-10-21, 13:53
Medlem
Raxxorzs avatar
Gröning till keminsenkla, fick hem en påse rosa härligt kletigt... 😉
2016-10-21, 16:31
Medlem
Pissrannans avatar
Typiskt att man bor taskigt till och har drabbats av Postnords strul så att jag inte han få mitt vakna av Blandshoppen till idag. Hade varit najs nu när Battlefield 1 har införskaffats idag.
2016-10-21, 17:31
Medlem
outofcases avatar
Någon som testat blandshoppens kola?
2016-10-21, 18:00
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Någon som testat blandshoppens kola?

Nä inte ännu men ska kanske nån gång. Kola är inte direkt min "cup of coffee" som vardagsdrog men till festligheter är det nice att fylla snoken tills den domnar av. Fast då kanske jag skulle prova Narcos istället då deras tydligen håller topp-kvalité. Ca 2-4 ggr mera potent än gatu-laddet och då måste det vara bra grejer. Såg att blandshoppen tagit in Oxy nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in