2016-10-27, 22:04
Medlem
alexdahls avatar
Vad hände med Karamellkungen?
2016-10-28, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Även om snabbaskor inte är med i mormors.cl'b är jag säker på att det ät gröna. Sen låter de ju som dom är snabba eller hur? Tror inte jag sett någon klaga på dom. Annars hade jag nog testat keminsenkla.tk dem är pålitliga men deras hemsida är inte rikitgt klar. Men maila dom på keminsenkla@count..Deras beställnins info ligger på deras halvklara sidan medan sortimentet ligger tillfälligt på någon annans domän. Så det tror jag inte jag får nämna här. Fråga mormor hon kanske kan hjälpa dig.
Lycka till!
Jo jag är nära på ge dom en chans enchans båda tå. Dock verkar keminsenkla rätt dyra :/
2016-10-28, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Väntar leverans från snabbaskor.com och keminsenkla.tk, om det kommer idag eller i morgon blir jag glad. Svårt med tjack då det har dykt upp så många nya senaste tiden. Litar mest på ovannämnda shoppar. Återkommer om dom är gröna när jag fått mitt.
Återkopplas gärna hur det gick 😊
2016-10-28, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Återkopplas gärna hur det gick 😊

Självklart :-)
2016-10-28, 10:34
Medlem
Och folk undrar varför man väljer att handla från rc shoppar. 1-2 dagars leverans utan scam. Inte konstigt att asklepios och rc24 är så populära.

Är hippiekranen gröna? Samt har kemisenkla torrt amfetamin? orkar inte torka
Senast redigerad av Hero. 2016-10-28 kl. 10:53.
2016-10-28, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Och folk undrar varför man väljer att handla från rc shoppar. 1-2 dagars leverans utan scam. Inte konstigt att asklepios och rc24 är så populära.

Är hippiekranen gröna? Samt har kemisenkla torrt amfetamin? orkar inte torka
Enligt bloggen jag inte kan nämna är hippiekranen gröna och har torrt tjack. Keminsenkla vet jag inte, men väntar på leverans därifrån, måste komma idag, väntar även på snabbaskor som inte verkar vara så snabba, gått en vecka idag från beställning. Återkommer...
Att tjackshopparna ska vara så långsamma? Shoppar som säljer andra droger tar 1-2 dagars leveranstid.
Senast redigerad av fantasysun 2016-10-28 kl. 11:29.
2016-10-28, 11:29
Medlem
Citat:
Enligt bloggen jag inte kan nämna är hippiekranen gröna och har torrt tjack. Keminsenkla vet jag inte, men väntar på leverans därifrån, måste komma idag, väntar även på snabbaskor som inte verkar vara så snabba, gått en vecka idag från beställning. Återkommer...

Såg även att hippie var gröna men tar minimum 5g på en beställning.

Har även beställt från snabbaskor i måndags. Kommer det inte idag är de sega så innåt helvete.

Uppdatera oss om kemisenkla om det är blött eller torrt amfetamin

mvh
2016-10-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Vad hände med Karamellkungen?
Dom scammade och heter säkerligen något annat nu.

Har beställt två gånger utanför escrow, bägge två har varit "på väg" i månader Ena har väl varit ute och åkt i 6 år nu

Får man fråga varför ni inte beställer på exempelvis Flugsvamp? Det här är ju rena lotteriet
2016-10-28, 13:33
Medlem
Väljer att röda snabbaskor. Det ska fan inte ta en vecka när de fått in betalningen på en gång. Tack för en förstörd helg.
2016-10-28, 15:22
Medlem
Inget från snabbaskor.com eller keminsenkla.tk idag. Så j-a besviken. Går inte att lita på någon "tjackshopp" längre. Dax att börja ta kontakt med dom man har IRL istället.
2016-10-28, 15:26
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Dom scammade och heter säkerligen något annat nu.

Har beställt två gånger utanför escrow, bägge två har varit "på väg" i månader Ena har väl varit ute och åkt i 6 år nu

Får man fråga varför ni inte beställer på exempelvis Flugsvamp? Det här är ju rena lotteriet

Försökte regga mig på flugsvamp förut men då gick det inte.. Sen ändrar de ju "verison" hela jävla tiden känns de som så man får sitta å leta efter dem men man är väl bara lat.. Orkar inte ladda ner och lära sig deras program.
2016-10-28, 16:26
Medlem
Citat:
Inget från snabbaskor.com eller keminsenkla.tk idag. Så j-a besviken. Går inte att lita på någon "tjackshopp" längre. Dax att börja ta kontakt med dom man har IRL istället.

I synnerhet när man är ute i tid och beställer och de lyckas ändå inte leverera.
Senast redigerad av Hero. 2016-10-28 kl. 16:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in