2016-10-26, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Hur är det med hippiekranen? Såg att deras hemsida var nere för någon månad sen i några dagar?
Är de fortfarande gröna?

Och hur är det med SnabbaS nya ägare? Någon som har beställt ifrån dem efter dem bytt?
Snabbaskor har jag haft kontakt med och tror det är samma ägare bara att dom finns på darknetshoppar också. Har beställt 2g tjack som borde komma idag eller i morgon. Återkommer...
2016-10-26, 11:58
Medlem
Självklart kom inget idag heller. 12 dagar har det gått nu. Kommer aldrig beställa av blandshoppen igen. Roliga dagar när man lider av adhd och inte har medicin.
Senast redigerad av Hero. 2016-10-26 kl. 12:27.
2016-10-26, 13:30
Bannlyst
5g ladd beställt för helgen 4050 spänn (med rabattkod)! Ganska lagom pris för så obankad vara!
Tack Sevenskcentralstimulans (om det kommer på fredag) annars blir jag fan ledsen..
2016-10-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Självklart kom inget idag heller. 12 dagar har det gått nu. Kommer aldrig beställa av blandshoppen igen. Roliga dagar när man lider av adhd och inte har medicin.
Beställ från snabbaskor.com eller keminsenkla.tk istället, 2 gröna shoppar.
2016-10-26, 15:10
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Snabbaskor har jag haft kontakt med och tror det är samma ägare bara att dom finns på darknetshoppar också. Har beställt 2g tjack som borde komma idag eller i morgon. Återkommer...

Aaah härligt!
Får göra en test order.
2016-10-26, 15:11
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Fick en betällning tjo senast för ca 2 veckor sen. Men är du osäker maild dom.

Mhm, beställt där förut då funka de prima men man blir lite orolig när sidor stängs ner ibland vart scammad så förut :/
2016-10-26, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Beställ från snabbaskor.com eller keminsenkla.tk istället, 2 gröna shoppar.
Kemisten har två eller tre olika jpeg sdior uppe med olika sortiment. Men har gjort en deal med en halvkänd drogblogg som kommer lista hans aktuella sortiment tills han är klar med sin egen hemsida. Den av dem som gäller mest är dock keminsenkla. Men för korrekt sortiment gå in på bloggen. Jag får tyvärr nog inte nämna den här. Känns som jag kommer bryta mot någon regel. Hans sortiment ligger ju inte på hans egen domän just nu plus jag vetifan om det är reklam. Vill inte bli bannad igen.
2016-10-26, 16:14
Medlem
Citat:
Kemisten har två eller tre olika jpeg sdior uppe med olika sortiment. Men har gjort en deal med en halvkänd drogblogg som kommer lista hans aktuella sortiment tills han är klar med sin egen hemsida. Den av dem som gäller mest är dock keminsenkla. Men för korrekt sortiment gå in på bloggen. Jag får tyvärr nog inte nämna den här. Känns som jag kommer bryta mot någon regel. Hans sortiment ligger ju inte på hans egen domän just nu plus jag vetifan om det är reklam. Vill inte bli bannad igen.
Är inne på bloggen varje dag. Men ni kan ju kontakta dom på wickr och fråga vad dom har annars. I alla fall har dom tjack, extacy och några piller, men sortimentet kommer nog utökas efter som.
2016-10-26, 16:16
Bannlyst
Fick min ladd beställning från narcos idag, 1 dags leverans tid och fy fan denna vart så jävla naajs

Blir en snabb beställning till ikväll så man får lite mer innan helgen! Bra jobbat narcos erat ladd är verkligen över förväntningar 10/10
2016-10-26, 16:57
Medlem
Jag har fått ett sample från keminsenkla.tk, affet jag fick var som en blöt pasta något flytande men inte helt. Men själva tjacket fungerar absolut och om man tål lite viktminskning och har tålamod att torka det själv så varför inte.

Fick även en Dom Perignon som ser välpressad ut, ska testas vid tillfälle! Snabb på leverans o allt var över förväntan!

Ecstasyn stämmer överrens med dessa enligt mina två ögon. Skall provas vid senare tillfälle!
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=4229
http://www.fazemag.de/dringende-pillenwarnungen-zum-wochenende-kw-09-2016-sehr-hoch-dosierte-xtc-pillen/

2016-10-26, 17:19
Medlem
Citat:
5g ladd beställt för helgen 4050 spänn (med rabattkod)! Ganska lagom pris för så obankad vara!
Tack Sevenskcentralstimulans (om det kommer på fredag) annars blir jag fan ledsen..

Dem brukar vara snabba, fick mitt igår från dem så svenskcentralstimulans är gröna igen för mig.

Ang blandshoppen så fick jag returmail nyss att mitt tjo är skickades i måndags...
2016-10-26, 21:15
Medlem
käkmuskelns avatar
Blandshoppen är röda. Tre veckor sedan beställning och betalning, mailkontakt, löfte om omskick... inget har kommit.
Jag verkar inte vara ensam om den upplevelsen, även om jag sett att andra är nöjda.

Jag gissar att ägaren kommit på glid, pytsar ut en produkt då och då för att lura oss att gröna.
Trist, men nu vänder jag mig till andra ställen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in