Citat:
Ursprungligen postat av
ikaros2010
fan va ja hatar deras max 5 bord regel, kör nästan alltid 5 st men ibland är det kul att kolla dom högre borden men går inte ens öppna för att kolla andra spela,totalt sämst
Finns headsup ,5/5, 10/10 etc. Går såklart att öppna bara för att titta och även ställa sig i kö på spec bord eller alla delta direkt om ledig stol
Anser personligen att det är svårare med 5 spelare max än upp till 10 att belöna sig. Kan inte förklara varför men man blir mer "fintad" på 5/5 borden med skumma kortupplägg på brädan som dribbla bort en

. Dom spelar mer tajt och mindre "blåbär" där.
Många inkl mig själv som spelar nästan varje hand där ochså på 5/5 till samma raise preflop jämt för att finta ännu mer

bankrolla och mycket högre reraise förekommer tyck jag