2016-10-24, 12:51
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Ja ni har malt på om det

ABC news! ja du känns ju som en pålitlig källa ABC i folkmun Approved by Clinton

Jag behöver inte tro din fåne.

Så du kommer att fortsätta att stoppa huvudet i sanden och skratta hysteriskt åt alla siffror. Risken är att du får käften full med sand på valdagen.
Du misstror ABC newa men sväljer allt vad en bondfångare som Trump säger.
Det är ju som att satsa på ett Nigeriabrev för att man retar sig på småfusket i V75.
2016-10-24, 12:52
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
ABC news! ja du känns ju som en pålitlig källa ABC i folkmun Approved by Clinton

Jag behöver inte tro din fåne.
Du är fri att tro på precis vad du vill, belagda och fastslagna undersökningar eller vandringssägner, men det vore ju en fördel och lite mer klädsamt om du efter det inte kommer och gråter om valfusk den 9:e november?
2016-10-24, 12:56
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Så du kommer att fortsätta att stoppa huvudet i sanden och skratta hysteriskt åt alla siffror. Risken är att du får käften full med sand på valdagen.
Du misstror ABC newa men sväljer allt vad en bondfångare som Trump säger.
Det är ju som att satsa på ett Nigeriabrev för att man retar sig på småfusket i V75.

Ja jag misstror Approved by Clinton som jobbar som en ren och skär propaganda maskin för henne frågor på det?

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Du är fri att tro på precis vad du vill, belagda och fastslagna undersökningar eller vandringssägner, men det vore ju en fördel och lite mer klädsamt om du efter det inte kommer och gråter om valfusk den 9:e november?

Detsamma du ! förutom att dina demokrater har blivit påkomna med valfusk

Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Som dessutom tar sina siffror från CNN (Clinton News Network). Enligt IBD som haft bäst träffsäkerhet de senaste valen så står det lika nu mellan kandidaterna.

http://www.investors.com/politics/ibd-tipp-presidential-election-poll/

Man ska inte hänga upp sig så mycket på vad pollsen säger!
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-24 kl. 12:58.
2016-10-24, 13:19
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Man ska inte hänga upp sig så mycket på vad pollsen säger!

Självklart inte, men ska man kika på polls för att se hur läget kan se ut så är det bäst att kika på pollen som har haft bäst rätt i tidigare val Polls från massmedia är helt uteslutet för min del.
2016-10-24, 13:22
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Självklart inte, men ska man kika på polls för att se hur läget kan se ut så är det bäst att kika på pollen som har haft bäst rätt i tidigare val Polls från massmedia är helt uteslutet för min del.

Sant där! Ja MSM ger jag inte mycket för om jag skall vara helt ärlig!

Men jag är även konsekvent gällandes polls därför litar jag inte på någon poll

Väntar bara på att O'Keefe ska släppa nästa film nu tydligen så figurerar Hillary i den kan bli väldigt intressant!
2016-10-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Vadå, hurså?
Vad refererade du till? Är det något nytt som släppts som jag missat?
2016-10-24, 13:34
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Detsamma du !
Jag har gång på gång gnällt om att Donald ska fuska till sig valet?
Jag får nästan be om en referens på den saken!
Clinton har i nuläget alla fördelar på sin sida, genom ett grundligt gräsrots-arbete, genomarbetad research och välbehövda policys, och det är därför hon kommer vinna valet om två veckor. Deal with it.

Ytterligare tecken på detta:
https://twitter.com/ddale8/status/790347249536622592
Citat:
Clinton has a chance to win Georgia because black northerners keep moving to Atlanta. Story on why, what it means:
https://www.thestar.com/news/world/2016/10/23/atlantas-black-population-boom-gives-hillary-clinton-a-chance-in-georgia.html
2016-10-24, 13:37
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag har gång på gång gnällt om att Donald ska fuska till sig valet?
Jag får nästan be om en referens på den saken!
Clinton har i nuläget alla fördelar på sin sida, genom ett grundligt gräsrots-arbete, genomarbetad research och välbehövda policys, och det är därför hon kommer vinna valet om två veckor. Deal with it.

Ytterligare tecken på detta:
https://twitter.com/ddale8/status/790347249536622592

Nu var det där riktat till ditt snackade om att komma gråtandes men okej

Haha jag älskar hur du endast kan komma med pro Hillary idioter för att styrka dina påståenden
2016-10-24, 14:16
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Sammanhanget var de mördade i benghazi...

Förstår du inte skillnaden mellan att skratta åt en felsägning/omedveten implikation i en diskussion där du blir utfrågad runt några mördade personer och i en vanlig konversation så kan jag nog inte hjälpa dig....
Hade du läst mina inlägg, så hade du sett att jag är ytterst medveten om den skillnaden, men antingen har du inte gjort det eller också fattar du mycket trögt.

Clintons goda humör är dock vare sig sjukligt eller ett alltför stort problem.
2016-10-24, 14:33
Medlem
Det är nu morgon i USA och en hel värld väntar fortfarande med spänning på bomben James O'Keefe har lovat oss idag och som tydligen var så allvarlig att han själv hotats till livet! James är inte känd för att vara en "skitsnackare" utan har levererat betydligt mer än vad FBI gjort, därför hänger nu hela hans fortsatta trovärdighet på det avslöjande han sagt sig göra IDAG och jag förutsätter att vi får se något snart. Han har retweetat på sin Twitter idag så vi vet i alla fall att han lever.
2016-10-24, 15:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det är nu morgon i USA och en hel värld väntar fortfarande med spänning på bomben James O'Keefe har lovat oss idag och som tydligen var så allvarlig att han själv hotats till livet! James är inte känd för att vara en "skitsnackare" utan har levererat betydligt mer än vad FBI gjort, därför hänger nu hela hans fortsatta trovärdighet på det avslöjande han sagt sig göra IDAG och jag förutsätter att vi får se något snart. Han har retweetat på sin Twitter idag så vi vet i alla fall att han lever.

Det visar sig, det har tidigare lovats släpp som skulle krossa henne som aldrig kom men ge det åtminstone 24 timmar.
2016-10-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

Hoppas inte på för mycket. Det MÅSTE komma film på Hillary själv, det duger inte med folk nära henne, staff osv. Folk bryr sig inte ifall det inte handlar om henne själv. Helst ska det vara något konkret som folk förstår också, typ att hon kallar någon neger eller dylikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in