2016-10-25, 17:00
Medlem
lagomtjocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Får hoppas att du har rätt verkar vara mkt strul med postnord. Flera andra har ju grönat shoppen. Bra irriterande dock när man förväntar sig att få grejerna så kommer de inte...

Är snabbaskor gröna förresten?

Jag fattar inte vad som ska vara strul hos posten egentligen!

Är det svårt att dela ut vanliga jävla brev varje dag eller vad?
Håller med dig 100% jävligt irriterande att inte fått grejorna man betalat för typ 10 dagar sedan.
Jag börjar nog tro att jag blivit blåst här faktiskt?

Står så här på deras sida: (blandshoppen)
"Vad gäller veckans post så postades allt ut idag Torsdag 17.00 så leverans sker imorgon Fredag. Alternativt Måndag för dom som har en taskig postgång." (jag bor inte i nån håla i skogen direkt!)

Sen står det även under, Frakt och Post:
Vi postar samtliga orders inom 24h.
Snabba leveranser.

Jag vet inte det jag? Verkar ju inte stämma med verkligheten precis.
Jag ger det den här veckan, och ska även mejla dem en gång till innan jag ger upp helt.

Vad gäller snabbaskor så provade jag att lägga en beställning där. Men fick inget svar på typ fyra fem dagar.
Så det var därför jag beställde ifrån blandshoppen istället. Det kan ha varit ett misstag som det verkar nu..
Senast redigerad av lagomtjock 2016-10-25 kl. 17:03.
2016-10-25, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomtjock

Håller med dig 100% jävligt irriterande att inte fått grejorna man betalat för typ 10 dagar sedan.

"Vad gäller veckans post så postades allt ut idag Torsdag 17.00 så leverans sker imorgon Fredag. Alternativt Måndag för dom som har en taskig postgång." (jag bor inte i nån håla i skogen direkt!)

Snabba leveranser.

Jag ger det den här veckan, och ska även mejla dem en gång till innan jag ger upp helt.

Vad gäller snabbaskor så provade jag att lägga en beställning där. Men fick inget svar på typ fyra fem dagar.
Så det var därför jag beställde ifrån blandshoppen istället. Det kan ha varit ett misstag som det verkar nu..
Hoppas det löser sig. Angående snabbaskor så fick jag svar efter ett dygn, men det kan ta någon dag extra har dom sagt då dom kör detta vid sidan om deras "vanliga liv" eller vad man ska kalla det. Men dom skickar alltid och är trevliga på mail och har bra produkter. Blandshoppen har jag inget erfarenhet om förutom det jag läst på FB och det verkar vara fler som är i din sits. Även keminsenkla.tk är pålitliga.
2016-10-25, 20:27
Bannlyst
Citat:

Snabba leveranser.

Jävla råttor på blandshoppen. Väntat i över en vecka nu och stått typ samma skit på deras sida där dom skyller på posten hela tiden,fått flera andra leveranser under tiden och som längst 3dag väntetid.
Inget svar på mailen heller,varken helg eller vardag.
Kommer väl nån dålig påhittad ursäkt sen,skiter i vilket bara jag får min beställning.

Röding tillsvidare
Senast redigerad av Fralleee 2016-10-25 kl. 21:13.
2016-10-25, 20:50
Medlem
lagomtjocks avatar
Nu har de uppdaterat på sidan. (blandshoppen)
Står så här nu:

"VIKTIGT:

Vi har tyvärr haft försening på en del orders från förra veckan pga att vi har haft sjukdom inom shoppen där vår packare drabbats. Nu idag Tisdag så skickar vi ut en rejäl hög med brev 17.00 så vi räknar med att samtliga har sina ordrar imorgon.

Så vi ber hemskt mycket om ursäkt för detta, men hoppas på lite förståelse."

Hmm? En får väl vänta och se antar jag..
2016-10-25, 21:13
Bannlyst
Citat:
Nu har de uppdaterat på sidan. (blandshoppen)
Står så här nu:

"VIKTIGT:

Vi har tyvärr haft försening på en del orders från förra veckan pga att vi har haft sjukdom inom shoppen där vår packare drabbats. Nu idag Tisdag så skickar vi ut en rejäl hög med brev 17.00 så vi räknar med att samtliga har sina ordrar imorgon.

Så vi ber hemskt mycket om ursäkt för detta, men hoppas på lite förståelse."

Hmm? En får väl vänta och se antar jag..
Om packaren blivit sjuk är det inte svårare än att bara säga det i stället för att skita i och svara.
Dålig stil
2016-10-25, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fralleee
Om packaren blivit sjuk är det inte svårare än att bara säga det i stället för att skita i och svara.
Dålig stil
Sjuka packare? Och så stannar hela verksamheten upp? Vi får de om folk får sina grejer men det känns som en klen anledning.
2016-10-25, 22:37
Avslutad
Hur fungerar ens keminsenkla.tk? "Välj bland våra produkter" står det, men det står inget om vad "piller i olika former" är för piller...
2016-10-25, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hur fungerar ens keminsenkla.tk? "Välj bland våra produkter" står det, men det står inget om vad "piller i olika former" är för piller...
Det har sitt aktuella sortimnet så länge på en känd drogblogg medan de färdigställer hemsidan. Jag våggar tyvärr inte nämna bloggen, vill inte få skit för reklam eller nåt. Men den står nämd lite här och dör. Så deras sortiment står alltså inte på deras egen domän. S åvill inte ha problem. Har nyss varit utfryst en vecka. Men leta runt lote så hittar kanske
2016-10-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Rosa fint tjack, extacy och några piller som inte hör till denna tråd. Kontakta dom på wickr för mer info.
Senast redigerad av fantasysun 2016-10-25 kl. 23:17.
2016-10-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Sjuka packare? Och så stannar hela verksamheten upp? Vi får de om folk får sina grejer men det känns som en klen anledning.
Verkar inte vara så seriösa direkt. Finns bättre shoppar som är gröna.
2016-10-25, 23:23
Medlem
alexdahls avatar
Hur är det med hippiekranen? Såg att deras hemsida var nere för någon månad sen i några dagar?
Är de fortfarande gröna?

Och hur är det med SnabbaS nya ägare? Någon som har beställt ifrån dem efter dem bytt?
2016-10-26, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Hur är det med hippiekranen? Såg att deras hemsida var nere för någon månad sen i några dagar?
Är de fortfarande gröna?
Fick en betällning tjo senast för ca 2 veckor sen. Men är du osäker maild dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in