2016-10-26, 09:25
  #2269
Medlem
Utvecklar lite från föregående post: Han är en av Svenska Spel-regsen som är roliga i chatten. Därför värd försvar haha.

Om man nu måste skriva ut screen names är tips att maska så det inte dyker upp på Google. Förutom att det är idiotiskt, tror jag det är -EV att upplysa folk att de är dåliga på poker som många håller på med. Finns ju de som kommenterar andra spelares Sharkscope-grafer i chatt osv.

Peace out och GL på borden gott folk.
__________________
Senast redigerad av .pimm. 2016-10-26 kl. 09:30.
Citera
2016-10-26, 19:33
  #2270
Medlem
fan va ja hatar deras max 5 bord regel, kör nästan alltid 5 st men ibland är det kul att kolla dom högre borden men går inte ens öppna för att kolla andra spela,totalt sämst
Citera
2016-10-26, 21:56
  #2271
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2010
fan va ja hatar deras max 5 bord regel, kör nästan alltid 5 st men ibland är det kul att kolla dom högre borden men går inte ens öppna för att kolla andra spela,totalt sämst

Finns headsup ,5/5, 10/10 etc. Går såklart att öppna bara för att titta och även ställa sig i kö på spec bord eller alla delta direkt om ledig stol

Anser personligen att det är svårare med 5 spelare max än upp till 10 att belöna sig. Kan inte förklara varför men man blir mer "fintad" på 5/5 borden med skumma kortupplägg på brädan som dribbla bort en . Dom spelar mer tajt och mindre "blåbär" där.

Många inkl mig själv som spelar nästan varje hand där ochså på 5/5 till samma raise preflop jämt för att finta ännu mer bankrolla och mycket högre reraise förekommer tyck jag
Citera
2016-10-27, 12:55
  #2272
Medlem
Tocadiscos avatar
När jag försöker logga så fastnar jag vid "programvaran kontrolleras, vänta steg 1 (3)" för att sen få en popup som säger "det går inte att ansluta, försök igen senare..."

Vart så här i 2 dagar nu. Någon annan med samma problem?
__________________
Senast redigerad av Tocadisco 2016-10-27 kl. 12:58.
Citera
2016-10-27, 16:50
  #2273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tocadisco
När jag försöker logga så fastnar jag vid "programvaran kontrolleras, vänta steg 1 (3)" för att sen få en popup som säger "det går inte att ansluta, försök igen senare..."

Vart så här i 2 dagar nu. Någon annan med samma problem?

Vad har du för dator? Mac?

I sådana fall så rekommenderar jag att du avinstallerar och installerar om klienten.

Och svär några ramsor över att SvenskaSpel och deras leverantör är totalt oförmögna att göra bra Mac-program
Citera
2016-10-28, 15:44
  #2274
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tocadisco
När jag försöker logga så fastnar jag vid "programvaran kontrolleras, vänta steg 1 (3)" för att sen få en popup som säger "det går inte att ansluta, försök igen senare..."

Vart så här i 2 dagar nu. Någon annan med samma problem?

Samma här, chattade med supporten, det beror tydligen på att de har stängt för inloggning från utlandet, själv sitter jag i England och vill spela...

Någon som har tips på en VPN som funkar med SVS pokerklient? Gärna gratis eller billig i alla fall, känns väl så där att betala för att torska på poker
Citera
2016-10-29, 09:15
  #2275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Rabbit
Samma här, chattade med supporten, det beror tydligen på att de har stängt för inloggning från utlandet, själv sitter jag i England och vill spela...

Någon som har tips på en VPN som funkar med SVS pokerklient? Gärna gratis eller billig i alla fall, känns väl så där att betala för att torska på poker
Svenska Spel blev utsatt för DOS-attacker från utlandet under SM för x antal år sen. Gissar att detta är en säkerhetsåtgärd.

Kör via express vpn. Inte gratis dock.

www.expressvpn.com/se
Citera
2016-11-14, 07:25
  #2276
Medlem
Kommer befinna mig i asien den 27e, kommer det gå att kunna spela SM med VPN?
Citera
2016-11-21, 21:45
  #2277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .pimm.
Utvecklar lite från föregående post: Han är en av Svenska Spel-regsen som är roliga i chatten. Därför värd försvar haha.

Om man nu måste skriva ut screen names är tips att maska så det inte dyker upp på Google. Förutom att det är idiotiskt, tror jag det är -EV att upplysa folk att de är dåliga på poker som många håller på med. Finns ju de som kommenterar andra spelares Sharkscope-grafer i chatt osv.

Peace out och GL på borden gott folk.

Har du en topptre lista över de roligaste i chatten?
Citera
2016-11-22, 02:23
  #2278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Har du en topptre lista över de roligaste i chatten?
Svårt att ge power ranking. De flesta regs använder sällan chatten och jag tror det chattas flitigare på 10-manna-borden vilket jag inte brukar spela. Men in på småtimmarna öppnar ju en del upp.
Citera
2016-11-24, 19:02
  #2279
Bannlyst
dafuq är fel på klienten
Citera
2016-11-25, 10:17
  #2280
Bannlyst
booooooort
__________________
Senast redigerad av jagskaSLAKTAer 2016-11-25 kl. 10:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in