2015-10-12, 14:53
Medlem
Sirmesss avatar
Handlade lite smått och gott från Grossisten, dock hade det blivit missförstånd och bara 1g hade följt med (skulle varit 2g), hörde av mig om detta till dem och dom skickade resterande 1g.

Det är vad man kallar service!

Thumbs up!
2015-10-12, 18:40
Medlem
Presentpappers avatar
Någon som har handlat från tyska Fox Chem? Hur säker kan man vara på att paketet kommer fram genom tullen? Vore riktigt trevligt att uppleva 5-MAPB och 2-FA igen måste man ju säga.
2015-10-12, 22:35
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Någon som har handlat från tyska Fox Chem? Hur säker kan man vara på att paketet kommer fram genom tullen? Vore riktigt trevligt att uppleva 5-MAPB och 2-FA igen måste man ju säga.

Tullen fungerar lite magiskt, men du bör räkna på 50/50 för att vara säker.

Då knark oftast är 50% billigare i andra länder tjänar du ofta på det då chansen är liten att dom tar båda leveranserna(du bet såklart om dom kan posta det du tänker köpa i mindre mängder)
2015-10-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Att Asklepios kör höstrea när de nästan bara har skit inne är ju underligt. En hundring i rabatt gör mig inte mer sugen på NPP direkt. HDEP-28 är ju underskattad, men vad fan de verkar ju inte lagerhålla några större mängder eller så väntar de bara på att de reat ur all skit innan de börjar sälja den igen.

Asklepios har grym service men när andra butiker har i lager har de plötsligt helt torrt.

Så du menar att bara för att andra har lager ska Asklepios också ha det? Tvivlar på att alla shoppar delar inköpsvägar Dock måste jag säga att 2-mec är pretty fucking nice, Hdep som du nämner också.
2015-10-13, 00:04
Medlem
SnowInformers avatar
Asken ska också börja sälja 3,4 men fan vilket högt pris det är på deras tabletter. Man får 5 gram via TT för 1000 kr. På asken får man betala samma pris för ynka 150 mg. Sinnessjuk vilken skillnad det är. Undra om askens är potentare.
2015-10-13, 01:09
Medlem
nyabfns avatar
Jag vill varna om www.a-grossisten.net dem blåste mig på 2000 kr, när jag skrev att jag inte fått nått av den ordern vart dem skit förbannade och skrev att jag försöker lura till mig gratis varor vilket jag aldrig skulle göra! Och så skriver dem att jag svarat att jag fått mina varor vilket inte stämmer alls, det var för en tidigare order som jag fick hem av dem, MDMA som var verkningslöst, vi var 2 polare som både bombade och snorta det utan nån effekt alls.. När jag är trevlig i mail och försöker så vi kan lösa det här så blir jag bara påhoppad av dem med massa skit, har betalningen på internet banken som bevis att jag betalat för ordern men inte fick jag ett skit

Så Varningens finger till www.a-grossisten.net som scammade mig på 2000 kr !
2015-10-13, 21:09
Bannlyst
WTF, är de röda???

Vågar man inte beställa ???
2015-10-14, 00:17
Medlem
Sirmesss avatar
Grossistkillarna har väldigt mycket att göra nu, men dom jagar ikapp håll ut

mvh
2015-10-14, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyabfn
Jag vill varna om www.a-grossisten.net dem blåste mig på 2000 kr, när jag skrev att jag inte fått nått av den ordern vart dem skit förbannade och skrev att jag försöker lura till mig gratis varor vilket jag aldrig skulle göra! Och så skriver dem att jag svarat att jag fått mina varor vilket inte stämmer alls, det var för en tidigare order som jag fick hem av dem, MDMA som var verkningslöst, vi var 2 polare som både bombade och snorta det utan nån effekt alls.. När jag är trevlig i mail och försöker så vi kan lösa det här så blir jag bara påhoppad av dem med massa skit, har betalningen på internet banken som bevis att jag betalat för ordern men inte fick jag ett skit

Det har jag faktiskt riktigt svårt att tro..mina 4 senaste orders som varit amfetamin endast har legat mellan 4000-6000kr och jag har fått leveranserna dagen efter varje beställning hittills det är inte många shoppar som klår det hur trevliga som helst på mailen. Men MDMAT dom har kostar väl 900kr, så skulle du handlat för 900kr och sen för 2000kr dvs 1100kr mera och bli blåst? Det köper jag inte riktigt
2015-10-14, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyabfn

Kan du inte slänga upp en bild här då så man kan se om du förde över 2000kr? Tycker det låter orimligt att dom ska säga att du inte betalat om du liksom har det starkaste bevis man kan ha, så gör en print bild och lägg in här så vi andra kan se att det du säger stämmer?

Aldrig haft problem med a-grossisten själv, men samtidigt så är det ju 1-2st rödingar dom fått senaste halvåret ungefär vilket är rätt förtjusande bra! bensobutiken/bensobiz/mixshoppen hade alla ett 20tal rödingar under samma period så nog har dom skött sig då vill man säga
2015-10-14, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Handlade lite smått och gott från Grossisten, dock hade det blivit missförstånd och bara 1g hade följt med (skulle varit 2g), hörde av mig om detta till dem och dom skickade resterande 1g.

Det är vad man kallar service!

Thumbs up!

gjorde med en liten gott och blandad påse order i helgen från Grossisten fick lite som dig förutom att jag fick nästan 1g mer av det bruna än vad jag skulle ha, och 1st ikto mer
Sugen på deras subutex men den verkar ju säljas slut så fort den kommer in fast det är väl inte så konstigt när ingen annan shop har sub, eller finns det någon annan shop med sub som ni andra vet om och kan tipsa om?
2015-10-14, 03:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper

Tyskland är mellan högrisk land. Så räkna med att 4-5 av 10 försändelser inte når fram vid denna typ av beställningar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in